خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

با اعلام فدراسیون فوتبال پول های بلوکه شده ایران در فیفا آزاد شد.
پس از توافق ایران با کشورهای غربی برسر برنامه های اتمی این کشور، پول‌های بلوکه شده فدراسیون فوتبال در فیفا آزاد شد، تا مشکلات مالی این فدراسیون نیز کم و بیش رفع شود.
براین اساس، علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال با اعلام این خبر به خبرگزاری فارس گفت: این پول‌ها که توسط فیفا و به خاطر مشکلات تحریم، بلوکه شده بود، آزاد شد.وی افزود: قرار است از محل این پول، حقوق کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی و سایر اعضای کادرفنی به زودی پرداخت شود.

vvvb66yhklop09887y

عبدی:در تلاشیم اسپانسر خوبی انتخاب کنیم
حسین عبدی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان جلسه اعضا هیئت مدیره گفت:امروز جلسه خوبی برگزارشد و درباره مسائل مختلف، از جمله سفر تیم به ترکیه صحبت کردیم.
سخنگوی سرخپوشان پایتخت افزود: دراین جلسه درباره انتخاب اسپانسر هم بحث‌هایی مطرح شد. با توجه به اینکه تعدادی پیشنهاد جهت اسپانسری به دست ما رسیده در تکاپو هستیم تا بهترین گزینه را انتخاب کنیم. گزینه‌ای که بتواند نیازهای باشگاه را برطرف کند. امیدواریم بتوانیم با بهترین اسپانسر ممکن قرارداد امضا کنیم.
حسین عبدی در ادامه شایعه احتمال انتخابش به عنوان مدیرعامل باشگاه را رد کرد و گفت: مطمئنا چنین صحبتی تاکنون صورت نگرفته است. تمام مربیان، اعضای کادرفنی و اعضای باشگاه از وقتی به پرسپولیس آمده‌اند تنها هدف‌شان کمک به باشگاه و تیم است.

باوئرمن:می خواهیم به المپیک صعود کنیم.
دیرک باوئرمن، سرمربی آلمانی تیم ملی بسکتبال ایران درباره بازی نخستش روی نیمکت ایران نقابل چین به یک رسانه این کشورگفت: تیم چین شایسته پیروزی بود. آنها در لحظات پایانی شوت‌های خوبی به سبد ما زدند، اما ما در این زمینه کاری نکردیم.
وی افزود: من تک تک بازیکنان تیمم را تحسین می‌کنم. ما ۸ روز تمرین سخت را پشت سر گذاشتیم و به فاصله یک روز قبل از شروع مسابقات وارد چین شدیم.. بازیکنان تیم من خیلی خسته بودند ولی با این حال هر چه در توان داشتند ارائه کردند
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در پایان گفت: هدف ما در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص است. ما می‌خواهیم به المپیک ۲۰۱۶ ریو صعود کنیم و به همین خاطر باید قهرمان آسیا شویم. ما ۲ ماه تا شروع مسابقات قهرمانی آسیا در چین فرصت داریم و مطمئن باشید که تیم متفاوتی را در چین خواهید دید.

ویدال رسما به بایرن مونیخ پیوست.
باشگاه بایرن مونیخ آلمان، آرتورو ویدال ستاره شیلیایی یوونتوس را رسما به خدمت گرفت و این بازیکن را جانشین باستین شواین اشتایگر در این تیم کرد که ماه گذشته راهی منچستریونایتد انگلیس شد.ویدال سه شنبه آزمایش های پزشکی بایرن مونیخ را با موفقیت پشت سرگذاشت و قرار داد خود را با قرمزهای باواریا رسما به امضا رساند.
رسانه‌های آلمانی اعلام کرده‌اند رقم انتقال وی چیزی در حدود ۳۵ میلیون یورو است.

سامپدوریا تنها مشتری بالوتلی
با جذب کریستین بنتکه بلژیکی در لیورپول، به نظر جایی برای ماریو بالوتلی در این تیم وجود ندارد و سران لیورپول هم مایل به تمدید قرارداد با ستاره ایتالیایی نیستند. با افت بسیار زیاد و حواشی متعددی که بالوتلی دارد، باشگاه‌های زیادی خواهان جذب او نیستند و لیورپول پیشنهاد خاصی برای بالوتلی دریافت نکرده است. تنها پیشنهاد دریافتی، از سوی سامپدوریا بوده که رقم آن ۷ میلیون یورو بوده است. هر چند که لیورپول، بالوتلی را با ۱۶ میلیون یورو به خدمت گرفته ولی به نظر نمی‌رسد که با چنین رقمی برای فروختن سوپرماریو موافقت کنند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*