خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

شوک به تیم ملی وزنه بردای وارد شد، بهداد سلیمی به علت مصدومیت مسابقات جهانی را از دست داد.
بهداد سلیمی عصر دیروز در حالیکه با آمادگی بسیار خوبی تمرینات خود را دنبال می کرد، در حرکت دوضرب و پس از درخواست مجوز قرار گرفتن پشت وزنه ۲۶۲کیلوگرمی از سرمربی تیم ملی وزنه برداری، زمانی که این وزنه سنگین را با قدرت روی سینه خود کشید و مهار کرد، در هنگام قیچی زدن برای تکمیل حرکت دوضربش، وقتی می خواست پای عقبی (چپ) خود را مماس با پای راستش به جلو بکشد زانویش پیچ خورد تا سنگینی وزنه ۲۶۲کیلویی زانوی بهداد را با آسیب دیدگی شدیدی مواجه کرده و بخت نخست طلایی شدن کاروان وزنه برداری ایران در جهانی آمریکا را با مصدومیت غیرمنتظره و جدی مواجه کند!

vc44rv3210

پیش از سلیمی ، سعید محمدپور دیگر وزنه بردار پرامید ایران در دسته ۱۰۵کیلوگرم نیز در هفته دوم لیگ از ناحیه آرنج دست به شدت آسیب دید تا یکی دیگر از ستاره های وزنه برداری ایران به همین منوال از گردونه جهانی به اجبار کنار برود.

برانکو:دوست دارم در همه دربی ها پیروز باشم، استقلالی ها بزرگی شان را ثابت کردند.
سرمربی تیم ملی فوتبال پرسپولیس می گوید که روز جمعه شاهد برگزاری بزرگ‌ترین داربی ایران و آسیا هستیم.
برانکو ایوانکوویچ افزود:بسیار خوشحالم و افتخار می‌کنم که به عنوان سرمربی پرسپولیس در داربی هستم. من در کنار بازیکنانی خواهم بود که تاکنون لیاقت خود را ثابت کرده‌اند. تمام بازیکنان اشتیاق فراوانی دارند که در این بازی حضور داشته باشند. به جز بابک حاتمی و مایکل اومانا که مصدومند سایر بازیکنان کاملا آماده حضور در بازی هستند.
در ادامه خبرنگاری به برانکو گفت خط دفاع استقلال ضعیف است آیا او قصد ندارد با دو مهاجم برابر این تیم قرار بگیرد، برانکو پاسخ داد: از کجا می‌دانید که ضعف استقلال همین است؟ اینکه چه کسی چه چیزی گفته را کنار بگذارید. آنها این هفته مدافع قهرمانی را در اصفهان سه بر صفر شکست دادند و اکنون در صدر جدول قرار دارند. هر تیمی ضعف‌هایی دارد اما در این مورد با شما موافق نیستم.
وی درباره هواداران استقلال هم گفت: وقتی فاجعه درگذشت هادی پیش آمد استقلالی‌ها بزرگواری انسانی از خود نشان دادند، چون هادی هم رقیب‌شان بود و هم دوست آنه.ا
برانکو در پایان گفت: من همیشه دوست دارم در همه داربی‌ها پیروز باشم.

در واکنش به ادعاهای مطرح شده، کی روش افشاگری کرد:اسدی پرونده ها را به کمیته اخلاق ارجاع داد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید علیرضا اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال پرونده وی و دو تن از مربیان دیگر تیم ملی را به کمیته اخلاق ارجاع داده است.
کارلوس کی روش در برنامه دوشنبه شب نود دراین باره گفت:بسیار شفاف است این آقا (آبانگاه) به نمایندگی از فردی که پشت پرده است، صحبت می کند. ایشان اطلاع خاصی از اینکه راجع به چه صحبت می کند، ندارد.
سرمربی تیم ملی تاکید کرد: در آینده نزدیک هم بنده شفاف‌سازی بیشتری صورت خواهم داد. دبیر سابق کمیته اخلاق با صحبتهایی که امشب انجام داد و در چند هفته گذشته به صورت مکرر آنرا تکرار کرده بود، مشخص کرد که به نمایندگی از چه شخصی حرف می‌زند.
کی‌روش در پاسخ به این سئوال که آیا منظورش از این شخص، فردی است که در مرحله اول قراردادش به او نزدیک بوده است (عباس ترابیان)، گفت: اشاره من به شخصی است که پرونده را به کمیته اخلاق ارجاع داده است. حتی برای مارکار آقاجانیان و مهرداد خانبان هم پرونده تشکیل داده و به کمیته اخلاق ارجاع داده اند.
سرمربی تیم ملی در پایان گفت: منظور من علیرضا اسدی (دبیر کل فدراسیون فوتبال) است که پرونده خانبان و آقاجانیان را هم به کمیته اخلاق ارجاع داده است.

اسدی از کی روش برای مناظره در برنامه نود دعوت کرد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت: در برنامه تلویزیونی دوشنبه شب نود صحبتهایی در مورد اینجانب مطرح شد که علیرغم خویشتن‌داری نیاز به پاسخ گویی دارد. این که به صورت یک طرفه در یک جا حضور یابید و علیه دیگران صحبت کنید قطعا باعث رضایت همه و شخص شما خواهد شد، اما زمانیکه به صورت دو طرفه و حضوری در یک مناظره مسایل برطرف شود دیگر هیچ کس این اجازه را ندارد که به تنهایی به قاضی برود و راضی برگردد.
علیرضا اسدی افزود: با توجه به تمام مطالب عنوان شده و اینکه پیش از این هم بارها گفته‌ام و در عمل هم نشان داده‌ام که برای منافع ملی کشورم سکوت کرده و بسیاری از مطالب را بیان نکرده‌ام، اما زمانی که موضوع شخصی شود و برخی افراد بدون اطلاع صحبت کنند، مجبور به پاسخگویی هستم. از شب گذشته تاکنون بسیاری از رسانه‌ها از من درخواست مصاحبه داشته اند و برای اینکه من هم به تنهایی به قاضی بزرگ که افکار عموم مردم عزیز کشورم است، نرفته باشم از سرمربی تیم ملی دعوت می کنم در همان برنامه تلویزیونی که درباره من صحبت کرده حضور یابد تا بتوانم به صورت رو در رو و بدون واسطه و هیچ مشکلی با وی صحبت کنم و مطالب مختلف را که در مدت حضورم در فدراسیون در مورد من مطرح شده را بطور مشروح به آگاهی مردم عزیز برسانم.

زیکو از حضور در انتخابات ریاست فیفا انصراف داد.
ایسنا به نقل از فورفورتو نوشت:سرمربی برزیلی از نامزدی برای ریاست فیفا کناره‌گیری کرد. او ماه گذشته اعلام کرد فوتبال دنیا از رسوایی و فساد پر شده است و تنها برای نجات فوتبال دنیا قصد دارد برای این سمت نامزد شود و سپ بلاتر رییس کنونی فیفا را کنار بزند.
زیکو حداقل باید حمایت پنج کشور را جذب می‌کرد، اما حتی نتوانست از حمایت فدراسیون کشورش برخوردار شود و تنها سه کشور از او حمایت کردند.
زیکو همچنان از میشل پلاتینی، رییس محروم شده فیفا حمایت می‌کرد اما روز گذشته اعلام شد جیانی اینفانتینو، دبیر کل یوفا به جای پلاتینی برای ریاست فیفا نامزد خواهد شد. پس از این اتفاق او نیز تصمیم به انصراف از کاندید شدن ریاست فیفا گرفت.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*