خانه » آن سوی خبر » اخبار ورزشی جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی جمعه با امیر خسروجردی

حسین توکلی از سرمربیگری تیم ملی وزنه برداری ایران برکنار شد.
خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:پس از آخرین جلسه شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری، حسین توکلی از سرمربیگری تیم ملی کنار رفت و سجاد انوشیروانی سرپرست مربیان تیم ملی شد.
بر همین اساس حسین توکلی سرمربی تیم ملی وزنه برداری از سمت خود برکنار شد و سجاد انوشیروانی سرمربی تیم جوانان، به عنوان سرپرست مربیان تیم ملی انتخاب شد و ایوان گارچف مشاور بلغاری تیم های ملی وزنه برداری نیز با سمت مربی در کنار انوشیروانی کار خود را ادامه می دهد.

3478

لوزانو ۱۵ فروردین به ایران می آید.
سرپرست تیم ملی والیبال ایران درباره آغاز اردوی این تیم گفت: تمرینات ما از هشتم فروردین ۹۵ با ۳۲ بازیکن در محل کمپ تیم های ملی آغاز می شود و در آغاز اردوی خوان سیچلو و آندرس اسپر ادواردو و دیگر مربیان ایرانی حاضر در اردو امر هدایت و نظارت بر تمرینات را خواهند داشت.
امیر خوش خبردرخصوص زمان ورود لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال به ایران گفت: لوزانو هم از ۱۵ فروردین به ایران می آید و تمرینات را به طور مستقیم زیر نظر خواهد گرفت. البته الان هم کلیه کار ها و امور زیر نظر لوزانو انجام می شود و گزارش روزانه تمرینات و وضعیت بازیکنان برای وی ارسال می گردد.

پوتین خواهان مجازات عاملان دوپینگ ورزشکاران روسیه شد.
خبرگزاری تسنیم دراین باره نوشت:ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در این باره گفت: سیاسی‌کاری در مورد هر چیزی یا نگاه به مسائل بر اساس تئوری توطئه لازم نیست. ما به یک واکنش سیستماتیک و به موقع درخصوص تصمیمات اتخاذ شده نیازمندیم.
وی در جلسه با سران ورزشی روسیه منتقد ظاهر شد و گفت که درک مناسبی در خصوص این مسئله وجود نداشته است. پوتین عنوان کرد که مقامات این کشور باید با سازمان‌های بین‌المللی از جمله آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ ارتباط برقرار کنند.
پوتین افزود: مسئولان ورزش ما نشان دادند که در برقراری ارتباط میان مسائل درک مناسبی ندارند. آنها لیست اعلام شده توسط ساختارهای بین‌المللی ورزش را به‌روز نکردند.

مسی رکورد جدیدی در لیگ قهرمانان اروپا به ثبت رساند.
وب سایت نود دراین باره نوشت:لیونل مسی با گلزنی در جریان پیروزی ۳-۱ شب گذشته بارسلونا مقابل آرسنال در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان موفق شد یک رکورد جدید به نام خودش در رقابت های اروپایی ثبت کند.
وی چهارشنبه شب نهمین گل خودش مقابل آرسنال را بثمر برساند. هیچ بازیکنی در تاریخ لیگ قهرمانان نتوانسته به یک تیم این تعداد گل بزند.

کین:بازیکنان آرسنال ضعیف و خائن هستند.
پس از شکست ۳-۱ آرسنال مقابل بارسلونا و حذف از لیگ قهرمانان اروپا روی کین کاپیتان اسبق منچستر یونایتد در این رابطه گفت:این نشان می‌دهد که آرسنال یک گروه بازیکن ضعیف دارد که در بازی‌های بزرگ هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند. شکی نیست که فشار در ماه‌های اخیر بر آنها غلبه کرده و بازیکنی که نتواند فشار را کنترل کند،نباید در تیمی مثل آرسنال بازی کند. ضربه اول را بارسا در دیدار رفت زده بود. فضاحتی در شکست ۳-۱ مقابل بارسا نیست ولی فکر می‌کنم بارسا کار خاصی انجام نداد. برای مربی آرسنال مسلما قبول این موضوع سخت خواهد بود و برای هواداران هم دیدن چنین صحنه‌هایی سخت است. بازیکنان به هواداران خیانت می‌کنند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*