خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

کی روش:ملی پوشان در شرایط ایده ال نیستند، گوام از تیم ایران آماده تر است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه شاگردانش در شروع دور جدید تمرینات در شرایط مطلوبی قرار ندارند گفت: با توجه به اینکه گوام تمریناتش را زودتر آغاز کرده است از تیم ایران آماده‌تر است.
خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:کارلوس کی روش پیش از شروع اردوی جدید تیم ملی گفت: از امروز اردوی خودمان را قبل بازی با گوام و هند شروع می کنیم. البته ابتدای فصل هست و اکثر بازیکنان در شرایط ایده ال‌شان نیسنتد. امیدوارم همه بازیکنان در سلامت به سر ببرند و هر چه بیشتر بتوانند آماده شوند تا بتوانیم شش امتیاز را برابر گوام و هند کسب کنیم.
کی روش در پاسخ به این سوال که بازیکنان گوام خیلی زود تمرینات خود را برای بازی با ایران آغاز کرده اند، فکر نمی کنید تیم حریف در وضعیت بهتری به سر می برد، گفت: بله هیچ شکی نداریم که آنها از لحاظ آمادگی در شرایط بهتری در مقایسه با ما خواهند بود. ما هم دوست داشتیم زودتر تمریناتمان را شروع کنیم. من هم سعی خودم را کردم ولی به خاطر بازیهای لیگ و لیگ قهرمانان آسیا نتوانستیم این کار را انجام بدهیم ولی همانطور که گفتم اگر می توانستیم تمریناتمان را زودتر شروع کنیم در وضعیت بهتری قرار می داشتیم.

sdsdfff5trg6+64y

حدادی از رسیدن به فینال رقابت های دوومیدانی جهان بازماند.
در ادامه این رقابت ها در چین و در ماده پرتاب دیسک، احسان حدادی عضو تیم ملی ایران با رکورد شصت متر و سی و نه سانتی متر از رسیدن به مرحله نهایی بازماند.
غایب بزرگ این دوره روبرت هارتینگ آلمانی، قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن بود.

روبرتو کارلوس:سفر خوبی به ایران خواهیم داشت.
اسطوره سابق تیم فوتبال رئال مادرید پس از ورود به تهران گفت: همه مسابقاتی که در کشورهای مختلف برگزار می شود را تماشا می کنم.
خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:روبروتو کارلوس بامداد پنجشنبه به همراه میشل سالگادو وارد تهران شدند و مورد استقبال مسئولان باشگاه هنرمندان قرار گرفتند.
وی پس از ورود به ایران گفت: از اینکه به ایران آمده ام خوشحالم و امیدوارم بازی خوبی شود. مطمئن هستم که سفر خوبی به ایران خواهم داشت. من همه بازیهای کشورهای مختلف دنیا را دنبال می کنم.

عنوان بهترین گل سال یوفا به مسی رسید.
گل لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا اسپانیا به بایرن مونیخ در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا به عنوان بهترین گل فصل ۱۵-۲۰۱۴ فوتبال اروپا انتخاب شد.
ستاره ۲۸ ساله بارسلونا با کسب ۳۹ درصد آرای کاربران سایت رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به این عنوان رسید و ۱۹۹ هزار و ۱۹۰ رأی کاربران را به خود اختصاص داد.
بعد از مسی، گل کریستیانو رونالدو به لیورپول با کسب ۲۴ درصد آرا رتبه دوم را به خود اختصاص داد و گل آرون رمزی به گالاتاسرای هم با ۹ درصد آرا سوم شد.

اسکولز:دخیا دیگر به کار یونایتد نخواهد آمد.
لوئیس فان خال از داوید دخیا در بازی‌های این فصل تیمش استفاده نکرده و او تا به حال نیمکت نشین سرجیو رومرو بوده است. فان خال عنوان کرده که دخیا در این فصل فروخته نخواهد شد و همچنین خود دخیا قصد جدایی ندارد با این حال، پل اسکولز بازیکن اسبق این تیم معتقد است که دخیا دیگر مناسب یونایتد نیست.
وی افزودچطور می‌توان تمرکز را از دست داد؟ این موضوع برای من عجیب است. او از طرف یک باشگاه عالی حقوق می‌گیرد.آنها برای جذب یک دروازه بان جوان، پول زیادی هزینه کردند و به او فرصت دادند تا به اینجا رسید. اگر مربی راست می‌گوید که او تمرکزش را از دست داده، به نظرم دیگر غیرقابل استفاده خواهد بود. او باید در تیم بازی کند.
ریو فردیناند مدافع سابق شیاطین سرخ هم در این رابطه گفت:اگر داوید را مثل ما بشناسید، او یک حرفه ای مقتدر در تمام طول فوتبالش در یونایتد بوده است. او هیچگاه از خطوط عبور نکرده و اگر این کار را کند برای من عجیب است.ولی مربی اینگونه می‌گوید و ما هم باید قبول کنیم.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*