خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

لیگ برتر فوتبال ایران، پیروزی پرگل استقلال مقابل سپاهان در آستانه دربی پایتخت
بازی های هفته دهم این رقابت ها عصر دوشنبه با برگزاری سه دیدار آغاز شد که طی آن در مهمترین بازی هفته، تیم های استقلال تهران و سپاهان اصفهان، دوتیم اول و دوم جدول رده بندی در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۳به صفر آبی پوشان خاتمه یافت، تا استقلال تهران با این برد پرگل و روحیه بخش ۲۱ امتیازی شد و ضمن تداوم صدرنشینی، خود را برای دربی ۸۱ پایتخت آماده کرد.
در آنسوی میدان، سپاهان که بی روحیه در این میدان حاضر شده بود ضمن پذیرش این شکست سنگین خانگی، فاصله اش با صدرجدول به پنج امتیاز افزایش یافت.
گل های استقلال را در این دیدار، افشین اسماعیلی، جابر انصاری و بهنام برزای به ثمررساندند.

df33ewq

دبیرکل یوفا هم نامزد ریاست فیفا شد.
جیانی اینفانیتو ، دبیرکل یوفا هم به صورت رسمی نامزد ریاست فیفا شد.
اینفانیتو به عنوان نفر دست راست پلاتینی در این انتخابات شرکت می کند. در صورتی که تا زمان انتخابات تحقیقات کمیته اخلاق فیفا علیه پلاتینی به اتمام نرسد، اینفانیتو نماینده وی در انتخابات خواهد بود در غیر این صورت دبیرکل یوفا به نفع پلاتینی استعفا خواهد داد.
کمیته اخلاق یوقا در حال تفحص در مورد پلاتینی به خاطر دریافت ۱،۸ میلیون یورو از بلاتر به صورت غیرقانونی است.

شیخ سلمان نامزد ریاست فیفا شد.
رئیس بحرینی کنفدارسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی نامزد حضور در انتخابات ریاست فیفا شد.
پایگاه اطلاع رسانی بحرین دوشنبه از تصمیم نهایی شیخ سلمان بن ابراهیم رئیس کنفدارسیون فوتبال آسیا برای شرکت در انتخابات ریاست فیفا خبر داد.
انتخابات ریاست فیفا ۲۶ فوریه آینده برگزار خواهد شد. شیخ سلمان بحرینی ششمین نفری است که خود را برای این انتخابات نامزد کرده است.
شیخ سلمان دومین گزینه از قاره کهن است که خود را برای نشستن بر کرسی ریاست فیفا نامزده کرده است. پیش از او نیز شاهزاده علی بن حسین اردنی هم اعلام نامزدی کرد.

دیدار با لیورپول آخرین فرصت مورینیو در چلسی
پس از شکست مقابل وستهام، مورینیو در بدترین شرایط ممکن قرار گرفته و حالا خود را در آستانه اخراج از باشگاه چلسی می‌بیند. آبراموویچ، مالک روسی این باشگاه دیدار مقابل لیورپول را آخرین فرصت مورینیو برای بقا روی نیمکت چلسی تعیین کرده که البته مورینیو کار سختی پیش رو خواهد داشت.
با وجود حمایت‌های اخیر آبراموویچ از مورینیو، رسانه‌‌های انگلیس مدعی شدند که مالک روس با سرمربی پرتغالی اتمام حجت کرده که شرایط تیم برایش قابل قبول نیست و نمی‌تواند این نتایج را تحمل کند. از سوی دیگر، هیچ روزنه امیدی در عملکرد و نتایج چلسی دیده نمی‌شود و این تیم، روز به روز در حال افت است.

آنچلوتی:سیتی یا آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد.
سرمربی سابق آبی های لندن که اکنون در حال استراحت است و به مربیگری نمی پردازد. مدعی شده که آرسنال یا منچسترسیتی قهرمان این فصل لیگ برتر انگلیس خواهند شد.
وی دراین باره گفت:منچسترسیتی کامل ترین تیم در لیگ برتر انگلیس است، اما آنها مدتی است که قدری نوسان داشته اند، از ان طرف آرسنال شرایطش خوب شده و با تغییراتی که ونگر در تیمش اعمال کرده است، تلاش دارد تا از سرعت سانچز و والکات بیشترین بهره را ببرد.
آنچلوتی درباره نتایج تیم چلسی هم اظهارداشت:چلسی باید پای مورینیو بایستد. او مربی مناسبی برای این باشگاه است و می تواند شرایط را تغییر دهد. انتظار چنین بحرانی را نداشتم ولی این مشکلات را درک می کنم، سال گذشته آنها با اختلاف قهرمان شدند و امسال شرایط فرق کرده است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*