خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

فیفا درگذشت نوروزی را تسلیت گفت.
رئیس فیفا در نامه ارسالی خود نوشت: تسلیت صمیمانه من را بابت درگذشت غم انگیز هادی نوروزی، بازیکن تیم پرسپولیس و فعال در عرصه های بین المللی پذیرا باشید. او در سن جوانی و ۳۰ سالگی ما را خیلی زود ترک کرد و فدراسیون بین المللی فوتبال از شنیدن این خبر ناگوار بسیار ناراحت است.
سپ بلاتر در ادامه افزود: من از طرف تمام جامعه بین المللی فوتبال تقاضامندم که پیام تسلیت ما را از صمیم قلب به خانواده و عزیزان ایشان برسانید.
رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال در پایان گفت: امیدواریم در این زمان غم و اندوه کلاممان موجب آرامش و تسکین برای بازماندگان وی باشد.

vvb6y

برانکو:تاپایان فصل برای نوروزی بازی می کنیم.
سرمربی پرسپولیس پیش از آغاز تمرین یکشنبه پرسپولیس درباره زنده یاد هادی نوروزی کاپیتان فقید این تیم گفت:قبل از اینکه بخواهم حرفی بزنم باید از مردم و طرفداران پرسپولیس تشکر کنم. حضور دلگرم‌کننده‌شان در مراسم خاکسپاری هادی نوروزی و اینکه عشقشان را به این بازیکن ممتاز و خوش اخلاق تیم نشان دادند. البته وظیفه ما حمایت از خانواده او نیز هست و این گرما و عشق باید همچنان ادامه داشته باشد.
او در پاسخ به این سوال که درگذشت کاپیتان تیم چه تاثیری روی تیمش خواهد گذاشت گفت: هادی بازیکن معمولی تیم ما نبود و کاپیتان پرسپولیس بود. ما با فقدان عظیمی مواجه خواهیم بود، اما امیدوار هستم هم تیمی‌های هادی و شاگردهای خوب من با درک این موقعیت خود را برای ادامه رقابت‌ها به نحو بهتری آماده کنند. ما تا پایان فصل برای هادی به میدان خواهیم رفت و البته باید در نظر داشته باشیم که حریفان مقابل ما کوتاه نخواهند آمد. به هر حال راه سختی در پیش هست و امیدوارم بتوانیم به سلامت از این مسیر عبور کنیم. اما این کاری است که احتیاج به کاراکترهای ویژه و قلب‌های بزرگ دارد.

ورود وزارت ورزش به پرونده قرارداد کارلوس کی روش
پس از اینکه در روزهای گذشته اخباری در خصوص پرداخت پول توسط برند آل‌اشپورت به کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی در آستانه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل منتشر شد، این موضوع در رسانه‌ها بازتاب‌های مختلفی داشت، هرچند که علی کفاشیان، هفته گذشته در گفت و گویی که با فارس داشت نسبت به این موضوع موضع متفاوتی گرفته و با اظهاراتش از سرمربی تیم ملی دفاع کرد.
وی در این مورد گفته بود که بحث ۱۰۰ هزار دلاری که به کی‌روش پرداخت شد، برای یک سال پیش است. قراردادی بوده بین آل‌اشپورت و کی‌روش و این قراردادها در دنیا متداول است که برخی از برندها با مربیان قرارداد می‌بندند که با پرداخت پولی به آنها، بتوانند محصولات خود را به این شکل تبلیغ کنند. وقتی خود آل‌اشپورت پیشنهاد داده و پول داده و طبق آن نیز بین کی‌روش و این برند تفاهم‌نامه امضا شده است، دیگر ما چه ادعایی داریم و چرا باید این صحبت‌ها را پس از یک سال مطرح کنیم؟
بر همین اساس قرار است به زودی این پرونده به حراست وزارت ورزش ارسال شده تا بررسی‌های لازم در مورد پولی که بین کی‌روش و آل‌اشپورت رد و بدل شده است، بررسی‌های لازم با توجه به شرایط زمانی و مکانی این قرارداد به عمل بیاید.

تصمیم هیئت مدیره باشگاه چلسی:مورینیو می ماند.
پس از شکست ۳-۱ چلسی مقابل ساوتهمپتون در لیگ برتر انگلیس، جلسه ویژه ای در استمفوردبریج برگزار شد که در آن، رومن آبراموویچ،مالک باشگاه نیز حضور داشت. نتایج ضعیف چلسی،شایعه اخراج مورینیو را قوت داده بود، اما به نظر می‌رسد بحث‌ها و صحبت‌ها در این جلسه، در نهایت به این تصمیم منجر شده که مورینیو در سمت خود ابقا شود تا در ادامه فصل، این روند را تغییر دهد.
با وجود عصبانیت شدید آبراموویچ از عملکرد چلسی، او قصد ندارد تصمیمی را بگیرد که دو فصل بعد از آن پشیمان شود. او یک بار مورینیو را اخراج کرد که این موضوع منجر به پشیمانی او پس از دو فصل شد. مالک روس می‌داند که مورینیو برای بار سوم به چلسی بازنخواهد گشت و همین موضوع باعث شده تا او فعلا گزینه اخراج را از روی میز حذف کند.

ونگر:از تعیین زمان بازنشستگی می ترسم.
این مربی ۶۵ ساله فرانسوی به تازگی وارد بیستمین سال حضورش در آرسنال شده، اما اخیر شایعاتی در مورد بازنشستگی اش در آینده ای نزدیک منتشر شد.
با این وجود، آرسن ونگر تایید کرد که تعیین زمان مشخصی برای بازنشستگی اش دشوار است اما وقتی تصمیم نهایی اش را بگیرد، دیگر به فوتبال برنمی گردد.
وی به خبرنگاران گفت:هنوز در مورد زمان بازنشستگی تصمیم نگرفتم؛ فکر می کنم بیشتر یک تصمیم ناگهانی و غریزی باشد تا برنامه ریزی شده.
من همیشه از تعیین زمانی برای بازنشستگی ام می ترسم. بارها شیندم که بعضی مربیان گفتند “سال آینده بازنشسته می شوم”، اما ادامه دادند یا به جای دیگری رفتند. فکر می کنم در مورد من یک چیز قطعی است؛ وقتی اعلام بازنشستگی کنم، واقعا بازنشسته می شوم.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*