خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی چهار شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی چهار شنبه با امیر خسروجردی

آزادی در میان هفت ورزشگاه ترسناک جهان
نام ورزشگاه آزادی تهران در بین ترسناک‌ترین ورزشگاه‌های جهان قرار گرفته است.
ایسنا به نقل از روزنامه اسپانیایی مارکا نوشت:برخی تیم‌ها طرفداران متعصبی دارند که با حضور در ورزشگاه‌های تیمشان، کار را برای حریفان سخت می‌کنند و فضایی که ایجاد می‌کنند، برای هر فو‌تبا‌لیستی ترسناک است و حتی ممکن است در نتیجه‌ بازی تاثیرگذار باشد.
ورزشگاه آزادی وحشتناک‌ترین استادیوم در آسیا است. ۹۸ هزار تماشاگر حاضر در آن برای حریفان بدترین‌ها را آرزو می‌کنند.

22227

کی روش به تهران بازگشت.
به گزارش ایسنا، کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران که پس از دیدار با گوام در چارچوب رقابت‌های مرحله انتخابی جام جهانی به مرخصی رفته بود، با اتمام مدت زمان این ترخیص به کشور بازگشت.
تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران فروردین سال ۹۵ دو دیدار در چارچوب ر‌قا‌بت‌های انتخابی جا‌م جها‌نی با تیم‌های ملی فو‌تبا‌ل هند و عمان برگزار خواهد کرد.

ذوب آهن – استقلال، جدال گل محمدی و مظلومی برنده نداشت.
در ادامه هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران عصر سه شنبه تیم های ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار حساس با تساوی بدون گل خاتمه یافت، تا این دیدار جذاب و دیدنی که صحنه های خطرناک زیادی روی دروازه های دو تیم خلق شد در نهایت گلی در برنداشته باشد.
در این دیدار ذوب آهن که میزبان بازی بهتری را به نمایش گذاشت و صاحب چندین فرصت گلزنی نیز شد که این حملات با بی دقتی مهاجمان این تیم و هوشیاری سید مهدی رحمتی دروازه بان استقلال راهی به دروازه آبی پوشان پیدا نکرد و دو تیم امتیازات را بین هم تقسیم کردند.
در دیگر بازی امروز نیز، پدیده مشهد با یک گل از سد سایپا تهران گذشت و به سه امتیاز شیرین خانگی دست یافت.

با ادعای دیلی اکسپرس، چلسی به دنبال مانوئل پیگرینی است.
باشگاه چلسی طبق اعلام رسانه انگلیسی درصدد جدب مربی شیلیایی تیم فوتبال منچسترسیتی در پایان این فصل از رقابتهاست.
خبرگزاری مهر دراین باره به نقل از روزنامه دیلی اکسپرس انگلیس نوشت:باشگاه منچسترسیتی روز گذشته با صدور بیانیه ای به طور رسمی از انعقاد قرارداد سه ساله با پپ گواردیولا خبر داد.این بدین معناست که مانوئل پلگرینی در پایان فصل جاری از من سیتی جدا می شود.دیلی اکسپرس گزارش داده که رومن آبراموویچ تمایل دارد این مربی شیلیایی را در پایان فصل به خدمت بگیرد.
باشگاه چلسی پس از برکناری ژوزه مورینیو، هدایت این تیم را به طور موقت به گاس هیدینک هلندی سپرده است.

باخ:زیکا مانع برگزاری بازی های المپیک۲۰۱۶ ریودوژانیرو نخواهد شد.
رئیس کمیته بین‌المللی المپیک اعلام که شیوع ویروس زیکا در آمریکای جنوبی مانعی برای برگزاری بازی‌های المپیک نخواهد بود.
توماس باخ در این باره گفت:ما از تصمیم اخیر سازمان بهداشت جهانی استقبال می‌کنیم، زیرا این مسئله باعث افزایش آگاهی می‌شود و به مبارزه با این ویروس کمک می‌کند. ما در تماس با سازمان بهداشت جهانی هستیم و آنچه دیده‌ایم، این است که تاکنون هیچ ممنوعیتی بابت سفر به برزیل از سوی این سازمان وجود نداشته است.
سازمان‌دهندگان بازی‌های ۲۰۱۶ ریو به تازگی گفته‌اند که با توجه به برگزاری این مسابقات در فصل زمستان در کشور برزیل، خشک و سرد بودن آب و هوا باعث کاهش قابل توجه پشه‌های ناقل ویروس زیکا می‌شود.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*