خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

صادقی و بیک زاده از استقلال رفتنی شدند.
بهرام امیری یکی از مسئولان نقل و انتقالات باشگاه استقلال تهران درباره وضعیت امیرحسین صادقی مدافع این تیم گفت: صادقی در لیستی که آقای مظلومی اعلام کرده قرار ندارد و قرار است تیم جدیدش را به ما معرفی کند.
وی درباره وضعیت بیک زاده هم اظهارداشت: او هم مثل صادقی در لیست پرویز مظلومی قرار ندارد.
امیری در پایان و در پاسخ به سوالی درباره سید جلال حسینی اظها‌ر کرد: سید جلال حسینی در لیست ما نیست و با او هم مذاکره نکرده‌ایم.

sadeghiiisadeghi

کمک میلیادری دولت به ملی پوشان والیبال
معاون پشتیبانی و توسعه وزیر ورزش از اختصاص مجموعا ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به اعضای تیم ملی والیبال ایران خبر داد.
سید مناف هاشمی با تایید خبر مصوبه جدید هیات وزیران برای تیم ملی والیبال ایران گفت : با پیگیری‌های دکتر گودرزی مصوبه هیات وزیران مبنی بر اختصاص ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان دیگر به اعضای این تیم در اختیار وزارت ورزش قرار گرفته است و امیدوارم تا چند روز آینده سازمان مدیریت این تخصیص را به وزارت ورزش و جوانان تعلق دهد.
به نوشته پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش وجوانان، معاون وزیر ورزش اضافه کرد: این میزان پاداش اگر بین ۳۰ نفر از اعضای تیم ملی و بقیه نفرات وابسته به آن در نظر گرفته شود به طور متوسط هر یک از این عزیزان صد و بیست میلیون تومان پاداش دریافت می کنند.

پیام صادقیان به نفت تهران پیوست.
پیام صادقیان عصر امروز با حضور در باشگاه نفت تهران و مذاکره با کمیته نقل و انتقال این باشگاه با انعقاد قراردادی دو ساله به جمع زردپوشان تهرانی پیوست تا در پانزدهمین دوره لیگ برتر تحت سرمربیگری علی منصوریان فوتبال خود را ادامه دهد.
در حالی صادقیان به جمع بازیکنان نفت اضافه شد که فصل گذشته فصل بسیار پرحاشیه‌ای برای این بازیکن بود و حضور او در تیم نفت تعجب‌برانگیز است.

مالدینی:مسی جاودانه تر از مارادونا می شود.
اسطوره باشگاه میلان و ایتالیا براین باور است که مسی به زودی دیگو مارادونا را پشت سر می‌گذارد و جاودانه‌تر از اسطوره فوتبال آرژانتین می‌شود.
پائولو مالدینی افزود:بارسلونا و لیونل مسی مهار نشدنی نشان می‌دهند. این تیم با ستاره آرژانتینی خود می‌تواند تاریخ‌ساز باشد. بارسلونا این توانایی را دارد که همه رکوردها را جابه جا بکند. آبی-اناریها خط حمله بسیار قوی دارند. سوآرس، نیمار و مسی استعدادهای نابی هستند که هر تیمی آروزی داشتن یکی از آنها را دارد اما بارسلونا هر سه را با هم در اختیار دارد.
وی به این سوال که مسی بهتر است یا مارادونا اینگونه پاسخ داد: مسی در حال حاضر بهترین بازیکن جهان است و کسی یارای رقابت با او را ندارد. او بهترین بازیکنی است که من تا الان دیده‌ام. مسی هنوز چیزهای زیادی برای انجام دادن دارد. او می‌تواند چند سال دیگر بازی کند. براین باورم که مسی می‌تواند جاودانه‌تر از مارادونا شود و به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان انتخاب شود.

گاس هیدینگ گزینه جدی نیمکت تیم ملی عربستان
ایسنا دراین باره نوشت:گاس هیدینگ سرمربی تیم ملی فوتبال هلند که به یک‌باره تصمیم گرفت قرارداد خود با فدارسیون فوتبال این کشور را فسخ کند، یکی از گزینه های جدی سرمربیگری عربستان است.رسانه‌های عربستانی بلافاصله بعد از کناره‌گیری هیدینگ از هدایت تیم ملی فوتبال هلند او را بهترین گزینه برای مربیگری در تیم ملی فوتبال این کشور معرفی و اعلام کردند که فدارسیون فوتبال عربستان هیدینگ را یکی از جدی ترین گزینه های نیمکت خود می‌داند و به زودی مذاکرات خود را با این مربی سرشناس هلندی آغاز می‌کند.
فوتبال عربستان مدت‌هاست که با افت محسوسی مواجه شده است و دیگر از آن اقتدار لازم در قاره کهن برخوردار نیست. این تیم حتی در انتخابی جام ملت های آسیا به سختی توانست برابر فلسطین به پیروزی برسد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*