خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه امیر خسروجردی

کی روش:من مردی از جنس احترامم، در زندگی ام کسی به من نگفته صحبت نکن
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید جبران دو امتیاز از دست رفته در دیدار رفت مقابل ترکمنستان در بازی فردا اهمیت بسیاری دارد.
کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار تیمش و ترکمنستان از دور انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ اظهار کرد:همان گونه که مطلع هستید فردا بازی مهمی را مقابل ترکمنستان برگزار خواهیم کرد و بسیار حائز اهمیت است که امتیازی را که در دیدار رفت از دست دادیم، جبران کنیم. در دیدار رفت بازی خوبی انجام دادیم اما فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و در بعد هجومی نتوانستیم از ضربات نهایی خود استفاده کنیم. امیدوارم فردا در ورزشگاه آزادی از موقعیت‌های خودمان استفاده کنیم.
کی‌روش در پاسخ به سوال بعدی مبنی بر این که چرا باید این فضا در تیم ملی حاکم شود که سرمربی آن عنوان کند اگر بخواهد اظهارنظری داشته باشد ممکن است اخراج شود گفت: من مردی از جنس احترام هستم. اگر شخصی به من بگوید نمی‌تواند صحبت کنم، صحبت نمی‌کنم. اگر بعد از ۳۴ سال دوران مربی‌گری و در سن ۶۲ سالگی از من بپرسید که آیا حس خوبی نسبت به این مطلب دارم می‌گویم حس خوبی ندارم. من در بهترین‌ تیم‌های دنیا از جمله رئال و منچستر مربی‌گری کردم اما هیچ گاه هیچ کس به من نگفته که نمی‌توانم صحبت کنم اما اگر این درخواست از من خواسته شود بنابراین حرفی نمی‌زنم ترجیح می‌دهم راجع به بازی با ترکمنستان صحبت کنم.

2595

تیموریان بازی با ترکمنستان را از دست داد.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به دلیل صادر نشدن ویزای گوام خود مجبور است چهارشنبه شب به قطر سفر کند. او به همین دلیل با اجازه کادر فنی اردوی تیم ملی را ترک کرد.
این مساله موجب شده است تا تیم ملی ایران در دیدار پنجشنبه مقابل ترکمنستان در مرحله مقدماتی بازی های ۲۰۱۸ روسیه کاپیتان اول خود را در اختیار نداشته باشد.

سرانجام استقلال تصمیمش را گرفت، کرار به زودی اخراج می شود.
بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال تهران در خصوص آخرین وضعیت کرار جاسم بازیکن عراقی این تیم اظهار داشت: در حال مقدمات انجام کارها هستیم تا قرارداد این بازیکن به‌زودی فسخ شود. 
وی افزود: پس از بررسی انجام شده تصمیم گرفتیم که با این بازیکن ادامه همکاری نداشته باشیم، ضمن اینکه ما پولی نداریم که به این بازیکن بدهیم و به همین دلیل دنبال فسخ قراردادش هستیم.

اینفانتینو:اگر رئیس فیفا شوم جام جهانی را با ۴۰ تیم برگزار خواهم کرد.
جیانی اینفانتینو دبیرکل اتحادیه فوتبال اروپا- یوفا که خودش را نامزد ریاست فدارسیون جهانی فوتبال کرده است، در صورتی که به عنوان جانشین سپ بلاتر سوئیسی برگزیده شود، برنامه‌های برای افزایش تعداد تیم‌ها در پیکارهای جام جهانی دارد.
وی در این مورد در گفت‌وگوی مطبوعاتی اظهارداشت که یکی از طرح‌هایش افزایش تیم‌های جام جهانی از ۳۲ به ۴۰ تیم است.
اینفانتینو گفت: من به گسترش جام جهانی فکر می‌کنم. این همان چیزی است که در اروپا ما براساس تجربه کسب شده به آن رسیدیم.
انتخابات ریاست فیفا در تاریخ ۷ اسفند برگزار می‌شود.
به علت دریافت یک میلیون رشوه، رئیس سابق فدراسیون جهانی دوومیدانی بازداشت شد.
لامین دیاک به عنوان یک عضو افتخاری کمیته بین‌المللی المپیک هفته گذشته به دلیل فساد دستگیر شد.
دیاک ۸۲ ساله سنگالی روز گذشته از سوی هیات اجرایی آی او سی متهم به همکاری در خصوص مشکلات دوپینگ روسیه شد. پلیس فرانسه در حال بررسی اتهامات اوست مبنی بر اینکه زمانی که رئیس فدراسیون جهانی دوومیدانی بود از روسیه برای سرپوش گذاشتن در نمونه‌های مثبت تست دوپینگ رشوه می‌گرفت.
پیش از این دیاک از ریاست فدراسیون دوومیدانی استعفا کرده بود.وی از سال ۱۹۹۹ ریاست فدراسیون جهانی را برعهده داشت. بعد از استعفای او، سباستین کو انگلیسی ریاست این فدراسیون را عهده‌دار شد. فرانسه اعلام کرده دیاک بیش از یک میلیون یورو به دلیل دستکاری در نمونه‌های تست دوپینگ رشوه گرفته است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*