خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

قرارداد برانکو تمدید خواهد شد.
ایسنا دراین باره نوشت:حمیدرضا گرشاسبی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در حاشیه بازدید وزیر ورزش و جوانان از تمرین تیم فوتبال این باشگاه اظهار کرد: ما از وضعیت کادر فنی و بازیکنان در حال حاضر رضایت داریم و این حق پرسپولیس است که بهتر شود. ما تلاش می‌کنیم تا نتیجه مناسبی به دست بیاوریم و به رده‌های بالای جدول رده‌بندی صعود کنیم و نظر تماشاگران را جلب کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد برانکو تمدید خواهد شد یا خیر نیز گفت: صددرصد چنین اتفاقی خواهد افتاد و ما از عملکرد برانکو رضایت داریم و معتقدیم کار او در پرسپولیس مثبت بوده است.

farhangnews_124333-350958-1430390105

نفت – تراکتورسازی، قلعه نویی مچ منصوریان را خواباند.
در ادامه هفته شانزدهم رقابت های فوتبال باشگاه های برتر ایران عصر دوشنبه دو تیم نفت تهران و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند که این بازی جذاب و دیدنی با تک گل سعید آقایی به سود قرمزپوشان تبریز خاتمه یافت، تا شاگردان امیر قلعه نویی با کسب برد شیرین خارج از خانه، ۲۵ امتیاز شده و بالاتر از سپاهان در رده هفتم جدول رده بندی قرار گیرند.
این دیدار به علت رویارویی علیرضا منصوریان و امیر قلعه نویی که هدایت دوتیم نفت و تراکتورسازی را برعهده داشتند از اهمیت بالایی برخوردار بود که در نهایت امیر قلعه نویی ضمن غلبه بر مصنوریان، تا حدود زیادی تیمش را از بحران بیرون آورد.

سایت فیفا:آزمون پدیده فوتبال ایران در راه جام جهانی روسیه
سایت فیفا در گزارشی از سردار آزمون به عنوان پدیده فوتبال ایران در راه بیست و یکمین دوره جام جهانی فوتبال نام برد.
در این گزارش آمده است: تیم‌های آسیایی درست مانند قبل رقابتشان را در حالی آغاز کردند که مدعیان شناخته شده‌ای درخشیدند. سردار آزمون مهاجم جوان و پدیده فوتبال ایران با ۴ گل زده توانست درخشش خود در این رقابت‌ها را به رخ بکشد و یکی از بهترین بازیکنان آسیا در دوره انتخابی جام جهانی بود. در کنار آزمون سردار رشیداف از ازبکستان در کنار ایگور سرگیف دو گلزن ازبکی بودند که با ۴ گل زده عملکرد خوبی داشتند و همه این بازیکنان پشت سر سونگ هیونگ مین کره‌ای قرار گرفتند که با ۶ گل زده آقای گل انتخابی جام جهانی از قاره آسیا بود.
همچنین تیم کیهیل ۳۶ ساله از استرالیا، کی‌سوکه هوندا از ژاپن و احمد خلیل از امارات دیگر بازیکنانی بودند که سایت فیفا از آن‌ها به عنوان بهترین بازیکنان انتخابی جام جهانی در قاره آسیا نام برده است.

بنا براعلام رسانه های ایتالیایی، کارلو آنچلوتی سه بازیکن رئال مادرید را برای بایرن مونیخ می خواهد.
روزنامه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا در این باره نوشت:سرمربی فصل آینده تیم فوتبال بایرن مونیخ در نظر دارد سه بازیکن رئال مادرید را به تیم جدیدش بیاورد.
طبق اعلام گاتزتا دلو اسپورت، تونی کروس، لوکا مودریچ و گرث بیل بازیکنان مورد نظر این مربی ایتالیایی هستند.
کروس پیش از این سابقه هشت سال بازیگری در بایرن مونیخ را در کارنامه دارد. وی زمانی که نوجوانی بیش نبود در سال ۲۰۰۶ از هانزاروشتوک به بایرن پیوست.
بیل و مودریچ نیز در تیم های تاتنهام و رئال مادرید با هم همبازی بوده اند.

ناراحتی شدید روبن از جدایی گواردیولا از بایرن
ستاره هلندی بایرن مونیخ ناراحتی شدیدی خود را از جدایی گواردیولا در پایان فصل جاری از این تیم آلمانی اعلام کرد تا نشان دهد که احتمال جدایی او هم وجود دارد.
آرین روبن دراین باره گفت: به صراحت بگویم جدایی گواردیولا یک لکه ننگ است. من واقعا ناامیدم و دلیلی ندارد که چنین چیزی را انکار کنم.
با این سخنانی که روبن بر زبان آورده این احتمال زیاد است که او هم مانند گواردیولا از بایرن جدا شد و با توجه به پیشنهادهای زیادی که از لیگ جزیره دارد راهی این لیگ شود و چه بسا شاگرد گواردیولا هم بشود. البته این بازیکن هلندی تجربه کوتاهی در چلسی داشت، اما عملکرد خوبی در این تیم لندنی ارائه نکرد.
پیش از این نیز، فرانس بکن باوئر رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ ناراحتی خود را با جدایی گواردیولا اعلام کرده بود و او هم مانند آرین روبن از این جدایی به عنوان ننگ و عار سخن به میان آورده بود.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*