خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

مراسم یادبود هادی نورزی با حضور گسترده مردم باشکوه خاصی برگزار شد.
مراسم ترحیم مرحوم هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس سه شنبه با حضور خیل عظیم جمعیت علاقمندان،‌دوستداران و اهالی ورزش در مسجد امیرالمؤمنین تهران برگزار شد و حاضرین یاد و خاطره مرحوم نوروزی را گرامی داشتند.
این مراسم با حضور خانواده مرحوم نوروزی برگزار شد.
زنده یاد هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس بامداد پنج‌شنبه و در سن ۳۰ سالگی به دلیل ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

01042666

طاهری:پیراهن نوروزی بایگانی می شود.
سرپرست باشگاه پر‌سپولیس از بایگانی شدن پیراهن شماره «۲۴» این تیم پس از درگذشت نابهنگام کاپیتان سرخپوشان خبر داد.
ایسنا نوشت:علی اکبر طاهری در مراسم ختم هادی نوروزی ضمن ابراز تاسف از این اتفاق و تسلیت به خانواده‌ آن مرحوم، اظها‌ر کرد: پیراهن هادی نوروزی بایگانی خواهد شد و قرار است در دقیقه ۲۴ تماشاگران تشویق های لازم را انجام دهند.
وی درباره این که سازمان لیگ اظهار عنوان کرده که پر‌سپولیس می‌تواند بازیکن جدیدی را بگیرد نیز گفت: این مساله باید بررسی شود.

پس از پایان اردو در امارات، تیم ملی فوتبال ایران راهی عمان شد.
خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای دیدار با عمان در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات آماده می‌کند، پس از پایان اردوی آماده‌سازی‌اش در شهر دبی امارات، راهی کشور عمان شد.
ملی‌پوشان ایران سه‌شنبه به شهر مسقط رفتند تا در فاصله ۴۸ ساعت مانده به آغاز دیدار خود با تیم عمان، با شرایط محیطی بیشتر آشنا شده و دو جلسه تمرین را هم در این کشور برگزار کنند.
دیدار ایران و عمان پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

توافق لیورپول با یورگن کلوپ
سرمربی سابق بوروسیا دورتموند آلمان که از سال ۲۰۱۰ گزینه مورد نظر سران باشگاه لیورپول است، به زودی هدایت این تیم را به دست می‌گیرد.
ایسنا به تقل از روزنامه تلگراف انگلیس نوشت:به نظر می‌رسد توافق‌های ابتدایی سران لیورپول با کلوپ انجام گرفته و این مربی آلمانی با امضای قراردادی سه ساله و تا پایان هفته جاری به شکل رسمی به عنوان سرمربی جدید لک‌لک‌ها انتخاب می‌شود.
تلگراف در ادامه این خبر آورده که طی ۴۸ ساعت آینده کلوپ برای انجام گفت‌وگوهای دقیق‌تر راهی بندر لیورپول خواهد شد. اگر همه چیز خوب پیش برود و مذاکرات هم با موفقیت انجام گیرد، کلوپ روز جمعه به عنوان مربی لیورپول انتخاب خواهد شد.

زانتی:به کار مانچینی ایمان داریم.
مدیر تیم فوتبال اینتر ایتالیا به خبرنگاران گفت:ما تیمی هستیم که می توانیم بیش از این پیشرفت کنیم و مانچینی هم فوق العاده کار می کند. ما به آنچه روبرتو انجام می دهد، ایمان داریم.
اینتر فصل گذشته نتوانست سهمیه حضور در رقابت های اروپایی را به دست بیاورد و زانتی امیدوار است که بتوانند در این فصل دستاورد بهتری داشته باشند.
مشخص است که این فصل رقابت قهرمانی دشوارتر است و خیلی زود است در مورد قهرمان شدن صحبت کنیم. هدف ما برگشت به جمع مدعیان است. می خواهیم تا آخرین هفته بجنگیم اما به عنوان یک تیم، باید از چند جنبه پیشرفت کنیم زیرا تغییرات زیادی در تیم داشتیم.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*