خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

کفاشیان:اگر نامزدی دوسوم آرا را کسب نکند، ثبت نام مجدد صورت خواهد گرفت.
رئیس فدراسیون فوتبال درباره این احتمال که اگر در انتخابات ریاست فدراسیون نامزدها نتوانند به اندازه دو سوم بیشتر از بقیه رای بیاورند تکلیف چه خواهد شد گفت: به طور قطع در انتخابات نماینده ای اف سی شرکت خواهد کرد و رئیسی که انتخاب می‌شود باید دو، سوم آرا را به خود اختصاص داده باشد. من این احتمال را می‌دهم که رئیس در این شرایط انتخاب شود، اما اگر به هر دلیلی این اتفاق رخ ندهد که احتمالش بسیار کم است، مجمع یک استراحت می‌دهد و بعد از آن دوباره تصمیم‌گیری می‌شود. شاید تصمیم بگیرند بار دیگر رای‌گیری کنند یا اینکه بخواهند دوباره نامزدهایی نام‌نویسی کرده و مجدد انتخابات برگزار شود.
وی در پایان در خصوص اینکه آیا او برای نایب رئیس شدن با هر رئیسی آمادگی کار کردن دارد یا نه، یادآور شد: مسلما نایب رئیسی من با نامزدها هماهنگ شده و هر کمکی که از دستم بر بیاید برای رئیس جدید انجام خواهم داد و آماده‌ام تا تجربیات خود را در اختیار رئیس جدید فدراسیون فوتبال قرار دهم.

3763

بنگسون:دوست دارم در پرسپولیس بمانم.
جری بنگسون مهاجم هندوراسی تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره شرایط این تیم در لیگ برتر گفت:باید ۳ فینال را ببریم تا قهرمان شویم. مهاجم هندوراسی پرسپولیس درباره گل کردن پنالتی‌های خود گفت:اینکه چه کسی پشت ضربات پنالتی قرار بگیرد را برانکو مشخص می‌کند و خوشحالم که می‌توان از این راه به پرسپولیس کمک کنم.
بنگستون در پایان درباره اینکه فکر می‌کند در پایان فصل با سرخپوشان تمدید کند یا نه گفت: قراردادم با پرسپولیس در آخر این ماه به اتمام می‌رسد و هنوز نمی‌دانم چه پیش خواهد آمد اما خودم دوست دارم این اتفاق رخ بدهد و در پرسپولیس بمانم.

ماحرز:خوشحالم که بازیکنان به من رای دادند.
اتحادیه بازیکنان لیگ برترانگلیس با جمع آوری رای بازیکنان، ریاح ماحرز، ستاره الجزایری تیم لستر سیتی را به عنوان بهترین بازیکن لیگ انتخاب کرد. پس از دریافت این جایزه، ماحرز عنوان کرد که از این جهت که بازیکنان او را به عنوان بهترین انتخاب کرده اند، بسیار خوشحال است.
وی گفت:این جایزه برای من خیلی ویژه است، زیرا اگر بازیکنان به من رای داده اند دلیلش این است که سالی بسیار خوب را پشت سر گذاشته ام و از این جهت خیلی خوشحالم. بدون هم‌تیمی‌هایم نمی‌توانستم به این عنوان دست پیدا کنم. ما همه مثل برادر هستیم، در هر جای زمین حامی هم هستیم و این نقطه قوت ماست. اگر گاهی خوب نیستیم، می‌دانیم که باید تلاش کنیم و کمبود را جبران کنیم. این راز موفقیت ماست.

هوملس با قراردادی چهارساله به بایرن مونیخ باز می گردد.
خبرگزاری تسنیم دراین باره به نقل از روزنامه بیلد آلمان نوشت:بیلد در شماره دوشنبه خود مدعی شد که مت هوملس قصد ترک بورسیا دورتموند در پایان فصل جاری و بازگشت به بایرن مونیخ را دارد. مدافع ۲۷ ساله دورتموند اخیراً در اظهارنظری گفته بود که باید تصمیم مهمی بگیرد و به جدایی‌اش از این تیم در تابستان پیش‌رو اشاره کرده بود. او در توضیح گفته بود که هدفش قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست و همین شایعه پیوستنش به تیمی بزرگ را مطرح کرد.
براساس گزارش این روزنامه آلمانی، بایرن مونیخ پیشنهادی چهار ساله با دستمزد سالیانه ۱۰ میلیون یورو به هوملس داده است. همین روزنامه فاش کرد که بایرن برای راضی کردن دورتموند برای موافقت با جدایی هوملس ۳۰ میلیون یورو هم به این باشگاه پرداخت خواهد کرد.

هیدینگ:آزار در چلسی می ماند.
گاس هیدینک سرمربی موقت و هلندی چلسی انگلیس که در پایان فصل جای خودش را به آنتونیو کونته ایتالیایی می دهد درباره آینده ادن آزار در باشگاه چلسی گفت:فکر می کنم او هنوز چند سال دیگر در چلسی بماند. چیزی که می دانم این است که از حضور در این باشگاه خوشحال است. با مسئولان و بازیکنان تیم رابطه خوبی دارد.
آزار بازیکن بسیار مهمی است و اگر از نظر بدنی آماده باشد این موضوع را فصل آینده نشان خواهد داد. اتفاقات این فصل باعث شد مقداری افسرده شود اما فکر یم کنم توانایی بازگشت به دوران اوج را دارد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*