خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

برای برگزاری دیداری نمادین، ستاره های فوتبال جهان به ایران سفر می کنند.
خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:براساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی باشگاه هنرمندان قرار است تیمی منتخب از ستارگان فوتبال جهان روز ۶ شهریورماه در دیداری نمادین که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، به مصاف تیم منتخب ستاره‌های پیشین فوتبال ایران برود.
بودو ایلگنر و ویکتور بایا، روبرتو کارلوس، کاناوارو، فرناندو هیرو، سالگادو، فرناندو کوتو، مارسی دسایی، لوئیس فیگو، مندیتا، ادگارد داویدز، گری لینکر، پائولتا و پاتریک کلایورت از جمله بازیکنانی هستند که تاکنون حضورشان در تهران قطعی شده است.

ksdfk2302+652sdf9-985sf

پیراهن شماره یازده پانیونیوس برتن انصاریفرد
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تیم پانیونیوس یونان پیراهن شماره یازده را در فصل پیش‌رو به تن خواهد کرد.سایت این باشگاه درباره ورود کریم انصاری فرد نوشت:قرارداد کریم را نهایی کردیم. او مهاجم تیم ملی فوتبال ایران است. دو سال آینده در این باشگاه پیراهن شماره یازده را به تن خواهد کرد. انصاری‌فرد از امروز در تمرین‌های باشگاه شرکت خواهد کرد و زیر نظر مارینوس اوزونیدیس به تمرین خواهد پرداخت.

زادمهر:بهترین اسپانسر برای پرسپولیس انتخاب می شود.
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تهران درباره جلسه هیئت مدیره در رابطه با جذب اسپانسر، گفت: ما هر روز و هر شب جلساتی را برگزار می‌کنیم و در صدد هستیم تا هر چه زودتر کارها را پیش ببریم. ما باید منافع باشگاه را در نظر بگیریم و در حال بررسی هستیم تا بهترین اسپانسر را انتخاب کنیم.
محمدرضا زادمهر در رابطه با این مساله که چه زمانی قرار است اسپانسر انتخاب شود؟ اظهار کرد: درصدد هستیم تا هرچه زودتر بهترین انتخاب را داشته باشیم و قراردادمان را با اسپانسر عقد کنیم اما تا زمانی که با اسپانسر قرارداد نهایی را امضا نکنیم، نمی‌توانیم آن را معرفی کنیم و حتی زمان انتخاب آن را بگوییم.

یورگن کلوپ پیشنهاد مارسی را رد کرد.
یورگن کلوپ،سرمربی سابق بورسیا دورتموند آلمان، پیشنهاد باشگاه فرانسوی المپیک مارسی برای مربیگری در این تیم را رد کرد.
به نوشته بیلد آلمان، مشاور یورگن کلوپ در این ارتباط گفت: مارسی علاقمندی خود را برای جذب این سرمربی نشان داد، اما کلوپ فعلا شرایط مربیگری را ندارد.
باشگاه المپیک مارسی پس از کناره‌گیری بیلسا که روز شنبه این هفته اتفاق افتاد بدون سرمربی ماند و در مطبوعات فرانسوی از کلوپ که در پایان فصل گذشته دورتموند را ترک کرد، به عنوان جانشین سرمربی آرژانتینی یاد شد.

توره هرگز سیتی را ترک نمی کنم
یحیی توره هافبک ساحل عاجی فیروزه‌ای پوشان اعلام کرد که نمی‌خواهد این تیم را ترک کند.
وی درباره خروجش از منچسترسیتی گفت: می دانم چه کارهایی در این تیم انجام دهم و هیچ علاقه ای هم ندارم که ببینم مردم در موردم چه صحبت‌هایی انجام می‌دهند. گاهی اوقات مردم انتقادهای ناعادلانه‌ای انجام می‌دهند. من هم علاقه ای برای تحلیل نظرهای آنها را ندارم.
توره ا‌دا‌مه‌ داد: شروع خوبی در لیگ داشتم اما ۳۷ بازی تا پایان باقی‌ مانده است. زود است بخواهم در مورد فرم خوبم صحبت کنم. ما مقابل یک تیم خوب بازی کردیم و کار سختی هم برای شکست‌شان داشتیم. گل دوم تیم به نظرم خیلی زیبا بود. همکاری جالبی با ویلفرد بونی داشتم. با او در ترکیب تیم ملی ساحل عاج هم تیمی هستیم و به همین خاطر یکدیگر را خیلی خوب می شناسیم و می‌توانیم خیلی راحت در زمین همدیگر را پیدا کنیم.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*