خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی جمعه با امیر خسروجردی

پرسپولیس – استقلال، سرخابی حساس ترین داربی یک دهه اخیر پایتخت را برگزار می کنند.
تیم های پرسپولیس و استقلال تهران عصرجمعه در هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال باشگاه های برتر ایران هشتادو دومین داربی سنتی تهران را به قضاوت محسن ترکی در ورزشگاه یکصدهزار نفری آزادی تهران برگزار خواهند کرد.

3690

این دو تیم در جدول رده بندی با ۴۵ امتیاز دررده های دوم و سوم قرار دارند و تیم پیروز این مسابقه حساس می تواند امیدهای خود را برای کسب عنوان قهرمانی این فصل دوچندان کنند که همین مسئله باعث شده که دو تیم بزرگ پایتخت حساس ترین داربی یک دهه اخیر را برگزار کنند.
استقلال که به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس در رده دوم جدول قرار دارد با برد دراین مسابقه می تواند ضمن جدا کردن خود از حریف سنتی، گام بزرگی برای رسیدن به قهرمانی بردارد.درآنسوی میدان، پرسپولیس نیز که با هدایت موثر برانکو با کسب بردهای پیاپی در هفته های اخیر خود را به یک قدمی صدر جدول رسانده برای کسب پیروزی مقابل رقیب قدیمی اش گام به این میدان حساس می گذارد و درصورت پیروزی می تواند امیدش را برای رسیدن به جام قهرمانی این فصل تا حدود زیادی افزایش دهد.

ندا شهسواری سهمیه المپیک گرفت.
ایسنا نوشت:در دیدار نهایی مسابقات تنیس روی میز انتخابی المپیک در منطقه آسیایی میانه ندا شهسواری، ملی‌پوش ایران با برتری ۴-۳ مقابل اولگا کیم از ازبکستان به پیروزی رسید و با قهرمانی در این ر‌قا‌بت‌ها سهمیه المپیک ۲۰۱۶ را کسب کرد.
ایران در بخش مردان نیز یک سهمیه المپیک گرفته است.

ستاره کهنه کار ان بی ای کفش هایش را آویخت، کوبی برایانت خداحافظی کرد.
ایلنا دراین باره گزارش داد:کوبی برایانت ستاره کهنه کار سال‌های اخیر بسکتبال ان بی ای و باشگاه لس آنجلس لیکرزآخرین بازی خود را در این لیگ برای لیکرز مقابل یوتا جازانجام داد، تا پس از ۲۰ سال حضور کفش‌هایش را بیاویزد.
این بازیکنان در بازی تیمش مقابل یوتا جاز ۴۳ دقیقه در ترکیب بود و در یک نمایش خوب توانست از ۱۰۱ امتیاز لیکرز ۶۰ امتیاز را به تنهایی تصاحب کند. لیکرز این بازی را ۱۰۱ بر ۹۶ پیروز شد تا مار سیاه با جشن پیروزی به دوران بازیگری خود پایان دهد.
کوبی برایانت ۳۷ ساله در طول دوران حضورش در رقابت های ان بی ای قهرمانی پنج دوره از مسابقات را کارنامه دارد. وی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان بسکتبال و یکی از برترین ورزشکاران تاریخ به شمار می‌رود.
کوبی برایانت که به مار سیاه معروف است تاکنون ۱۲ بار در بازی ستارگان یا آل استار شرکت داشته و در سال‌های ۲۰۰۲، ۲۰۰۷ و ۲۰۰۹ به عنوان بهترین بازیکن این رقابت‌ها انتخاب شده‌است.

کریم بنزما از تیم ملی فرانسه اخراج شد، بنزما یورو ۲۰۱۶ را از دست داد.
خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:پس از جلسه امروز دیدیه دشان و نوئل لو گران، مربی و رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، تصمیم بر این شد کریم بنزما از تیم ملی فرانسه خط بخورد.
ماجرای جنجالی مهاجم رئال مادرید به باج خواهی وی از هم تیمی اش متیو والبوئنا بازمی گردد که البته بنزما هر دفعه این موضوع را تکذیب کرده اما واقعیت امر این است که به نظر می رسد این بی اخلاقی از این مهاجم سر زده است.
بنزما از ماه نوامبر که از سوی پلیس مورد بازجویی قرار گرفت برای تیم ملی فرانسه بازی نکرده است.
پس از این اتفاق، بنزما هم بر روی توییتر خود نوشت: متاسفم برای خودم و همه کسانی که مرا حمایت کردند. من به تیم ملی فرانسه دعوت نخواهم شد.

عذرخواهی گواردیولا از رونالدو
پس از برتری بایرن مونیخ آلمان مقابل بنفیکا پرتغال در دو بازی رفت و برگشت و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پپ گواردیولا درواکشن به صحبت کریستیانو رونالدو که اعلام کرده بود دوست دارد در مرحله نمیه نهایی با بنفیکا روبرو شود گفت:می دانم رونالدو تاکید کرده است دوست دارد برابر بنفیکا بازی کند. به همین خاطر از او عذرخواهی می کنم که اجازه ندادیم بنفیکا به دور بعد راه پیدا کند.
وی درباره این سوال که دوست دارد در مرحله بعد با چه تیمی بازی کند نیز پاسخ داد: برایم مهم نیست با چه تیمی بازی کنیم چراکه تیمی به دنبال قهرمانی است، باید همه حریفان را شکست بدهد. با این حال باید بگویم اتلتیکو مادرید از تیم های است که باعث شگفتی من شده است. این تیم عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است و باید بگویم که از علاقمندان به اتلتیکو هستم.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*