خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

ضرغام اسماعیل در آستانه پیوستن به پرسپولیس
به نظر می‌رسد کار پیوستن ضرغام اسماعیل به باشگاه‌پرسپولیس مراحل نهایی خود را طی کرده و ستاره چپ‌پای عراقی هفته‌آینده با رقمی متعادل سرخ‌پوش خواهد شد.ایلنادراین باره نوشت:مدیر برنامه‌های اصلی ضرغام اسماعیل که عراقی است مذاکرات‌خوبی را با مسئولان باشگاه‌پرسپولیس داشته و به نظر می‌رسد از رقم ابتدایی خود که ۵۵۰ هزار دلار بوده پایین آمده است.
اسماعیل تحت قرارداد با باشگاه پلیس‌عراق است و این باشگاه عراقی مبلغ بسیار زیادی را برای صدور رضایت‌نامه دائمی این بازیکن طلب می‌کند اما حاضر است در قبال دریافت مبلغی کمتر رضایت‌نامه یک‌ساله ضرغام را آن هم به صورت قرضی به پرسپولیس صادر کند.

fsf002s3df02s12fs5240r0s

پرسپولیس خواهان جذب سعید عزت الهی شد.
پرسپولیس که در خط میانی و با جدایی محمد نوری دنبال جذب بازیکنی تراز اول است با سعید عزت اللهی بازیکن جوان تیم اتلتیکومادرید اسپانیا تماس هایی برقرار کرده تا بتواند این هافبک ملی پوش را جذب کند. عزت اللهی با تایید این خبرگفت:مسئؤولان باشگاه پرسپولیس با من تماس گرفتند تا وارد مذاکره شویم و از من خواستند که حضوری همدیگر را ببینیم اما من به آنها گفتم که فعلا انزلی هستم.
به نظر می رسد عزت اللهی تمرکز خود را روی پیشنهادهای خارجی اش گذاشته. هافبک ١٨ ساله ای که می تواند آینده ای درخشان در فوتبال اروپا داشته باشد.

عذرخواهی جوکوویچ از توپ جمع کن ویمبلدون
نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان در جریان پیروزی ۳ بر ۲ مقابل کوین اندرسون در دور چهارم رقابت‌های ویمبلدون، بعد از آنکه یک امتیاز حساس را از دست داد، فریاد زد و از قضا در همان موقع توپ‌جمع‌کن بازی که یک دختر کم‌ سن و‌ سال بود، نزدیکش آمده بود تا برای او حوله بیاورد. فریاد مرد شماره یک تنیس دنیا دختر توپ‌جمع‌کن را ترساند که این موضوع مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.وی که به دلیل باختن دو ست اول بازی و همچنین مقاومت حریف اهل آفریقای جنوبی خود در ست آخر تحت فشار روانی زیادی قرار گرفته بود، درباره اتفاقی که در گیم ششم ست آخر رخ داد، گفت: متأسفم. به هیچ وجه قصد نداشتم که او را ناراحت کنم. شاید او فقط از صدای فریادم ترسیده باشد. لحظه‌ای که داد زدم به آن توپ‌جمع‌کن خیلی نزدیک بودم. قطعاً اگر با این کارم باعث رنجش آن دختر شده‌ام، سعی می‌کنم که از وی عذرخواهی کنم.

آلوس:گواردیولا نیمکت برزیل را می خواست، اما به وی ندادند.
دنی آلوس مدافع تیم ‌ملی برزیل و بارسلونا فاش کرد: پپ گوآردیولا تمایل بسیار زیادی داشت تا پس از جا‌م جها‌نی هدایت سلسائو را بر عهده بگیرد، ولی این موقعیت به او داده نشد.
وی درباره علاقه گوآردیولا به مربیگری در این تیم، گفت: پپ به من گفت که می‌خواهد برزیل را قهرمان جهان کند و این استراتژی کامل برای این کار دارد، ولی مسئولان فدراسیون فو‌تبا‌ل برزیل او را نخواستند. آنها گفتند که مردم برزیل مربی خارجی برای تیم ‌ملی‌شان را قبول ندارند. این تصمیم مبتدیانه گرفته شد و نتیجه‌اش این شد که ناکامی‌های ما ادامه یافت.مدافع بارسلونا در ادامه، گفت: از نظر من پپ بهترین مربی جهان است. او در فو‌تبا‌ل کارهای جدیدی انجام داده است که نتیجه‌اش را در بارسلونا می‌بینیم. اگر چنین فرصتی را از دست بدهیم، در واقع به صلاح فو‌تبا‌ل کشور فکر نکرده‌ایم. حالا مسئولانی که پپ را از تیم ‌ملی برزیل دور کرده‌اند باید پاسخگو باشند.

مورینیو بدون افزایش دستمزدش با چلسی تمدید کرد.
ژوزه مورینیو، سرمربی موفق چلسی که سالیانه ۸.۵ میلیون پوند درآمد دارد، قراردادش را به مدت چهار سال دیگر با چلسی تمدید کرد و پیشنهاد آبراموویچ برای افزایش حقوقش را نپذیرفت.
مورینیو فصل گذشته به پنج سال دوری چلسی از قهرمانی در لیگ برتر پایان داد و با بازگشت دوباره‌اش به نیمکت این تیم را قهرمان کرد.او که سابقه مربیگری در پورتو، اینتر و ر‌ئال‌ ماد‌رید را در کارنامه دارد پیش از این عنوان کرده بود حاضر است تمام دوران مربیگری‌اش را در چلسی بگذراند.
روزنامه‌ “سان” درباره رد پیشنهاد افزایش حقوق مورینیو نوشت: مورینیو درآمد ۸.۵ میلیونی پوند خودش از چلسی را ثابت نگه داشته است و به مسئولان این تیم گفت که نیازی به افزایش حقوقش نیست. او اکنون تا سال ۲۰۲۰ در چلسی خواهد ماند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*