خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه | امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز سه شنبه | امیر خسروجردی

کی روش:بهرتین بازیکن ژاپن روحیه تیمی این تیم است.
سرمربی تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران به هیات ژاپنی که برای دیدار با ایران به تهران آمده است خوش‌آمد گفت و افزود تیم ملی بدون ترس و با اعتماد به نفس کامل مقابل ژاپن بازی می‌کند.
وی ا‌ضافه‌ کرد‌: برای ایران این بازی بزرگی است که مقابل ژاپن که یکی از تیم‌های خوب به شمار می‌رود و از مربی خوبی هم بهره می‌برد، قرار بگیرد. این بازی می‌تواند تجربه خوبی برای ایران باشد.
کی‌روش در پاسخ به سوال خبرنگار ژاپنی مبنی بر این که نظرش درباره تیم ‌ملی ژاپن چیست و این که بهترین بازیکن این تیم مقابل ایران چه بازیکنی است، گفت: مطمئنا نمی‌توانیم از نام‌هایی همچون شین‌جی کاگاوا و کی‌سوکه هوندا بگذاریم اما به اعتقاد من بهترین بازیکن ژاپن روحیه تیمی این تیم است. این تیم یکی از تیم‌های قدرتمند است.
تیم های ملی فوتبال ایران و ژاپن سه شنبه بیست و یکم مهر در ورزشگاه یکصدهزار نفری آزادی تهران در دیداری دوستانه به مصاف هم می روند.

Japanese-National-Soccer-Team

اختصاصی عواید بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صبا به خانواده نوروزی
بازی پرسپولیس و صبای قم بلیت فروشی خواهد شد و عواید آن در اختیار خانواده کاپیتان فقید پرسپولیس قرار می‌گیرد.
در این ارتباط رایزنی‌های مختلفی صورت گرفت و در نهایت با تصمیم دو باشگاه پرسپولیس و صبای قم و سازمان لیگ مقرر شد در این بازی بلیت فروشی صورت بگیرد، اما عواید آن به طور کامل در اختیار خانواده هادی نوروزی قرار خواهد گرفت تا به هر شکلی که تصمیم می‌گیرند درباره آن اقدام کنند.
باشگاه پرسپولیس همچنین از هواداران پرسپولیس خواست به یاد کاپیتان درگذشته پرسپولیس در این بازی حضور به هم رسانند تا بار دیگر صحنه‌های به یاد ماندنی روزهای گذشته از وفاداری و قدرشناسی مثال‌زدنی مردم ایران در این میدان رقم بخورد.

پیراهن حمید استیلی در بازی با آمریکا در موزه فیفا نگهداری خواهد شد.
خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:با توجه به افتتاح موزه فیفا، پیراهن حمید استیلی در بازی برابر آمریکا در جام حهانی ۱۹۹۸ فرانسه در کنار پیراهن زین‌الدین زیدان در موزه فیفا نگهداری خواهد شد.
حمید استیلی ضمن ابراز خوشحالی در خصوص این مساله به خبرنگار مهرگفت: از این بابت بسیار خوشحالم. ما سال گذشته این پیراهن را برای یک کارخیر به معرض فروش قرار دادیم و سپس با مسئول آن خیریه که پیراهن را در اختیار داشت، به فدراسیون فوتبال رفتیم و جلسه‌ای را در این باره با کفاشیان برگزار کردیم.
زننده گل ایران به آمریکا در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه در پایان گفت: از فدراسیون که کار‌های انتقال این پراهن را به موزه فیفا انجام داد، تشکر می‌کنم و از این بابت خوشحالم.

کلوپ:به دنبال جذب ستاره های دورتموند نیستم.
پس از پیوستن یورگن کلوپ به لیورپول، شایعاتی مبنی بر علاقه لیورپول به جذب مارکو رویس و ایلکای گوندوگان مطرح شد. در حالی که یواخیم واتسکه، رئیس باشگاه دورتموند نیز این شایعات را دور از ذهن خواند و مدعی شد که خیلی بعید است که کلوپ به دنبال جذب ستاره‌های دورتموند باشد، سرمربی آلمانی نیز این موضوع را تایید کرد.
کلوپ دراین باره گفت:به هیچ عنوان قصد ندارم ستاره‌های دورتموند را به پیوستن به لیورپول ترغیب کنم. مقدار پولی که اجازه دارم در ژانویه هزینه کنم برایم مهم نیست. در ماه اکتر هستیم و من هنوز نمی‌دانم چند بازی دیگر تا زمستان پیش رو داریم. ولی مشخصا بازی‌های زیادی باقی مانده و ابتدا به بازیکنان خودمان نگاه خواهیم کرد.

مولر:بعید نیست یه لیگ برتر انگلیس بروم.
توماس مولر مهاجم بایرن مونیخ آلمان در مصاحبه با “ولت آم زونتاگ” اظهار داشت:” فوتبال بالاخره هر چه باشد شغل ماست، به همین دلیل باید پذیرفت که مسائل مالی هم تعیین‌کننده هستند و از همین رو برخی پیشنهادات بازیکن را حسابی وسوسه می‌کنند.
وی در مورد پیشنهاد منچستر یونایتد در تابستان گذشته به “ولت آم زونتاگ” گفت:در کنار دستمزد بالا فاکتورهای دیگری هم در تصمیم‌گیری نقش ایفا می‌کنند و یکی از آنها احساس راحتی و رضایت است؛ احساسی که من در مونیخ به خوبی از آن برخوردارم. البته ممکن است در آینده جدایی از باواریایی‌ها را در دستور کار قرار دهم زیرا تصمیماتی که به عنوان فوتبالیست در زندگی‌ام می‌گیرم کوتاه‌مدت هستند و باید ببینم بعدا چه چیزی برایم بهتر است. آنچه دیروز معتبر بوده، الزاما قرار نیست فردا هم معتبر باشد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*