خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

کفاشیان:انتخابات فدراسیون فوتبال به تعویق نخواهد افتاد.
رییس فدراسیون فوتبال برخلاف اظهارات آخر هفته‌ی گذشته‌اش این بار بدون هیچ پیش‌شرطی تاکید کرد که انتخابات فدراسیون فوتبال مطابق اساسنامه برگزار می‌شود و تعویقی در کار نخواهد بود.
علی کفاشیان آخر هفته گذشته در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که اگر وزارت ورزش و جوانان پاسخ نامه‌اش را ندهد انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار نخواهد شد.
نامه‌ای که کفاشیان از آن سخن گفته بود، ظاهرا در آن از مسوولان وزارت ورزش خواسته بود که مشخص کنند انتخابات فدراسیون فوتبال قرار است بر اساس کدام اساسنامه برگزار شود، موضوعی که با واکنش بهرام افشارزاده مشاور عالی و رییس دفتر وزیر مواجه و اعلام شد که چنین نامه‌ای به وزارت خانه واصل نشده است.

3734

جاور نخستین سهمیه قایقرانی المپیک ریو را کسب کرد.
ایسنا دراین باره نوشت:مهسا جاور، ملی‌پوش روئینگ ایران با صعود به فینال ر‌قا‌بت‌های انتخابی المپیک بازی‌های ۲۰۱۶ ریو که در کره جنوبی برگزار می شود موفق شد سهمیه این بازی ها را در قایق یک نفره کسب کند.
با این سهمیه، تعداد سهمیه‌های بانوان ایران در المپیک ریو به ۹ رسید و رکورد تعداد سهمیه‌های بانوان ایران در المپیک‌ لندن شکسته شد.

پیروزی و صدرنشینی روستوف با گلزنی آزمون
درادامه هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال باشگاه های روسیه یکشنبه شب، تیم روستوف با درخشش و گلزنی سردار آزمون تیم مدعی و پرمهره زنیت سن پترزبورگ را سه به صفر در هم کوبید و با این برد شیرین با ۵۱ امتیازی به صدرنشینی خود تداوم بخشید.
گل های روستوف را دراین دیدار گانگو، سردار آزمون و اروخین وارد دروازه زنیت کردند.
دراین بازی، سردار آزمون در ترکیب اصلی روستوف حضور داشت و ۹۰ دقیقه برای تیمش بازی کرد، اما سعید عزت اللهی دیگر بازیکن ایرانی این تیم نیمکت نشین بود.

با اعلام افشارزاده، فصل برای عمران زاده به پایان رسید.
بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال تهران در گفتگو با سایت رسمی این باشگاه، درباره وضعیت حنیف عمران زاده مدافع آبی پوشان گفت: جلسه ای با این بازیکن خوب ،متعصب و دوست داشتنی استقلال داشتم .متاسفانه حنیف از مصدومیت کهنه ای رنج می برد که این آسیب دیدگی در دیدار های سنگین نیم فصل هم تشدید شد.
وی افزود:حنیف فعلا در حال فیزیوتراپی است و در جلسه امروز مشخص شد وی به دلیل مصدومیت توانایی همراهی استقلال را تا پایان فصل ندارد. سرپرست استقلال با تمجید از عملکرد مدافع تیمش اضافه کرد: حنیف فرزند استقلال است .او همواره با تعصبی مثال زدنی در بازی ها و حتی در تمرینات تیم حاضر شده است.

تست دوپینگ مدافع فرانسوی لیورپول مثبت اعلام شد.
وب سایت نود دراین باره نوشت:باشگاه لیورپول تایید کرد “مامادو ساخو” مدافع میانی این تیم به دلیل استفاده از مواد نیروزا تا اطلاع ثانوی اجازه شرکت در تمرینات این تیم را ندارد. باشگاه لیورپول در بیانیه خود نوشت: یوفا اعلام کرده تست دوپینگ این بازیکن مثبت است و او برای پاسخ‌گویی درباره این اتفاق در اختیار اتحادیه فوتبال اروپا قرار می‌گیرد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*