خانه » آن سوی خبر » اخبار ورزشی چهارشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی چهارشنبه با امیر خسروجردی

اینفانتینو در تهران، مذاکرات رقیب شیخ سلمان با کفاشیان
ایسنا نوشت:جیانی اینفانتینو بامداد چهارشنبه به تهران می‌آید و برای دیدار با رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل برنامه خواهد داشت.
دبیر کل یوفا از نامزدهای انتخاباتی فدراسیون جهانی فو‌تبا‌ل فیفا است و اصلی‌ترین رقیب او شیخ سلمان بحرینی، رییس کنفدراسیون فو‌تبا‌ل آسیا است.
براین اساس، در حالی اینفانتینو به تهران می‌آید که فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده در انتخابات ریاست فدراسیون جهانی فوتبال از شیخ سلمان حمایت می‌کند، اما بعید نیست با توجه به اختلاف‌های سیاسی ایران و بحرین،‌ فدراسیون رای خود را به نفع رقیب نامزد بحرین تغییر دهد.

22394

فدراسیون فوتبال ایران منتظر پیشنهاد جدید رومانی
فدراسیون فوتبال برای هماهنگی دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل رومانی، منتظر پیشنهاد فدراسیون فوتبال این کشور اروپایی است.
وب سایت نود دراین باره نوشت:تیم ملی فوتبال ایران پس از برگزاری دیدار مقابل هند و عمان در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات که ۵ و ۱۰ فروردین‌ماه ۹۵ در تهران برگزار می‌شود، باید خود را آماده مرحله دوم این مسابقات کند.
فدراسیون فوتبال رومانی هم برای برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال ایران درخواست خود را ارائه کرده بود. رومانیایی‌ها می‌خواستند اواخر ماه فوریه ۲۰۱۶ (اوایل اسفندماه ۹۴) مقابل شاگردان کارلوس کی‌روش صف‌آرایی کنند که با توجه به عدم برگزاری اردوی تیم ملی برگزاری این دیدار هم دور از ذهن بود. با توجه به این مسئله، فدراسیون فوتبال ایران از فدراسیون فوتبال رومانی درخواست کرد تا این موضوع را بار دیگر بررسی کنند و در تاریخی مناسب پیشنهاد برگزاری بازی دوستانه بین ایران و رومانی را بدهند.

علی پروین:پرسپولیس همه چیز برای قهرمانی دارد، برانکو کارش را بلد است.
سرمربی اسبق پرسپولیس با بیان اینکه این تیم تمام فاکتورهای قهرمانی در لیگ برتر را دارد، گفت: برانکو ایوانکوویچ واقعا کارش را بلد است و پرسپولیس بهتر از سایر تیمها بازی می کند.
خبرگزاری مهر نوشت:علی پروین درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس و روند این تیم در لیگ برتر با بیان مطلب فوق اظهار کرد: قبل از این هم گفته بودم پرسپولیس تیم خیلی خوبی شده است. این آقا برانکو واقعا کارش را بلد است و این تیم الان بهتر از تیم‌های دیگر بازی می‌کند. فقط این بدشانسی باید دست از سر تیم بردارد و بچه‌ها هم بیشتر حواسشان را به حرف‌های مربی و بازی بدهند، چون با بازی‌های خوبی که انجام می‌دهند حیف است که امتیازهای لازم را نگیرند.
وی خاطرنشان کرد: الان تنها چیزی که اهمیت دارد، حمایت از تیم است. هم قدیمی‌ها و هم هواداران باید به تیم کمک کنند. پرسپولیس تیم خودمان است و وقتی قهرمان بشود، افتخارش برای همه ما است. فوتبال ایران هم با موفقیت و قهرمانی تیم‌های پرطرفدار جان می‌گیرد.

سعید علی حسینی از سال آینده می تواند وزنه بزند.
به گزارش ایسنا، از آنجایی که سعید علی حسینی پیش از سال ۲۰۱۵ محروم شده و هنوز در دوران محرومیت خود به سر می برد به استناد قانون۲۵.۳ وادا استناد کرده و خواستار کاهش محرومیت خود شود.
در این میان ابتکار عمل برای حل مشکل علی حسینی و تسریع در این مساله برعهده فدراسیون و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی ایران است.
با این شرایط و طبق ماده “۲۵.۳” مدت محرومیت علی حسینی در سال ۲۰۱۷ به پایان می‌رسد و این و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی می‌تواند به میادین باز گردد.

مسی زیر تیغ جراحی می رود.
ستاره آرژانتینی بارسلونا بازهم دچار مشکل کلیه شده است و باید زیر تیغ جراحان قرار بگیرد.
تیم پزشکی بارسلونا، ستاره آرژانتینی این تیم را به بیمارستان منتقل کردند تا علت ناراحتی او مشخص شود. بعد از آزمایشات به عمل آمده مشخص شد در کلیه مسی سنگ وجود دارد و او هر چه سریع‌تر باید جراحی شود. روزنامه الموندو دپورتیو اعلام کرد این بازیکن بزرگ فوتبال جهان سه‌شنبه زیر تیغ جراحان قرار گرفت.
این نشریه در ادامه خبرش نوشت: هواداران بارسلونا نگران نباشند چراکه زمان دوری مسی از میادین طولانی نیست و او به زودی به ترکیب اصلی آبی‌اناری‌ها برمی‌گردد. او به طور قطع بازی برگشت برابر والنسیا در جام حذفی را از دست می دهد اما می تواند در دیدار برابر سلتاویگو در هفته بیست و چهارم لالیگا که قرار است در نوکمپ برگزار شود، تیمش را همراهی کند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*