خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

پیوستن گواردیولا به منچستر سیتی قطعی شد.
سایت بین المللی گل خبر داد، سران باشگاه منچستر سیتی رسما اعلام کردند که با پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ برای قبول هدایت تیم فوتبال این باشگاه به توافق نهایی رسیدند وبه این ترتیب این مربی با قراردادی سه ساله از فصل آینده سرمربی سیتی خواهد شد و جایگزین مانوئل پیگرینی شیلیایی در این تیم خواهد شد.
پیگرینی سرمربی کنونی سیتی هم در نشست خبری خود اعلام کرد در انتهای فصل از این تیم جدا می‌شود.

MUNICH, GERMANY - MARCH 15:  Josep Guardiola, head coach of Muenchen reacts during the Bundesliga match between FC Bayern Muenchen and Bayer 04 Leverkusen at Allianz Arena on March 15, 2014 in Munich, Germany.  (Photo by Lennart Preiss/Bongarts/Getty Images)

برانکو:با استیماچ رفاقتی در زمین ندارم، سوشا ممنوعیتی برای بازی ندارد.
ایسنا نوشت:سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درنشست خبری پیش از دیدارمقابل سپاهان اظهار کرد: فکر می‌کنم شما هم مثل من به خاطر شروع نیم فصل دوم هیجان زده هستید. ما بی‌صبرانه منتظر هستیم که لیگ ادامه پیدا کند چون می‌خواهیم با قدرت در مسابقه‌ها حاضر شویم. بازی‌ها و مسابقه‌های جالبی در انتظار ماست که تا انتهای فصل باید آن‌ها را انجام دهیم. خیلی از تیم‌ها شوق خودشان را برای قهرمانی نشان می‌دهند. قشنگ‌تر از این در فوتبال وجود ندارد که ما بخواهیم با قهرمان فصل قبل لیگ را مجددا شروع کنیم.
برانکو ادامه داد: بازی با سپاهان و در کنار آن دیدار با استقلال تهران برای ما فوق‌العاده اهمیت دارد. با توجه به اینکه الان مربی سپاهان هموطن و بازیکن سابق من در تیم ملی کرواسی بوده است این دیدار جذابیت‌های خاصی پیدا کرده است. البته زمین مسابقه دوستی و همکاری بین ما وجود ندارد و فقط رقابت می‌کنیم و با تمام احترامی که برای سپاهان که تیم قهرمان کشور است قائل هستم، ما به هیچ چیزی جز برد و رفتن به رده‌های بالای جدول فکر نمی‌کنیم.
او ادامه داد: بازیکنانی که نمی‌توانیم در این بازی روی آن‌ها حساب کنیم لوکا ماریچ و انصاری هستند. البته سوشا مکانی در لیست ما حضور دارد و می‌توانیم از او استفاده کنیم.
دیدارهای هفته هجدهم عصر سه شنبه با برگزاری سه دیدار خاتمه می یابد که طی آن در مهمترین بازی، پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهان است، ذوب آهن دیگر تیم اصفهانی پذیرای استقلال تهران است و پدیده مشهد به دیدار سایپای تهران می رود.

تهدید به کناره گیری اسپانیا از یورو۲۰۱۶
رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا از سوی دولت متهم شده که به باشگاه رکرتیوو هوئلوا و مدیرش، از منابع مالی این فدراسیون، کمک های مالی غیرقانونی کرده و پرونده ای بر علیه او تشکیل داده است.
آنخل ویار که نایب رئیس اول فیفا نیز محسوب می شود، در مصاحبه با ال پائیس تهدید کرده است که در صورت عقب نشینی نکردن دولت از مواضع خود، اجازه حضور تیم ملی اسپانیا در یورو ۲۰۱۶ فرانسه را نخواهد داد. او سال ۲۰۰۸ نیز مشابه این تهدید را انجام داده بود.
در آن مقطع، بلاتر، رئیس وقت فیفا به مادرید آمد و در برنابئو کنفرانسی خبری تشکیل داد و از دولت خواست تا از دخالت در امور فدراسیون فوتبال اسپانیا دست بکشد و تهدید او نیز موثر واقع شد. اسپانیا به یورو ۲۰۰۸ رفت و در نهایت نیز قهرمان شد. حال با وضعیت نابسامان فعلی فیفا مشخص نیست که تهدید ویار این بار به نتیجه خواهد رسید یا خیر. ویار همچنین خواستار تعویق انتخابات فدراسیون فوتبال اسپانیا به همین دلیل شده است.

هیدینگ:هزارد شاید از چلسی جدا شود.
گاس هیدینگ سرمربی هلندی چلسی از احتمال جدایی ادن هزارد از این تیم خبر داد.
وی گفت:این موضوع به من مربوط نمی‌شود، بلکه بستگی به باشگاه دارد. توصیه من به هازارد این است که او در چلسی می‌تواند به یکی از بزرگان تبدیل شود، ولی ممکن است در تابستان از تیم جدا شود. او برای چلسی ارزش بالایی دارد، بازیکنی بسیار مهم و فوق‌العاده، اما مدتی است با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند.

برلسکونی:جایگاه میهایلوویچ محکمتر شد.
سینیشا میهایلوویچ سرمربی صربستانی میلان ایتالیا از اوایل فصل با شایعه اخراج روبرو شده و ثباتی روی نیمکت میلان حس نکرده است. تیم او در ۱۱ بازی سری آ از شروع نوامبر، تنها ۴ پیروزی کسب کرده و سرمربی صرب به شدت تحت فشار بوده، ولی حالا سیلویو برلسکونی مالک روسونری عنوان کرد که با پیروزی ۳-۰ مقابل اینتر، جایگاه میهایلوویچ مطمئن تر از قبل است.
وی افزود:چگونه می‌توانید به میهایلوویچ تبریک نگویید؟ بله، حالا او در جایگاه مطمئن تری قرار دارد. مربیان با نتایجشان زندگی می‌کنند و پیش می‌روند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*