خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

دادکان:می خواهند سرخابی ها را ضعیف کنند.
محمد دادکان رئیس اسبق فدراسیون فوتبال درباره وضعیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت:مسئولان وزارت‌ورزش نمی‌خواهند استقلال و پرسپولیس سرشان را بالا بگیرند. آنها با مهره‌هایی که چیدند نشان می‌دهند پرسپولیس زمین می‌خورد و استقلال هر روز ضعیف‌تر خواهد شد.
وی با بیان اینکه می‌خواهند سرخابی‌ها همیشه در ذهن مردم ضعیف باشند، اضافه کرد: شادی سوبسید دارد، اما غم نه. شما وقتی می‌خواهید کسی را ناراحت کنید، نیاز به سوبسید ندارید، اما برای خوشحالی باید سوبسید داده و هزینه کنید. حرف من بزرگ است. وقتی تیم بزرگی را بخواهیم شاد کنیم، باید برایش سوبسید بدهیم، ورزشگاه بسازیم و یا امتیازات دیگر بدهیم اما ناراحت کردن هیچ هزینه‌ای ندارد. به همین دلیل دوست دارند این تیم‌ها همیشه ضعیف و ضعیف‌تر باشند.

asd021sd5f4fr4r

کواچ ملی پوشان والیبال را ممنوع الخروج کرد.
در حالی که جمعه آینده در مرحله گروهی لیگ جهانی، تیم ملی والیبال ایران در سالن دوازده هزار نفری آزادی تهران رودرروی روسیه قرار خواهد گرفت، اسلبودان کواچ سرمربی صربستانی تیم ایران برای آمادگی هر چه بیشتر بازیکنان در بازی روز جمعه خارج شدن از اردو را ممنوع کرد و اعضای تیم موظف هستند تا روز بازی در هتل مستقر شوند. این موضوع نشان می دهد لیگ جهانی هنوز برای والیبالیست ها تمام نشده است و آنها تا آخرین امتیاز مسابقات تلاش خواهند کرد، چه ایران صعود کند، چه نکند.

مهدی طارمی در پرسپولیس ماندنی شد.
ایسنا دراین باره نوشت:سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان با تلاش‌های علی اکبر طاهری توافقات کلی میان وکیل مهدی طارمی و باشگاه پر‌سپولیس صورت گرفته و این بازیکن قرار است فو‌تبا‌لش را در باشگاه پر‌سپولیس ادامه دهد.این در حالی است که دوشنبه وکیل این بازیکن در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اعلام کرد: احتمال ماندن طارمی در باشگاه پر‌سپولیس فقط یک درصد است. با این حال توافقات کلی صورت گرفته و به نظر می‌رسد طارمی ظرف یکی، دو روز آینده قراردادش را با باشگاه پر‌سپولیس به امضا برساند.

هیدینگ از هدایت هلند استعفا داد.
پس از کسب نتایج ضعیف تیم ملی فوتبال هلند در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۱۶، گاس هیدینگ سرمربی کهنه کار این تیم از سمت خود استعفا کرد و احتمالا دنی بلیند، دستیار وی و پدر دیلی بلیند، جانشین او خواهد شد. هیدینک پس از استعفا گفت:از نتایج رقم خورده متاسفم. فکر می‌کردم حضور دوباره روی نیمکت هلند افتخار آمیز باشد و برای جانشینان، کادر فنی و هر کسی که برای تیم زحمت می‌کشد، آرزوی موفقیت می‌کنم.

زلاتان می خواست گواردیولا را کتک بزند
بر اساس اعلام رئیس باشگاه بارسلونا اسپانیا، زلاتان ابراهیموویچ در دوران حضورش در بارسلونا قصد داشت پپ گواردیولا سرمربی این تیم را کتک بزند.
جوزپ ماریا بارتومئو که اکنون یکی از نامزدهای ریاست بارسلونا است و سخنرانی‌های زیادی هم انجام می‌دهد، دریکی از سخنرانی‌هایش به صحبت در مورد رابطه زلاتان و گواردیولا پرداخت. او از قول مینو رایولا، مدیر برنامه‌های زلاتان گفت که او قول داده است روزی گواردیولا را به خاطر رفتاری که دارد کتک بزند.

زلاتان در کتاب خاطرات خود نیز نوشته بود گواردیولا تصور می‌کند فوتبال را اختراع کرده است! ابراهیموویچ به هیچ وجه با تاکتیک‌های گواردیولا کنار نیامد و دوست داشت کارهایی که از او بر می‌آید را در زمین مسابقه انجام دهد اما گواردیولا بیشتر روی کار تیمی تاکید داشت و همین مساله موجب شد شکاف عمیقی بین آنها به وجود بیاید تا در نهایت ایبرا از بارسلونا برود.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*