خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز چهارشنبه امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز چهارشنبه امیر خسروجردی

کی روش ۲۳ بازیکن را به اردو فراخواند.
کا‌ر‌لوس کی‌روش برای مسابقه مقابل هند و گوام در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، ۲۳ بازیکن را به اردوی تیم ‌ملی دعوت کرد.
اسامی بازیکنان به این شرح است:
د‌ر‌وازه‌بان‌ها: علیرضا حقیقی، علیرضا بیرانوند، محمدرضا اخباری
مدافعان: وریا غفوری، رامین رضاییان، محمد حسین کنعانی، پژمان منتظری، سید جلال حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، میلاد محمدی، مهرداد قنبری
بازیکنان میانی: آندرانیک تیموریان، امید ابراهیمی، سعید عزت اللهی، خسرو حیدری، احسان حاج صفی، اشکان دژاگه
مهاجمان: مهدی ترابی، علیرضا جهانبخش، وحید امیری، امید عالیشاه، سردار آزمون و مهدی طارمی
در این فهرست نام بازیکنانی همچون مسعود شجاعی، کریم انصاری‌فر، هاشم بیک‌زاده، رضا قوچان نژاد(مصدوم) و مهدی شریفی دیده نمی‌شود.

bbs65w00+632ffdf

والیبال زیر ۲۳ سال جهان و برتری ایران مقابل کره جنوبی
در ادامه این رقابت ها در دبی امارات سه شنبه تیم والیبال زیر ۲۳ سال ایران در دومین دیدار خود مقابل کره جنوبی به پیروزی ۳-۱ رسید.
بازیکنان ایران پس از اینکه ست نخست را ۲۵ بر ۱۷ به کره واگذار کردند در ست‌های دوم، سوم و چهارم با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۳ مقابل کره جنوبی به پیروزی رسیدند.
تیم ایران در سومین دیدار چهارشنبه به مصاف کوبا می رود.

برنامه اردوی تیم امید ایران در هلند مشخص شد.
در حالی که تیم فوتبال امید ایران خود را برای حضور در مرحله مقدماتی بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو برزیل آماده می کند، این تیم اردوی تدارکاتی یک هفته ای در هلند برپا خواهد کرد.
این اردو هفته آینده در هلند برگزار می شود و تیم امید ایران در روزهای ۱۲ و ۱۶ شهریور در دوبازی دوستانه به مصاف تیم‌های ویسته آرن‌هایم و هلموت اسپورت می‌رود.

بلاتر:من وجدان دارم، فیفا به فساد آلوده نیست.
در حالی که خبرهای ناشی از فساد در فیفا و اتهام رشوه خواری در ماه مه دنیا را به لرزه درآورد، اما مرد سوییسی فیفا اصرار دارد که دنیای ورزش همیشه «پاک» بوده است.
بلاتر تاکید دارد که این سازمان به فساد آلوده نشده و می‌گوید او از موضع خود به عنوان محافظ از مسائل حاکم بر بدنه فوتبال کوتاه نمی‌آید.
رئیس ۷۹ ساله فیفا که در یک رای گیری مجدد دوباره به این سمت انتخاب و بعد مجبور شد استعفا کند، به دلیل اخاذی، توطئه و فساد گسترده در فیفا زیر سوال است.
در حالی که قرار است جایگزین بلاتر در اجلاس ویژه‌ای که در ماه فوریه برگزار می شود انتخاب شود، او روز گذشته با بی‌بی‌سی ورزشی مصاحبه کرده و اعلام کرده این سازمان با هیچ فسادی روبه رو نیست و فسادی در فوتبال وجود ندارد.
بلاتر گفت: هیچ فردی به فساد آلوده نیست و هیچ فساد سازمان یافته‌ای هم وجود ندارد.

پیشنهاد اغواکننده شیاطین سرخ به نیمار
روزنامه الموندو از تلاش شیاطین سرخ برای جذب ستاره برزیلی بارسلونا با رقم نجومی ۱۹۰ میلیون یورو خبر داد.
نیمار تا سال ۲۰۱۸ با بارسلونا قرارداد دارد و رقم فسخ قرارداد این ستاره برزیلی ۱۹۰ میلیون یوور است. هر چند سران بارسلونا در حال مذاکره با این بازیکن برای تمدید قراردادش تا سال ۲۰۲۰ هستند اما روزنامه الموندو دیپورتیو اعلام کرد که منچستر یونایتد به دنبال نیمار است و حاضر است رقم فسخ قرارداد این بازیکن را پرداخت کند.
چند روز پیش هم روزنامه گاردین انگلیس اعلام کرد که فان خال علاقه زیادی به نیمار دارد و خود این بازیکن برزیلی هم دوست دارد حضور در شیاطین سرخ را تجربه کند.
به نوشته الموندو، یونایتد با پیشنهاد رقم نجومی ۱۹۰ میلیون یورو می خواهد نیمار را به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان تبدیل کند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*