خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

برانکو:بازی با استقلال خوزستان داربی است، به ادینیو فکر نمی کنم.
سرمربی پرسپولیس معتقد است دیدار تیمش با استقلال خوزستان یک داربی است. او بار دیگر تاکید کرد که فعلا هیچ لیستی ندارد و به بازیکنانش اطمینان دارد.
به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با استقلال خوزستان اظهار کرد: فردا در یک داربی به میدان می‌رویم. این دو تیم شبیه به هم بازی می‌کنند و در بهترین فرم خود قرار دارند. قبل از هر چیزی مایلم به مجموعه استقلال خوزستان تبریک بگویم به خاطر نتایج درخشان‌شان در فصل اخیر. این تیم به واقع پدیده سال جاری است چراکه سال گذشته برای سقوط نکردن می‌جنگید اما امسال در صدر جدول قرار دارد. آنها عملکرد باثباتی داشتند و به مربی این تیم تبریک می‌گویم.
برانکو اضافه کرد: با احترامی که برای ادینیو قائل هستیم، باید بگویم در مورد او هیچ صحبتی انجام نشده و حتی به او فکر هم نمی‌کنیم.

IMG_43480

قالیباف:آمادگی داریم سرخابی های پایتخت را در اختیار بگیریم.
محمد باقر قالیباف شهردار تهران با ابراز علاقمندی شهرداری تهران برای در اختیار گرفتن دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: در راستای سیاست‌های شهرداری برای فعالیت در حوزه ورزش، آمادگی این را داریم که با در اختیار گرفتن دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، مشکلات این دو باشگاه پرطرفدار و مردمی را به حداقل برسانیم تا با کمترین دغدغه و مشکل روند رو به رشدی را در پیش بگیرند و پاسخگوی خواسته‌های هواداران‌شان باشند.

با اعلام ترابیان:تیم ملی فوتسال برزیل آماده سفر به تهران شد.
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال از اعلام آمادگی تیم ملی فوتسال برزیل برای سفر به ایران و بازی با تیم ملی قبل از حضور در جام ملت‌های آسیا خبر داد.
عباس ترابیان در گفتگو با خبرنگاری مهر از ابراز تمایل مسئولان تیم ملی فوتسال برزیل برای سفر به ایران و بازی با تیم ملی ایران خبر داد و گفت: برزیلی‌ها به من اعلام کردند که می‌توانند در ماه ژانویه و برای برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی، به ایران بیایند. البته سفر برزیلی‌ها به ایران یک مقدار هزینه دارد و بعید است فدراسیون فوتبال زیر بار این هزینه برود مگر اینکه یک اسپانسر برای این بازی انتخاب شود.

بردی اف نمی گذاریم آزمون به استوک برود.
سرمربی تیم فوتبال روستف می‌گوید نمی‌گذارد سردار آزمون به استوک سیتی بپیوندد.
ایسنا دراین ابره نوشت:باشگاه استوک سیتی انگلیس مدتی است که به جذب سردار آزمون مهاجم جوان تیم ملی فوتبال ایران علاقه‌مند شده است. آزمون که در روبین کازان زیر نظر بردیف رشد کرد اکنون در روستف بازی می‌کند و توانسته زیر نظر مربی مورد علاقه‌اش، خود را در فوتبال روسیه جا بیندازد.
قربان بردی اف سرمربی روستف درباره پیشنهاد استوک به آزمون گفت: نمی‌گذاریم آزمون به استوک سیتی برود. او بازیکن ماست و می‌خواهیم او را در تیم حفظ کنیم.
پیش از این در گزارش‌ها آمده بود، روستف شرط مالی سنگینی را برای استوک سیتی در پی انتقال آزمون به این تیم انگلیسی قرار داده که گفته می‌شود حدود ۶ میلیون یورو است.

ونگر:ژانویه سرمان شلوغ است.
سرمربی آرسنال اعلام کرد در نقل و انتقال‌های ژانویه بازیکنان زیادی می‌خرد.
ایسنا به نقل ازساکرنت نوشت:در حالی که تا آغاز پنجره نقل و انتقال‌های زمستانی تنها دو روز باقی مانده است، تیم‌ها خودشان را برای خرید بازیکنان مورد نیاز آماده می‌کنند.
برخی از منابع خبری اعلام کردند آرسنال به دنبال خرید محمد الننی، هافبک مصری بازل سوییس است. این تیم با وجود بازیکنان آسیب دیده‌ای چون فرانسیس کوکولین، سانتی کاسورلا و جک ویلشر، در خط میانی با مشکلاتی روبه‌رو شده است.
آرسن ونگر در این زمینه گفت: نمی‌توانم چیزی در مورد اینکه در نقل و انتقال‌ها چه کار می‌کنیم، حرفی بزنم. هنوز هیچ چیز نهایی نشده است. بدون شک ژانویه شلوغی خواهیم داشت. از این مساله مطمئن هستم. می‌دانم که با کمبود بازیکن مواجهیم.
سرمربی فرانسوی آرسنال در مورد شرایط متیو دبوشی، مدافع راست فرانسوی که با درخشش هکتور بلرین به حاشیه رانده شده نیز گفت: اگر بخواهد در تیم ما بماند، استقبال می‌کنیم اما هیچ‌کس را هم به زور نگه نمی‌داریم.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*