خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

پیشنهاد نروژ و مقدونیه برای بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال ایران
خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:فدراسیون فوتبال مقدونیه پیشنهاد برگزاری یک بازی تدارکاتی بین تیم ملی این کشور با تیم ملی ایران را ارائه کرده است.
به گزارش مهر، تیم ملی ایران در حال حاضر با چند پیشنهاد بازی تدارکاتی مواجه شده است و برگزاری این بازی ها به نظر نهایی کارلوس کی‌روش و همزمان نبودن با برنامه مسابقات مقدماتی جام جهانی منوط است.
علی کفاشیان در این خصوص گفت: الان کشورهای نروژ و مقدونیه خواهان بازی با تیم ملی ایران هستند. همینطور تمام کشورهای آسیایی دوست دارند با ایران بازی کنند. من چند سال است در فدراسیون هستم ولی هیچ وقت این شرایط را نداشتیم که کشورهای مختلف دوست داشته باشند با ایران بازی کنند.

m9995

ایوانکوویچ به استیماچ گفتم برای دومی تلاش کند چون پرسپولیس قهرمان می شود.
سرمربی کروات سرخپوشان پایتخت مدعی شد که پرسپولیس این فصل مدعی اصلی قهرمانی است و به زودی در آسیا هم تبدیل به یکی از قدرت‌ها خواهد شد.
برانکو ایوانکوویچ در گفت‌و‌گویی اختصاصی با سایت «ایندکس» کرواسی در پاسخ به این پرسش که «از پرسپولیس چه خبر؟ آیا روی این تیم پرافتخار و محبوب که هوادارانش هفت سال است منتظر قهرمانی در لیگ برتر ایران هستند، فشار وجود دارد؟»، گفت: در هر باشگاهی مشکلات کوچک و بزرگی وجود دارد و این کاملاً طبیعی است، ولی روی هم رفته احساس خوبی دارم. پرسپولیس در ایران فراتر از یک باشگاه است. پرسپولیس باشگاهی مقدس است که بیش از ۴۰میلیون هوادار در ایران دارد و سرمربیگری این تیم مسئولیت بالایی دارد، ولی پیش از هر چیز مربیگری این تیم بزرگ افتخاری برای من است.
وی در خصوص حضور زیاد مربیان کروات در فوتبال ایران در سالیان گذشته عنوان کرد: مربیان کروات مربیان قابل احترامی هستند، هرچند حتی با وجود اینکه آنها نتایج خوبی کسب می‌کنند، اغلب دست‌کم گرفته می‌شوند. مشکل ما پاسپورت است. ما تصویر و لابی مربیان پرتغالی، اسپانیایی، هلندی و آلمانی را نداریم و همواره باید خودمان را با کسب نتایج خوب به اثبات برسانیم. در ایران مربیان کروات از یوگسلاوی سابق هنوز هم دست به معجزه می‌زنند و این در ایران فراموش نمی‌شود. از اینکه حالا ایگور استیماچ هدایت سپاهان را بر عهده گرفته، خوشحالم و تقریباً هر روز با هم در تماس هستیم. به استیماچ گفتم که تیم بزرگی را در دست داری ولی (با خنده) برای کسب جایگاه دومی تلاش کن، چون جایگاه اول از آن تیم من (پرسپولیس) است.

کمیته اخلاق فیفا خواستار اعمال محرومیت مادام العمر پلاتینی شد.
ایسنا به نقل از مارکا نوشت:کمیته اخلاق فیفا خواهان محرومیت همیشگی میشل پلاتینی به دلیل رسوایی اخیرش شد. این تصمیم کمیته، توسط قاضی آلمانی هانس یواخیم اکرت در ماه دسامبر اعلام می‌شود.
در این صورت باید پایان حضور پلاتینی را از دنیای فوتبال نزدیک دانست. رییس یوفا که با محرومیت ۹۰ روزه رو به روست، همچنان برای ریاست فیفا نامزد است. این انتخابات ۲۶ فوریه برگزار خواهد شد.

مدیر برنامه های بیل می خواهد او به منچستر یونایتد برود.
منابع اسپانیایی از احتمال پیوستن بال ولزی کهکشانی‌ها به جمع شیاطین سرخ خبر دادند.
براساس گزارش‌های منتشرشده در رسانه‌های اسپانیایی، مدیر برنامه‌های گرث بیل در تلاش است تا این بازیکن را برای بازگشت به لیگ برتر و پیوستن به منچستریونایتد متقاعد کند.
منابع اسپانیایی مدعی شده‌اند که جاناتان بارنت، مدیر برنامه‌های بیل با نمایندگان باشگاه منچستریونایتد مذاکراتی داشته و عنوان کرده است منچستر برای عملی شدن این انتقال باید با پرداخت دستمزد سالانه ۱۴ میلیون پوند موافقت کند.
لوئیز فن‌خال تمایل دارد تا یکی از دو ستاره رئال یعنی کریستیانو رونالدو و گرث بیل را به ترکیب تیمش اضافه کند، ولی با توجه به سن کمتر گرث احتمالاً اولویت این مربی هلندی او باشد.

آرسن ونگر سران یوفا را به مماشات با دوپینگ متهم کرد.
سرمربی تیم فوتبال آرسنال می گوید واکنش سران اتحادیه فوتبال اروپا، یوفا، در قابل مساله دوپینگ نشان می دهد که آنها این موضوع را پذیرفته اند.
آرسن ونگر در آستانه بازی حساس و سرنوشت ساز آرسنال با دینامو زاگرب در مصاحبه با اکیپ اظهار کرد یوفا باید با تیم هایی که بازیکنان آنها دوپینگ می کنند برخورد کند و این در حالی است که اگر تیمی دو و یا بیش از دو بازیکن دوپینگی داشته باشد، نتیجه برمی گردد.
وی گفت: بله البته اما این قانون شگفت آوری است. یوفا قانونی را اعمال می کند که از پیش طراحی شده اما من به شخصه با آن موافق نیستم. شما نمی توانید بگویید یک بازیکن تیم دینامو زاگرب دوپینگ کرده اما نتیجه این را می گوید.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*