خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

پرویز مظلومی در استقلال ماندنی شد.
وب سایت نود دراین باره نوشت:اعضای هیات مدیره استقلال در جلسه دوشنبه خود حکم به ابقای پرویز مظلومی دادند.
پس از شکست سنگین و ۴-۲ استقلال در داربی تهران مقابل پرسپولیس، برخی اخبار از احتمال تغییرات در کادر فنی این تیم حکایت داشت، اما دوشنبه اعضای هیات مدیره استقلال از پرویز مظلومی حمایت کردند و مقرر شد این مربی تا پایان فصل هدایت استقلال را بر عهده داشته باشد.

3707

لوزانو:سخت تمرین می کنیم.
رائول لوزانو سرمربی آرژانتینی تیم ملی والیبال ایران در پایان تمرین این تیم درباره انتخاب بازیکنان بدون تماشای رقابت‌های لیگ گفت: این فکر شماست که من بازیکنان را نمی‌شناسم در حالیکه من آشنایی کامل از همه آنها دارم و برای انتخاب‌شان تمام تمرینات را زیر نظر گرفته بودم. بازیکنان ایران از لحاظ دریافت، حمله و دفاع خوب کار می‌کنند اما برای توپ‌گیری در زمین باید با دفاع روی تور هماهنگ‌تر شوند.
وی همچنین در مورد تعداد کم بازی های تدارکاتی اظهار داشت:‌بقیه تیم‌ها هم همین تعداد بازی دارند که اگر برای آنها کافی است برای ما هم همین شرایط را دارد و بر عکس. به هر حال خیلی از تیم‌های اروپایی درگیر مسابقات لیگ هستند و تمرینات خود را شروع نکرده‌اند که بتوانیم به آنها بازی تدارکاتی برگزار کنیم.

مسی به رکورد ۵۰۰ گل رسید.
به نوشته وب سایت نود، لیونل مسی ستاره ۲۸ ساله بارسلونا در جریان شکست ۱-۲ تیمش مقابل والنسیا در هفته سی و سوم لالیگا موفق شد تنها گل بارسا را بثمر برساند، تا ضمن گلزنی پس از ۵۱۵ دقیقه به آمار ۵۰۰ گل زده در دوران فوتبال حرفه ای‌اش دست یابد.
مسی در ۵۲۵ بازی که برای بارسا انجام داده توانسته ۴۵۰ گل برای این باشگاه به ثمربرساند و در ۱۰۷ بازی که پیراهن تیم ملی آرژانتین را برتن کرده موفق شده برای آلبی سلسته ۵۰ بار گلزنی کند.

رانیری:با قلب و روحمان یک امتیاز گرفتیم.
پس از تساوی ۲-۲ لستر سیتی مقابل وستهام در لیگ برتر انگلیس، کلودیو رانیری سرمربی این تیم این یک امتیاز را برای تیمش حیاتی می داند.
وی پیرامون این مساله گفت:فوق العاده بوذ. با تمام نیرو، روح و قلبمان بازی کردیم و این عالی است. از بازیکنانم و هواداران تشکر کردم. باید باور خود را حفظ کنیم و این تک امتیاز می تواند از لحاظ روانی برای ما فوق العاده باشد و تاثیر خود را در ادامه راه بگذارد. پس از اینکه ۲-۱ عقب افتادیم، بازگشت به بازی در آخرین ثانیه ها فوق العاده بود.
رانیری درباره داوری پر حاشیه این دیدار گفت:من تنها بازیکنانم را قضاوت می کنم و در مورد داور نظری ندارم. پیشرفت بازیکنانم به من مربوط می شود اما داوری مسئله ای نیست که بخواهم در مورد آن صحبت کنم.

پیگرینی:گواردیولا باعث شد قهرمان لیگ برتر نشویم.
مانوئل پیگرینی سرمربی شیلیایی من سیتی که به همراه این تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافته و در فاصله ۴ هفته مانده به پایان لیگ برتر انگلیس با لسترسیتی صدرنشین ۱۳ امتیاز فاصله دارد به خبرنگاران گفت:البته که به دلایل مختلف بازی های مهمی را در ماه فوریه باختیم. شکست مقابل لستر و تاتنهام باعث شد که از کورس قهرمانی جا بمانیم.
وی افزود:در ابتدای ماه فوریه داستان هایی درباره تغییر مربی و اینکه بازیکنانی فصل بعد اینجا نخواهند بود وجود داشت. مسائل زیادی در ذهن بازیکنان وجود داشت. برای آن ها آسان نیست که در چنین شرایطی تمرکزشان را حفظ کنند.
باشگاه منچسترسیتی در ابتدای ماه فوریه اعلام کرد از فصل آینده پپ گواردیولا سرمربی این تیم خواهد شد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*