خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

بارسلونا -ریورپلاته، آبی و اناری پوشان با قضاوت فغانی قهرمان جهان شدند.
دیدار نهایی رقابت های فوتبال جام باشگاه های جهان یکشنبه بین دو تیم بارسلونا اسپانیا و ریورپلاته آرژانتین به قضاوت علیرضا فغانی داور بین المللی ایران در یوکوهاما ژاپن برگزار شد که این دیدار جذاب و دیدنی با پیروزی سه به صفر بارسلونا خاتمه یافت، تا آبی و اناری پوشان با این برد شیرین برای سومین بار جام قهرمانی باشگاه های جهان را به ویترین افتخارات خود اضافه کنند.
گل های بارسا را دراین دیدار، لیونل مسی یک بار و لوئیس سوارس دو بار وارد دروازه ریورپلاته کردند.

پس از قهرمانی در رقابت های جام باشگاه های جهانف کلویدو براوو دروازه بان بارسلونا پرافتخارترین بازیکن سال ۲۰۱۵ شد.
ایسنا به نقر از روزنامه آس اسپانیا نوشت:‌هفته ای که گذشت، هفته‌ درخشانی برای کلودیو براوو بود. نه تنها به خاطر کسب عنوانی دیگر به همراه بارسلونا بلکه به دلیل رکوردی تاریخی که او به نام خود ثبت کرد. او بازیکنی است که بیشترین جام را در سال ۲۰۱۵ بالای سر برده است.
بارسلونا با پیروزی سه بر صفر برابر ریورپلاته در جام جهانی باشگاه‌ها قهرمان شد و عناوین براوو را به عدد شش رساند.
دروازه‌بان شیلیایی امسال به همراه بارسلونا فاتح لالیگا اسپانیا، لیگ قهرمانان اروپا، کوپا دل ری، سوپرکاپ اروپا شد. به این عناوین باید قهرمانی در کوپا آمریکا به همراه تیم ملی کشور را نیز اضافه کرد. شیلی در این مسابقه‌ها در ضربات پنالتی آرژانتین را شکست داد.
براوو تنها موفق به فتح سوپر کاپ اسپانیا نشد و اتلتیک بیلبائو، این جام را بالای سر برد.
رکورد جهانی در دستان دنی آلوس است. او در سال ۲۰۰۹ هفت عنوان را کسب کرد. در لالیگا، لیگ قهرمانان، کوپا دل ری، سوپرکاپ اروپا، سوپر کاپ اسپانیا، جام جهانی باشگاه‌ها و جام کنفدراسیون‌ها قهرمان شد.

آنچلوتی سرمربی فصل آینده بایرن مونیخ شد.
رئیس باشگاه بایرن مونیخ آلمان در گفت‌وگو با روزنامه بیلد این کشور، کارلو آنچلوتی ایتالیایی را مربی فصل بعد این تیم آلمانی معرفی کرد.
ایسنا به نقل از ساکرنت نوشت:این اولین بار است که رییس بایرن مونیخ رسما جانشین گواردیولا را در بایرن مونیخ اعلام می‌کند تا بعد از جدایی سرمربی ۴۴ ساله اسپانیایی در پایان فصل بلافاصله آنچلوتی جانشین او شود.
گواردیولا در بایرن مونیخ جانشین یوپ هاینکس شد که توانست با بایرن مونیخ سه گانه کسب کند. گواردیولا فصل قبل تنها قهمانی در بوندسلیگا را برای این تیم آلمانی کسب کرد و در دو فصل قبلی نیز در لیگ قهرمانان اروپا به ترتیب برابر رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی شکست خورد و نتوانسته به دیدار نهایی برسد.
کارلو آنچلوتی نیز بعد از جدایی از رئال مادرید تاکنون هدایت تیمی را بر عهده نداشته است.

پورحیدری:دکترم ابراز امیدواری کرد که زودتر از بیمارستان مرخص شوم.
ایسنا دراین باره نوشت:منصور پورحیدری درباره آخرین وضعیتش گفت: شرایطم خیلی بهتر شده و امروز احساس بهتری نسبت به روزهای گذشته دارم. از کلیه پزشکان بیمارستان ایرانمهر تشکر می‌کنم که در این چند روز پیگیر وضعیتم بودند.
وی افزود:امروز با دکتر معالجم صحبت کردم و او ابراز امیدواری کرد تا هرچه سریع‌تر از بیمارستان مرخص شوم.
سرپرست استقلال در پاسخ به سوالی مبنی بر بنری که امروز بخشی از هواداران استقلال در مقابل بیمارستان ایرانمهر نصب کرده بودند گفت: وقتی این خبر را شنیدم خیلی خوشحال شدم.

اردوی پرسپولیس در دبی قطعی شد.
برانکو ایوانکوویچ طبق برنامه قرار است در تعطیلات نیم فصل اردوی تیمش را در دوبی پیگیری کند.
سرخپوشان بعد از دو دیدار نیم فصل دوم لیگ برتر برابر پدیده مشهد و استقلال خوزستان و با توجه به تعطیلی طولانی مدت لیگ برتر به دلیل تعطیلات نیم فصل و دیدارهای تیم ملی امید اردوی خود را در دوبی و باشگاه ایرانیان پیگیری خواهند کرد. به این ترتیب سرخ ها به تعطیلی ۹ روزه که طبق برنامه تا دهم ژانویه طول خواهد کشید خواهند رفت و بعد از آن اردوی ۱۰ روزه دوبی را برگزار خواهند کرد. در این اردو مقدمات انجام یک یا دو دیدار دوستانه نیز برای پرسپولیس در نظر گرفته شده است اما حریفان هنوز مشخص نشده اند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*