خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

کی روش:درصورت عدم عذرخواهی اعضای کمیته اخلاق، شفاف سازی می کنم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در بیانیه‌ تازه خود از برخورد و حملات سیستماتیک به فضای تیم ملی سخن گفت؛ برخورد و حملاتی که به گفته کی‌روش تنها یک هدف دارد و آن نیز مختل کردن آماده‌سازی و همین طور نتایج تیم ملی است.
ایسنا دراین باره گزارش داد:واضح است که یک بار دیگر این حملات شخصی نادرست که به دفعات رخ داده، طبق روال همیشه با اردوی تیم ملی و یک بازی مهم و تعیین کننده که وظایف ملی ما نیز در آن دخیل است، همزمان شده است.
در صورتی که اعضای سابق کمیته اخلاق به صورت عمومی عذرخواهی نکرده و از اتهام‌های مطرح شده عقب‌نشینی نکنند و ادعاهای اشتباه خود را درباره اتهام‌های فساد که علیه من مطرح کرده بودند، پس نگیرند این جانب بعد از بازی مقدماتی جام جهانی برابر عمان به صورت کامل در خدمت اهالی رسانه و افکار عمومی خواهم بود تا یک بار برای همیشه این پرونده ناراحت کننده و تاسف‌برانگیز را در راستای به چالش کشیدن حقایق، ارزش‌ها و اصول اخلاقی افراد مذکور شفاف‌سازی کنم.

337613_628

داورزنی:کواچ تغییر در کادر فنی را نپذیرد برکنار خواهد شد.
رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه اگر کواچ بپذیرد که تغییر در کادر فنی اش ایجاد شود، برای مسابقات انتخابی المپیک از او و کادر فنی جدید استفاده خواهیم کرد، گفت: این تغییرات شامل دستیار، مربی بدنساز و کمک ها می شود. البته نکته دیگر این است که آیا ۱۴ بازیکن اعزامی تنها گزینه های موجود بودند یا بازیکنان دیگری نیز شرایط حضور در جام جهانی را داشتند.
محمدرضا داورزنی تاکید کرد: اگر کواچ این موضوع را نپذیرد، سرمربی تیم را تغییر خواهیم داد و گزینه هایی نیز برای این موضوع مد نظر داریم که تجربه حضور در المپیک و لیگ جهانی را دارند. البته برخی از آنان اکنون در باشگاه های اروپا مشغول هستند و باید این موضوع را نیز مد نظر قرار دهیم. زیرا از زمان پایان لیگ برتر ایران تا بازی های انتخابی المپیک تنها ۴۵ روز فرصت داریم.

با درخواست باشگاه الهلال، داور بحرینی جایگزین فغانی شد.
خبرگزاری مهر نوشت:کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از موافقت با درخواست باشگاه الهلال عربستان برای تغییر داور دیدار برگشت این تیم با الاهلی امارات در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، «نواف شکرالله» را به عنوان داور این بازی انتخاب کرد.
کمک داوران این مسابقه هم «ابراهیم سبت» و «یاسر تلفت» هستند و داور چهارم هم «جمیل جمعه» است.
پیش از این علیرضا فغانی به عنوان داور این مسابقه انتخاب شده بود که با اعرتض باشگاه الهلال عربستان و تائید کمیته داوران ای اف سی، این داور بحرینی جانشین داور ایرانی شد.

شرط کلوپ برای قبول هدایت لیورپول
سرمربی سابق بورسیا دورتموند، شرط خود برای قبول هدایت قرمزپوشان مرسی‌ساید را به گوش مسئولان این باشگاه رسانده است.دیلی‌میل دراین باره نوشت:یورگن کلوپ به لیورپولی‌ها گفته که تنها در شرایطی حاضر است به آنفیلد برود و جای برندان راجرز را بگیرد که برای نقل‌وانتقالات به او اختیار تام داده شود.
ساعتی پس از تساوی یک بر یک لیورپول در دربی مرسی‌ساید در خانه اورتون، مسئولان باشگاه لیورپول از طریق یک تماس تلفنی به راجرز اطلاع دادند که او اخراج شده و همکاری طرفین به پایان رسیده است.
دیلی میل در همین حال نوشته است که باشگاه لیورپول بابت غرامت فسخ یک جانبه قراردادش با راجرز که تا پایان فصل ۱۷-۲۰۱۶ اعتبار داشت، به او هفت میلیون پوند خواهد پرداخت.

مورینیو:بازیکنان چلسی هنوز به من اعتماد دارند.
نتایج ضعیف چلسی در رقابت های این فصل لیگ برتر، فشارها بر روی مورینیو راافزایش داده و گروهی معتقدند بازیکنان تیم دیگر به انداز قبل به سرمربی شان اطمینان ندارد.
هرچند آقای خاص تایید کرد که بدترین روزهای دوران مربیگری اش را سپری می کند اما تاکید کرد که همچنان از حمایت کامل بازیکنان برخوردار است.
او به خبرنگاران گفت:مستقیما پیش بازیکنان بروید. اگر آنها به شما گفتند که به من اطمینان ندارند، تنها کاری که انجام می دهم، استعفاست.
آقای خاص همچنین بار دیگر تاکید کرد که از اخراج شدن نمی ترسد:من نمی ترسم. این باعث می شود که احساس کنم چقدر مربی بزرگی هستم زیرا وقتی به جام های زیادی می رسید و قهرمان می شوید، زندگی راحت است؛ راحت است که مغرور باشید. در حال حاضر، شرایط آسان نیست.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*