خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

رده بندی برترین های والیبال جهان و سقوط تیم ملی ایران
در تازه ترین رده بندی برترین تیم های ملی والیبال جهان که ماه آینده از جانب فدراسیون جهانی_ اف آی وی بی، منتشر خواد شد، تیم ملی ایران با سقوط دو پله‌ای که در لیگ جهانی ۲۰۱۵ داشت با یک پله سقوط و ۱۲۶ امتیاز، در رده یازدهم دنیا قرار خواهدگرفت.
جالب اینکه فرانسه، قهرمان لیگ جهانی سال ۲۰۱۵، با ۱۱۵ امتیاز بعد از ایران در مکان دوازدهم می‌ایستد.
بر اساس گزارش سایت والیبال جهان، در رنکینگ آتی فدراسیون جهانی والیبال که قرار است ماه سپتامبر منتشر شود تیم ملی برزیل با ۳۳۰ امتیاز کماکان در صدر قرار دارد.

asd000326+626+5a

احتمال پیوستن جهانبخش به آلکمار قوت گرفت.
در شرایطی که عنوان شده علیرضا جهانبخش ملی پوش ایرانی تیم نایمخن هلند پس از پشت سرگذاشتن دوره تعطیلات تابستانی و نیز مصدومیت زانوی‌اش، از ابتدای هفته آینده، کار و تلاش را نزد نایمخنی‌ها از سرخواهد گرفت، بازهم احتمال ترک تیم توسط وی وجود دارد.
سایت اف.اسی هلند در گزارشی مفصل به خروج جمع زیادی از ستارگان درجه یک از لیگ این کشور اروپایی موسوم به «اردی‌ویزه» پرداخت. در بخشی از این گزارش و در ارتباط با تیم آ.زد آلکمار عنوان کرد هنوز احتمال این که با علیرضا جهانبخش به توافق برسد وجود دارد.

انتقاد فان خال از شواینی:باستین ضعیف ظاهر شد.
پس از درخشش باستین شواین اشتایگر درنخستین دیدار تدارکاتی منچستر یونایتد انگلیس دراردوی پیش فصل آمریکا، لویئس فان خال سرمربی شیاطین سرخ از عملکرد این بازیکن در دیدار دوم راضی نیست.
وی گفت:شواینی بد بازی کرد. تنها یک نقطه روشن در بازی بود و آن پریرا بود. وقتی ۳ یا ۶ روز تمرین داریم و تنها ۴۵ دقیقه بازی می‌کنید، اینکه بازیکنی بد بازی کند خیلی عجیب نیست. همه می‌گویند که در حال حاضر، قدم به میان گذاشتن کار آسانی است ولی اینطور نیست. فکر می‌کنم شواینی در بازی اول خیلی خوب بازی کرد ولی امروز ضعیف بود. ولی این یک روند است و وقتی تنها یک هفته تمرین کرده اید، عجیب نیست.

به نوشته دیلی میل، رومرو در آستانه پیوستن به منچستر یونایتد قرار گرفت.
روزنامه انگلیسی دیلی‌میل از نهایی شدن پیوستن سرخیو رومرو، سنگربان تیم ملی فوتبال آرژانتین و باشگاه سامپدوریا به منچستریونایتد خبر داد.
ایسنا دراین باره نوشت:درحالی که شایعات پیوستن داوید دخیا سنگربان اسپانیایی شیاطین سرخ به رئال مادرید در رسانه ها قوت گرفته، سران منچستر یونایتد به دنبال جذب سرخیو رومرو آرژانتینی به جای وی در این تیم هستند.دیلی‌میل انگلیس و سایت توتو مرکاتو وب ایتالیا از نهایی شدن توافق سرخیو رومرو با شیاطین سرخ خبر دادند و نوشتند: قرارداد رومروی ۳۰ ساله با باشگاه سامپدوریا به پایان رسیده است و این بازیکن در آستانه پیوستن به منچستریونایتد قرار دارد.
پیوستن رومرو به شیاطین سرخ عجیب نیست، چرا که این سنگربان آرژانتینی سابقه کار کردن با لوئیس فان‌خال را در آلکمار هلنددر سال ۲۰۰۷ دارد.
کاناوارو:یوونتوس همچنان بهترین تیم ایتالیا است.
فابیو کاناوارو کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایتالیا که سه فصل برای یوونتوس بازی کرد و از ستاره‌های این تیم در دوران حضورش در جمع بیانکونری ها محسوب می شد، به تمجید از تیم سابق خود پرداخت و گفت که آنها می‌توانند جام پنجم را نیز کسب کنند.
وی افزود:یوونتوس همچنان قوی ترین تیم باقی مانده است. کارلوس ته‌وز، آندره‌آ پیرلو و آرتورو ویدال از این تیم جدا شده اند ولی آنها بازیکنان جدیدی جذب کرده اند و در سطح خیلی بالایی هستند. حریف آنها اینتر است که تحت هدایت مانچینی، یک پروژه ی خوب در دست دارد و همچنین رم که ترکیب خوبی دارد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*