خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه امیر خسروجردی

ایران-عمان، جنگ میان دو مدعی صدرنشینی
درادامه مرحله مقدماتی بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در منطقه آسیا پنجشنبه در گروه چهارم، تیم های ملی عمان و ایران در حساس ترین بازی این گروه در مسقط به مصاف هم می روند.
در این گروه، تیم ملی فوتبال ایران ۷ امتیاز در سه بازی قبلی خود به دست آورده و تنها به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به عمان در صدر جدول رده بندی قرار دارد. 
از نکات قابل توجه در این دیدار نیمکت مربی‌گری تیم ملی عمان است. پل لیگوئن فرانسوی است که سابقه بازی در تیم ملی فوتبال این کشور را هم در کارنامه دارد. تقابل او و کی‌روش با توجه به حساسیت این دیدار جنگ اندیشه‌هایی است که نتیجه آن در ورزشگاه سلطان قابوس رقم خواهد خورد. ایرانی‌ها نیز هم‌اکنون با سرمربیگری کی‌روش پرتغالی تیم اول آسیا هستند و در رده ۳۹ رنکینگ کنفدراسیون جهانی فوتبال قرار گرفته‌اند.

farhangnews_122044-344047-1429007205

کی روش:نیامده ایم با عمانی ها بجنگیم، از شکست قبلی درس گرفته ایم.
کارلوس کی روش چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با عمان در مسقط گفت:درتلاش هستیم تا در برابر عمان صعودمان را به مرحله بعدی قطعی کنیم.وی افزود: این بازی مصاف تیم صدرنشین گروه با یکی دیگر از تیم‌های خوب این ر‌قا‌بت‌ها است. در تلاش هستیم بازی خوبی را مقابل عمان ارائه دهیم. بازی پر فشاری برای هر دو تیم خواهد بود و ما قطعا شاهد یک بازی پر فشار از سوی هر دو تیم خواهیم بود. تلاش ما این است که صعودمان را به مرحله بعدی قطعی کنیم.
سرمربی تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران در پاسخ به این سوال که با توجه به درگذشت هادی نوروزی آیا شاگردانش می‌توانند به لحاظ روحی به شرایط مناسبی برگردند یا نه، بیا‌ن‌ کرد: از صمیم قلب خودم و تمامی بازیکنانم ناراحت هستیم و در گذشت هادی نوروزی را به خانواده‌ و اهالی فو‌تبا‌ل تسلیت می‌گوییم. از درگذشت این بازیکن خیلی ناراحت هستیم. ما بازیکن بزرگی را از دست داده‌ایم.. از تیموریان هم می‌خواهم که جملاتی را به روح هادی نوروزی تقدیم کند
وی در پاسخ به این سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر این که بازیکن تیم ‌ملی باید در مصاف با عمان با بازیکنان این تیم بجنگند یا هوای شرجی هوا یا شرایط استادیوم سلطان قابوس گفت: ما نیامده‌ایم با عمانی‌ها جنگ کنیم بلکه آمده‌ایم یک ر‌قا‌بت با آنها داشته باشیم. شرایط برای هر دو تیم یکسان است.
ما به دوبی رفتیم تا تمرینات خوب و شرایط تطبیقی لازم را داشته باشیم.

بنا:از دید من همه می توانند درلیگ شرکت کنند، شاگردانم اصلا روح ندارند!
محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران درباره خودداری از حضور سوریان، نوروزی و رضایی از حضور در ر‌قا‌بت‌های لیگ، اظها‌ر کرد: من در صحبتی که با مسئولان فدراسیون داشته‌ام به آنها اعلام کرده‌ام که همه کشتی‌گیر‌ان می‌توانند در ر‌قا‌بتهای لیگ شرکت کنند و اصلا منعی از طرف من برای آنها وجود ندارد. 
وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا وضعیت روحی کشتی‌گیر‌ان با ورود او بهتر شده است یا خیر، با خنده گفت: این کشتی‌گیر‌ان اصلا روح ندارند که بخواهیم آن را بهتر کنیم! آنها فقط می‌خواهند مثل شیر با سر توی دیوار بروند، چرا که تمرکز ندارند، ولی من به آنها می گویم باید مثل حمید سوریان با سر به سمت حریفان حمله ور شوند!

به ادعای دیلی میل: کلوپ جمعه به عنوان سرمربی جدید لیورپول معرفی خواهد شد.
خبرگزاری مهر در این باره به نقل از دیلی میل نوشت:پس از برکناری برندان راجرز از سمت سرمربیگری تیم فوتبال لیورپول، اکنون اصلی ترین گزینه برای در دست گرفتن هدایت این تیم، یورگن کلوپ است.
دیلی میل نوشت کلوپ روز جمعه به عنوان سرمربی جدید لیورپول معرفی خواهد شد.
طبق اعلام این سایت هنوز قراردادی بین دو طرف منعقد نشده، اما انتظار می رود که این مربی آلمانی با قراردادی سه ساله راهی آنفیلد شود. این حداقل مدت زمان قرارداد با کنی دالگلیش و برندن راجرز هم در دستور کار باشگاه بود.
به نظر می رسد این مربی از زلیکو بوواچ و پیتر کراویتز به عنوان دستیاران خود در لیورپول استفاده کند البته گری مک آلیستر، شان او دریسکول و پپین لیندرز که در تابستان به عنوان دستبار در این تیم انتخاب شده اند همچنان نامشان مطرح است.

آنچلوتی:فصل بعد به فوتبال برمی گردم.
در حالی که به نظر می‌رسد لیورپول با یورگن کلوپ به توافق رسیده باشد، کارلو آنچلوتی عنوان کرد که قصد ندارد این فصل مربی گری کند و فصل بعد به فوتبال بازخواهد گشت.
وی دراین باره اظهارداشت:در حال حاضر از زندگی ام لذت می‌برم، ولی قطعا به مربی گری بازخواهم گشت، زیرا کار من، تمام روحیه و شور و انگیزه من است. در حال حاضر می‌خواهم استراحت کنم، اما فصل بعد آماده خواهم بود.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*