خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

کیمیا علیزاده المپیکی شد.
کیمیا علیزاده بعد از کسب سهمیه حضور در بازی های المپیک موفق شد مدال طلای رقابت‌های کسب سهمیه قاره‌ای را بدست بیاورد.
خبرگزاری تسنیم دراین باره نوشت:در دومین روز از مسابقات تکواندو کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا که با حضور ۹۷ تکواندوکار از ۳۸ کشور در سالن «گرند بالروم» مانیل فیلیپین برگزار شد، کیمیا علیزاده تکواندوکار تیم ملی بانوان ایران که با شکست تمامی حریفان به دیدار نهایی راه یافته بود در این مسابقه نیز با شکست ۳-۲ فاناپا هارن سوجینگ از تایلند ضمن کسب مدال طلا، سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریو برزیل را نیز برای ایران به ارمغان آورد.

3704

تاج، آجرلو و عزیزالله محمدی تایید صلاحیت شدند و عزیزی خادم رد صلاحیت شد.
خبرگزاری ایسنا در خبری اختصاصی نوشت:‌‌در حالی که مهدی تاج، مصطفی آجرلو، عزیز الله محمدی و شهاب‌الدین عزیزی خادم به عنوان نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون فو‌تبا‌ل در دوره آتی ثبت‌نا‌م کرده بودند از بین این چهار نفر ۳ نفر صلاحیت‌شان برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فو‌تبا‌ل احراز و یک نفر رد صلاحیت شده است.
ایسنا افزود:مهدی تاج، مصطفی آجرلو و عزیزالله محمدی ۳ نامزدی هستند که صلاحیت‌شان توسط کمیته‌های نظارتی انتخابات فدراسیون فوتبال برای حضور در انتخابات تایید شده است اما شهاب الدین عزیزی خادم به دلیل نداشتن سوابق مدیریتی کافی مجوز حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال را نیافته است و بر این اساس صلاحیتش برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال احراز نشده است.
طبق اعلام قبلی قرار است انتخابات ریاست فدراسیون فو‌تبا‌ل ۱۱ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شود تا فدراسیون فو‌تبا‌ل رییس، اعضای هیات رییسه و سایر ارکان جدید خود را بشناسند.

به نوشته سایت فدراسیون جهانی، نوشاد و نیما برادران المپیکی پینگ پنگ جهان
سایت فدراسیون جهانی پینگ پنگ دراین باره نوشت:نوشاد عالمیان با کسب سومین سهمیه المپیک اتفاق بی سابقه‌ای را در رشته تنیس روی میز ایران رقم زد. نوشاد که به همراه برادر کوچکترش نیما عالمیان در المپیک ریو حاضر خواهد بود، باعث شدند برای نخستین بار شاهد حضور دو برادر در مسابقات تنیس روی میز المپیک باشیم.
نوشاد عالمیان درگفت‌و‌گوبا سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز ‌درباره اهمیت مسابقاتش گفت:همه بازی‌ها در این تورنمنت برایم مهم است. خوشحالم که این بازی را بردم. سبک بازی جیانگ تیانیی با حریف سابق من شرات کمال آچانتا متفاوت بود.
وی درخصوص بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو نیزگفت:برای من المپیک مانند تمامی تورنمنت‌های دیگر است. من همیشه سعی می کنم که بهترین عملکردم را داشته باشم و هر کاری که از دستم بر می‌آید برای قهرمانی انجام دهم.
با راهیابی نوشاد و نیما عالمیان به بازی‌های المپیک این اولین باری خواهد بود که دو برادر در مسابقات المپیک پینگ‌پنگ با هم حضور دارند.

بیلد:مورینیو قراردادش با منچستر یونایتد امضا شده است.
روزنامه بیلد آلمان از قطعی شدن حضور مورینیو در منچستریونایتد خبر داد و عنوان کرد این مربی پرتغالی به نزدیکانش و باشگاه پاری سن ژرمن که خواهان او بود گفته کارش با منچستریونایتد تمام شده و به زودی هدایت این تیم را بر عهده می‌گیرد و گونسالو ایگواین نیز اولین خرید او برای این تیم خواهد بود.
روزنامه دیلی استار نیزپیش‌بینی کرد نهایتا تا سه هفته دیگر خبر حضور مورینیو در منچستریونایتد از سوی باشگاه تایید شود.

مسی:دوست دارم روزی به آرژانتین بازگردم.
لیونل مسی درباره این موضوع گفت:‌دوست دارم روزی به آرژانتین برگردم و به باشگاه نیوولز اولدبویز بروم.
او پس از فتح تمامی عناوین به همراه بارسلونا، در رویا فتح کوپا آمه‌ریکای ۱۰۰ ساله است. ستاره بارسلونا در این مورد هم گفت: پس از این که دو بار به فتح جام نزدیک شدیم، این بار دوباره از این موقعیت استفاده خواهیم کرد. بهترین بازی‌های خود را برای فتح کوپا به نمایش خواهیم گذاشت. این رویای همه اعضای تیم است.
مهاجم آبی‌اناری‌ها درباره این که او را بهترین بازیکن جهان عنوان می‌کنند نیز اظها‌ر کرد: به آن فکر نمی‌کنم. حرف‌های خوبی که درباره‌ام زده می‌شود، مرا خوشحال می‌کند اما تمرکزم لذت بردن از چیزی است که دوست دارم. فو‌تبا‌ل بازی کردن و تلاش برای بهتر شدن مرا خیلی خوشحال می‌کند. ادامه دادن و یادگیری چیزهای جدید هم همینطور است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*