خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

استقلال – نفت، آبی پوشان با درخشش رحمتی راهی نیمه نهایی جام حذفی شدند.
در تنها بازی باقیمانده از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال ایران عصر چهارشنبه دو تیم تهرانی استقلال و نفت در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند که این بازی سرنوشت ساز در پایان ۱۲۰ دقیقه به تساوی ۱-۱ رسید، اما استقلال روی درخشش مهدی رحمتی دروازه بان خود که موفق شد دو پنالتی بازیکنان نفت را مهار کند ۵-۴ و در مجموع ۶-۵ مغلوب کند و با این برد شیرین به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه یابند.
استقلالی ها در این مرحله در تبریز به مصاف تراکتورسازی این شهر می روند.

529551_325

برانکو ایوانکوویچ:داوری ها علیه استقلال بود همه چیز را سر فدراسیون خراب می کردند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تیتر روزنامه استقلال جوان مبنی بر اینکه پرسپولیس بیماری «خودصدرنشین‌بینی» دارد گفت:‌ جمله «من یک رویا دارم» برایتان شناخته شده است. اگر آنها از این جمله ناراحت هستند، باید بگویم هر کسی حق دارد برای خودش رویا و هدفی داشته باشد. اینکه به این هدف می‌رسیم یا خیر، مسئله دیگری است. شاید آنها فکر می‌کنند ما باید بدون هدف باشیم. ما بدون هدف نیستیم. هرگز این تیم بدون بلندپروازی نمی‌تواند به موفقیت برسد. همین که این را می‌نویسند نشان دهنده این است که از ما می‌ترسند.
برانکو ادامه داد: ما برای خودمان یک هدف را طراحی کرده ایم و می خواهیم قهرمان شویم. حالا اگر این خواسته ما مزاحم کسی است دیگر این مشکل خودشان است!
برانکو درباره اینکه اگر اشتباه‌های داوری برعکس می‌شد و به ضرر تیم استقلال بود، آیا آنها درباره پرسپولیس اظهار نظری نمی‌کردند،گفت: اگر این اتفاق می‌افتاد آن‌ها همه چیز را بر سر فدراسیون و داوران خراب می‌کردند. در آن موقع ما صدر جدول بودیم. هر کسی می‌خواهد قهرمان شود باید بجنگد. نفت سال گذشته یکی از تیم‌های خوب بود و در فینال جام حذفی هم حضور داشت. این تیم در دور سوم لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشت بنابراین این تیم نشان می‌دهد کیفیت بالایی دارد. طبیعی است که یک بازی بسیار سخت در انتظار ماست.

باشگاه راه آهن قرار مهدی تارتار را پنج سال دیگر تمدید کرد.
باشگاه راه‌آهن تهران در اقدامی جالب توجه قرارداد مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال این باشگاه را به مدت ۵ فصل دیگر تمدید کرد.
مهدی تارتار دراین باره خاطرنشان کرد: خوشبختانه علیرضا رحیمی مدیری فوتبالی و کاربلد است و مدیریت کلان باشگاه هم همین تفکر حرفه‌ای را دنبال می‌کنند و کار کردن در چنین مجموعه‌ای لذتبخش است. اینکه مثلا پس از مصدومیت محسن ایران‌نژاد قرارداد او یک فصل دیگر تمدید می‌شود یا از من برنامه بلندمدت می‌خواهند و قرارداد ۵ ساله می‌بندند، نشان از حاکم بودن تفکر حرفه‌ای است و از این بابت خوشحالم.

با ابلاغ کفاشیان به کاشانی، کادر فنی تیم امید بدون مجوز حق مصاحبه ندارد.
مصاحبه اعضای کادر فنی تیم فو‌تبا‌ل المپیک ایران منوط به ارائه مجوز توسط مجموعه فدراسیون فو‌تبا‌ل شد.
به گزارش ایسنا، رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل در جلسه‌ای با کاشانی، مدیر تیم فو‌تبا‌ل المپیک ایران ممنوعیت مصاحبه اعضای کادرفنی امید را بدون کسب مجوز به حبیب کاشانی ابلاغ کرد و مصاحبه این اعضا را منوط به اجازه مجموعه فدراسیون فو‌تبا‌ل دانست.
در این جلسه کفاشیان ضمن ابراز نارضایتی از صحبت‌های مایلی‌کهن و ایجاد فضاسازی و حواشی پس از آن عنوان کرد که چنین صحبت‌هایی عامل خدشه‌دار شدن وحدت تیم‌های ملی و ناراحتی برخی ارکان فدراسیون فو‌تبا‌ل شده است.
مدیر تیم فو‌تبا‌ل المپیک نیز ضمن پذیرش صحبت‌های رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل چنین مساله‌ای را درست دانست و عنوان کرد که در راستای احقاق آن تلاش خواهد کرد.

گروه بندی رقابت های کشتی آزاد باشگاه های جهان برگزارشد.
با غیبت نماینده کوبا، دومین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان با حضور ۱۵ تیم در ۴ گروه از پنجشنبه در تهران آغاز خواهد شد.
ایسنا نوشت:گروه‌بندی رقابت‌های کشتی آزاد باشگاه‌های جهان انجام شد و ۱۵ تیم حاضر در این رقابت‌ها در ۴ گروه در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.
این رقابت‌ها طی دو روز و از پنجشنبه در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*