خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

صعود تیم ملی فوتبال ساحلی از گروه مرگ جام جهانی
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پس از شکست اسپانیا مقابل برزیل به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی رقابت‌های جام جهانی پرتغال شد.
ایسنا نوشت:در ادامه مرحله مقدماتی این بازی ها در گروه سه، تیم ملی ایران در سومین بازی خود مقابل مکزیک به برتری رسید، اما برای صعود به دور بعد باید منتظر شکست اسپانیا مقابل برزیل می شد که در نهایت این دیدار حساس با پیروزی ۲-۱ برزیل خاتمه یافت و با این نتیجه، ساحلی بازان ایران با شش امتیاز و قرار گرفتن در رده دوم گروه سه راهی مرحله دوم شدند که این دور به مصاف تاهیتی خواهند رفت.

ad00326ad22saswqqq

لوئیس فیگو:کی روش مربی بزرگی است.
لوئیس فیگو ستاره اسبق فوتبال پرتغال در دیدار کوتاه با علیرضا حقیقی دروازه بان تیم ملی ایران در کازان روسیه از کارلوس کی روش به عنوان یک مربی بزرگ نام برد که می داند در تیم ایران چه کند. فیگو همچنین از نمایش حقیقی در جام جهانی بخصوص بازی مقابل آرژانتین تعریف کرده و گفته شماره یک ایران در آن بازی عالی کار کرد.
ایرانی ها از یاغی سابق بارسلونا و مرد سال سابق فوتبال اروپا خاطرات مختلفی دارند که یکی از مهمترین های آن به بازی رو در رو مقابل پرتغال در جام جهانی ۲۰۰۶ برمی گردد که حسین کعبی در حرکتی عجیب فیگو را مصدوم کرد.

داورزنی به اجلاس دپارتمان لیگ جهانی والیبال دعوت شد.
دکتر آری گراسا رئیس فدراسیون جهانی والیبال از محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال ایران به عنوان عضو دپارتمان لیگ جهانی برای شرکت در اجلاس سالیانه این دپارتمان دعوت کرد.
این اجلاس روزهای ۲۶ تا ۲۹ مرداد در مقر این فدراسیون در سوئیس برگزار خواهد شد.
این اجلاس هر سال همزمان یا پس از دور نهایی لیگ جهانی با حضور کشورهای شرکت کننده و مقامات و مسئولان مربوطه برگزار می‌شود و در خصوص ارزیابی مسابقات برگزار شده و نحوه برگزاری آن در سال آینده بحث و بررسی می‌شود.

استرلینگ به منچستر سیتی پیوست.
سرانجام رحیم استرلینگ مهاجم جوان تیم فوتبال لیورپول سه شنبه با منچستر سیتی قرارداد بست تا شایعات پیرامون این انتقال پر سر و صدا به واقعیت تبدیل شود.
بازیکن فصل قبل لیورپول که در کمپ تابستانی این تیم شرکت نکرده بود و مورد انتقاد شدید استیون جرارد قرار گرفت، سه شنبه آزمایش‌های پزشکی منچستر سینی را هم با موفقیت پشت سرگذاشت و قرارداد رسمی را با این تیم امضا کرد.
قرارداد استرلینگ با منچستر سیتی ۴۹ میلیون پوند است که البته ۴ میلیون از مجموع این قرارداد جزو پاداش استرلینگ محسوب می‌شود. ده درصد از کل قرارداد نیز به باشگاه کوئینز پارک رنجرز می‌رسد که او را به لیورپول فروخته بود.

فن پرسی رسما به فنرباغچه ترکیه پیوست.
رابین فن پرسی مهاجم هلندی تیم منچستر یونایتد انگلیس پس از موفقیت در آزمایش های پزشکی باشگاه فنرباغچه ترکیه با قراردادی ۱۲ میلیون پوندی به این تیم پیوست وبه این ترتیب فن پرسی به گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ باشگاه فنرباغچه نام گرفت.
فن پرسی سه سال پیش با ۲۲ میلیون پوند، از آرسنال به یونایتد پیوسته بود و در اولین فصل حضورش، ضمن کسب آقای گلی لیگ برتر، یونایتد را به قهرمانی بیستم خود در انگلیس رهنمون کرد. او فصل گذشته به دلیل مصدومیت تنها ۲۷ بازی برای شیاطین سرخ انجام داد و ۱۰ گل نیز به ثمر رساند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*