خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

پرسپولیس-نفت، تساوی سرخپوشان در روز گل نزنی مهاجمانش
بازی های هفته سیزدهم این رقابت ها عصر دوشنبه با برگزاری پنج دیدار پیگیری شد که طی آن در مهمترین دیدار دوتیم نفت و پرسپولیس در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار حساس با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت، تا سرخپوشان پایتخت در روزی که مهاجمان این تیم چندین فرصت گلزنی را به راحتی از دست دادند با توقف در این مسابقه ضمن از دست دادن دو امتیاز حساس بهترین فرصت برای رسیدن به تیم های بالای جدول را هم از دست بدهند.
میلاد کمندانی برای پرسپولیس و دانشور برای نفت در این مسابقه گلزنی کردند، ضمن اینکه پرسپولیس در نیمه دوم یک ضربه پنالتی را توسط مهدی طارمی از دست داد.
سرخپوشان پایتخت با این نتیجه ۱۹ امتیازی شدند و در رده هشتم جدول رده بندی قرار گرفتند.

naft-tehran-and-perspolis-54416

کی روش جراحی می شود.
افشین پیروانی مدیر تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه کی‌روش خیلی طرفدار دارد، ادامه داد: اگر فردی مریضی خاصی دارد، نباید اینگونه آن را بیان کرد. خبر سرطان کی‌روش هم یک شیطنت بود و دوستان با من تماس گرفتند و به خاطر انتشار این خبر عذرخواهی کردند. خوب نیست برای یک تیتر روزنامه، یک فرد را تخریب کنیم زیرا روزنامه‌های خارجی هم این مساله را منتشر کردند که خانواده کی‌روش نگران شده بودند و با وی تماس گرفتند که اتفاق اصلا خوبی نبود.
وی با بیان اینکه کارلوس کی‌روش در سلامت کامل است، یادآور شد: کی‌روش در مرخصی جدید خود یک عمل جراحی کوچک دارد و بعد از آن قرار است به اتفاق برای حمایت از تیم فوتبال امید ایران راهی کشور قطر می‌شویم. پس از آن برای حضور متقدرانه در مرحله بعد جام جهانی، برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی را پیگیری می‌کنیم.

مسی، رونالدو و نیمار سه نامزد نهایی توپ طلای جهان
ایسنا دراین باره نوشت:دوشنبه فیفا مسی، رونالدو و نیمار را به عنوان نامزد های نهایی کسب توپ طلا اعلام کرد. یازده ژانویه طی مراسمی برنده این جایزه معرفی و توپ طلا به او اهدا خواهد شد.رونالدو سال گذشته این عنوان را کسب کرد.مهاجم رئال مادرید سال های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۳ نیز جایزه توپ طلا را از آن خود کرده بود.رقیب همیشگی او، لیونل مسی چهار بار و در سال های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲ به این عنوان دست یافته بود.رونالدو در حال حاضر در شرایط خوبی به سر نمی برد و مسی به تازگی از بند مصدومیت بازگشته است ولی به نظر می رسد مهاجم آرژانتینی شانس بیشتری برای کسب توپ طلا داشته باشد.

فرصت نه روزه سران رم به گارسیا برای فرار از بحران
آخرین گزارش رسانه‌های ایتالیایی حاکی از آن است که پس از شکست دو به صفر آاس رم مقابل آتالانتا، باشگاه رم به سرمربی فرانسوی این تیم جهت پایان دادن به روند کسب نتایج ضعیف، ۹ روز مهلت داده است.
در این بین نشریه کوریره دلواسپورت نوشته است که گارسیا در آستانه اخرج قرار دارد و باشگاه رم برای این مربی فرانسوی ضرب‌الاجلی ۹ روزه تعیین کرده است تا به سریال بازی‌های بدون برد تیمش پایان دهد.

برایانت در پایان فصل بازنشسته می شود.
کوبی برایانت سومین بازیکن امتیازآور تاریخ رقابت های بسکتبال آمریکا، ان بی ای در این مورد گفت: قلب من هنوز می‌زند و ذهنم قادر است فشارها را تحمل کند ولی بدنم می‌داند که زمان خداحافظی فرا رسیده است.
تماشاگران حاضر در سالن استیپلز سنتر، عصر یکشنبه پیش از رویارویی دو تیم لیکرز و پیسرز، پاکتی سیاه با پوششی طلایی دریافت کردند که از قول کوبی برایانت در آن چنین نوشته شده بود: آنچه شما برای من انجام دادید، بسیار بزرگ‌تر از تمام کارهایی است که من برای شما انجام دادم. من تمام لحظاتی را که پیراهن لیکرز بر تنم بود به خاطر دارم و به آن افتخار می‌کنم. علاقه من به این شهر، این تیم و تک تک هواداران لیکرز هرگز کم نمی‌شود. از همه شما سپاسگزارم.
کوبی برایانت در چند ماه گذشته بارها گفته بود که هنوز برای اعلام زمان بازنشستگی خود مردد است اما با نتایج ضعیفی که لیکرز در این فصل گرفت، تصمیم خود را قطعی کرد و در پایان این فصل برای همیشه از ان بی ای خداحافظی می‌کند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*