خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

پیروزی با ارزش ایران مقابل ژاپن در رقابت های انتخابی هندبال المپیک
در ادامه این مسابقات در دوحه قطر، چهارشنبه تیم ملی هندبال ایران در سومین دیدار خود به مصاف ژاپن رفت که دریک بازی پایاپای و نفس‌گیر این تیم را ۳۱-۲۷ مغلوب کرد و به سومین برد پیاپی خود دراین دوره دست یافت.
هندبالیست های ملی پوش ایرانی پیش از این از سد عمان و ازبکستان نیز گذشته بودند.
تیم ایران در چهارمین دیدار خود جمعه، ۲۹ آبان به مصاف قطر، میزبان این مسابقات می رود.
تیم قهرمان در این رقابت‌‌ها به صورت مستقیم راهی المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو برزیل خواهد شد و تیم‌های دوم و سوم باید در مسابقات بین قاره‌ای با تیم‌هاى دوم و سوم قاره‌هاى اروپا، آفریقا و ‌آمریکا رو‌به‌رو شوند.

dsc33ew2

سلیمی جراحی شد و به المپیک خواهد رسید.
جراح بهداد سلیمی پس از انجام عمل جراحی بر روی زانوی وی این عمل را موفقیت‌آمیز عنوان کرد و گفت: بهداد سلیمی بعد از انجام کار فیزیوتراپی و ریکاوری مشکلی برای حضور در المپیک. ۲۰۱۶ ریو نخواهد داشت
دکتر سهراب کیهانی دراین خصوص به ایسنا گفت:این عمل که برای بازسازی رباط صلیبی قدامی بهداد سلیمی بود، امروز با موفقیت انجام شد و در حال حاضر هیچ مشکلی برای وی وجود ندارد.
وی در رابطه با حضور دوباره بهداد سلیمی در تمرین‌ها و رقابت‌ها افزود: از امروز کار فیزیوتراپی سلیمی آغاز خواهد شد و پس از ریکاوری به زودی قادر خواهد بود به تمرین‌های خود ادامه دهد.
کیهانی در پایان گفت: من به جامعه ورزش این نوید را می‌دهم که عمل وی با موفقیت و به خوبی انجام شده و پس از گذراندن دوره ریکاوری، وی شرایط خوبی برای حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو خواهد داشت.

مبلغ قرارداد خاکپور مشخص شد، ۴۰۰ میلیون یکساله + ۲۰۰ میلیون پاداش صعود به المپیک
خبرگزاری ایسنا در خبری اختصاصی نوشت:مبلغ قرارداد محمد خاکپور پس از کش و قوس‌های فراوان، از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان نهاد متولی این موضوع به تصویب رسیده است تا این قرارداد در نهایت توسط سرمربی تیم ملی فوتبال المپیک ایران نیز امضاء و در نهایت اجرایی شود.
بر اساس این قرارداد قرار است محمد خاکپور برای یک سال قرارداد خود ۴۰۰ میلیون تومان دریافت کند.
هم‌چنین در صورت صعود تیم المپیک به رقابت‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو، خاکپور ۲۰۰ میلیون تومان نیز پاداش دریافت خواهد کرد.

عابدینی:کی روش برود عزا نمی گیریم.
امیر عابدینی خصوص صحبت‌های سرمربی تیم ملی ایران بعد از دیدار با گوام گفت: در ابتدا باید بگویم که کی‌روش واقعا یک مربی حرفه‌ای و کاربلد است. او رفتارهای حرفه‌ای‌اش را به رخ حریف می‌کشد و ضریب هوشی بسیار بالایی دارد. او در هر زمانی به‌خوبی می‌داند چه واکنش‌هایی را از خودش نشان دهد. با تمامی این تفاسیر باید بگویم که جای آن مصاحبه در تهران بود نه گوام.
مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس ادامه داد: کی‌روش باید آن حرف‌ها را در فرودگاه تهران می‌زد نه در کنفرانس مطبوعاتی در گوام. او می‌توانست بعد از بازگشت به تهران، در فرودگاه درمورد مشکلاتی که وجود دارد حرف‌هایش را به خبرنگاران بزند. مطمئنا حرف‌هایی که کی‌روش در گوام زد می‌تواند بار روانی روی دوش شاگردانش بگذارد که البته این مربی را خیلی دوست دارند.
مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا تیم ملی بابت جدایی این مربی ضرر نخواهد کرد، گفت: اگر مشکلات برطرف شد، همه چیز خوب پیش خواهد رفت، ولی اگر درنهایت کار به جایی رسید که کی‌روش قصد جدایی از تیم ملی را داشت نباید عزا بگیریم. در این شرایط بلافاصله باید سرمربی جدیدی را انتخاب کنیم. من معتقدم تیم ملی با اقتدار بازی می‌کند، ولی اگر این مربی جدا شد ما به هیچ عنوان عزا نخواهیم گرفت و نباید عزا بگیریم.

اعتراض بلاتر و پلاتینی برای لغو محرومیت شان به جایی نرسید.
اعتراض رؤسای فدراسیون جهانی فوتبال و اتحادیه فوتبال اروپا به محرومیت ۹۰ روز‌ه‌شان از انجام هرگونه فعالیت‌های مرتبط با فوتبال فایده‌ای به حال آنها نداشت.
تسنیم دراین باره نوشت:کمیته استیناف فیفا به ریاست لری موسندن، اعتراض‌های سپ بلاتر و میشل پلاتینی به محرومیت ۹۰ روز‌ه آنها از انجام فعالیت‌های مرتبط با فوتبال را رد کرد.
کمیته مستقل اخلاق فیفا در تاریخ‌های هفتم و بیستم اکتبر (۱۵ و ۲۸ مهر) به ترتیب سپ بلاتر و میشل پلاتینی را برای مشخص شدن اتهاماتی که به آنها در خصوص فساد اداری در فدراسیون جهانی فوتبال نسبت داده می‌شود، ۹۰ روز محرومیت از هرگونه فعالیت‌های مرتبط با فوتبال درنظر گرفت که برای آنها عواقب سنگینی در پی داشت به خصوص برای پلاتینی که فرصت شرکت در انتخابات ریاست فیفا در سال ۲۰۱۶ را از دست داد.
طبق اعلام سایت فیفا، احکام کمیته استیناف فیفا در پاسخ به اعتراضات بلاتر و پلاتینی، چهارشنبه به آنها ابلاغ شده است و این دو در صورت تمایل می‌توانند نسبت به این حکم به دادگاه داوری در ورزش نیز اعتراض کنند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*