خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

برانکو:فعلا به ملوان فکر می کنم، نه دربی
برانکو ایوانکوویچ درباره اینکه شرایط تیم پرسپولیس چطور است، اظهار داشت: دغدغه اصلی من این است که تیم چطور تمرین کند و چه کاری انجام دهیم تا بهتر نتیجه بگیریم البته باید بگویم من از همکاری با این بازیکنان خوشحالم و از کار کردن با آنها لذت می‌برم.
وی ادامه داد: بازیکنانم انگیزه بالایی برای کار کردن دارند اما واضح است که علی‌رغم بازی‌های خوبی که انجام می‌دهیم نتیجه دلخواهی که می‌خواستیم را نگرفته‌ایم.
برانکو در پاسخ به این سؤال که با توجه به شرایط موجود پرسپولیس چه قولی به هواداران این تیم می‌دهد، افزود: آن چیزی که مایل هستیم این است که بازی به بازی بهتر شویم و به نتایج مطلوبی برسیم اما آن چیزی که در حال حاضر من را راضی می‌کند این است که هواداران از ما راضی هستند.
برانکو در مورد نظرش در خصوص دربی گفت: در حال حاضر فقط به بازی با ملوان فکر می‌کنیم و مهم‌ترین مسئله ما همین بازی است.
وی در پاسخ به این سؤال که چرا کمیته انضباطی دست از سر پرسپولیس بر نمی‌دارد گفت: این مسائل مربوط به باشگاه می‌شود و بهتر است آن را از مسئولان باشگاه سؤال کنید.

Branko_Ivankovi__597506S1

عابدزاده:پرسپولیس شرایط خوبی ندارد.
احمدرضا عابدزاده دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت این تیم گفت: پرسپولیس شرایط خوبی ندارد و هر روز هم بدتر می‌شود. آینده خوبی برای این تیم پیش‌بینی نمی‌کنم و اگر قرار باشد با همین روند پیش بروند در رده‌های پایین جدول خواهند ماند. چند سال است که این را می‌گویم، اما توجه‌ای نشده است. امیدوارم فکر اساسی برای این تیم‌ها که سرمایه کشور هستند، بشود.

شکست تیم ملی فوتسال ایران مقابل ایتالیا در دیداری دوستانه
تیم ملی فوتسال ایران که برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی راهی ایتالیا شده است سه شنبه شب درنخستین دیدار خود مقابل میزبان تن به شکست ۲به صفر داد.
تیم ملی فوتسال ایران چهارشنبه شب دومین دیدار خود را برای تیم ملی ایتالیا برگزار کرد. ایتالیا قهرمان فوتسال اروپا و یکی از قدرت های برتر این رشته در جهان است.

اسکالا:بلاتر و پلاتینی متهم به کلاهبرداری و پولشویی از حساب فیفا هستند.
دومنیکو اسکالا رئیس کمیته نظارت برای اصلاح ساختار فیفا، اتهامات جدیدی را بر علیه بلاتر رئیس فیفا و پلاتینی رئیس یوفا وارد کرد و اعلام کرد که این دلایل ذکر شده از سوی متهامان قابل قبول نیست و آنها با این مدارک متهم به کلاهبرداری و سو‌ء استفاده از حساب‌های فدراسیون بین المللی فوتبال هستند.
با این اتهام جدید به بحران پلاتینی که خود را برای انتخابات جدید ریاست فیفا آماده می‌کند،دامن زد.
پس از آنکه کمیته اجرایی فیفا اعلام کرد که موعد برگزاری انتخابات جدید ریاست فیفا تغییری نمی‌کند و در همان زمان قبلی در تاریخ ۷ اسفندماه ۹۴ برگزار می‌شود، در طی این جلسه اسکالا گفت : مسئله تعلیق پلاتینی و کاندیدا شدن تا زمانی که دوران ۹۰ روز محرومیتش تمام نشود بررسی نمی‌شود.
کمیته اخلاق پیش از این بلاتر رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال و پلاتینی رئیس اتحادیه فوتبال اروپا را که کاندیدای اول برای ریاست منصب فیفا است را به خاطر مساله ۲ میلیون دلاری که بلاتر در سال ۲۰۱۱ به حساب پلاتینی واریز کرده بود، هرکدام از آنها را ۹۰ روز از هرگونه فعالیت در عرصه فوتبال محروم کرد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*