خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

بنا به گفته کفاشیان، فدراسیون فوتبال و صداوسیما بر سر مسئله حق پخش توافق کردند.
ایسنا دراین باره نوشت:نشست مشترکی با حضور علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال، مهدی تاج رییس سازمان لیگ و قائم مقام سازمان صدا و سیما برگزار شده است و طی آن طرفین درباره حق پخش تلویزیونی به توافق رسیده‌اند.
علی کفاشیان هرچند اشاره‌ای به جزئیات این تفاهم ها نکرده اما دراین باره گفته است که این جلسه در ادامه جلسات گذشته بوده و گفت‌وگوهای خوب و روشنی انجام شده و طرفین به تفاهم هایی هم رسید‌ه‌اند.

asd00+3-65232ew

کریم باقری موضوع مهاجرتش از ایران را تکذیب کرد.
مربی پرسپولیس می‌گوید برنامه‌ای برای مهاجرت از ایران ندارد.
این روزها شایعاتی مبنی بر اینکه کریم باقری نیز قصد مهاجرت به انگلستان را دارد، شنیده می‌شود، اما وی در مصاحبه باایسنا با رد این خبر اظهار کرد: نمی‌دانم این خبر از کجا آمده و چه کسی این شایعه را منتشر کرده است اما من به هیچ عنوان قصد مهاجرت ندارم و می‌خواهم زندگی شخصی‌ام را در ایران ادامه بدهم.

شاهمیری به جام جهانی والیبال دعوت شد.
سایت فدراسیون والیبال دوشنبه پنجم مرداد اعلام کرد:فدراسیون جهانی والیبال با ارسال نامه‌ای از فرهاد شاهمیری داور بین المللی ایران برای قضاوت در جام جهانی والیبال که از ۱۷ شهریور تا اول مهرامسال در ژاپن برگزار می‌شود به طور رسمی دعوت کرد.

تری:هنوز وقت جدایی ام از چلسی فرانرسیده است.
جان تری کاپیتان ۳۴ ساله چلسی دراین باره گفت:هرگز پا در جای پای هم‌تیمی‌های سابق خود، پتر چک و فرانک لمپارد نمی‌گذارد و به یک تیم لیگ برتری ملحق نمی‌شود.
وی افزود:هرگز حاضر نیست به تیمی برود که حریف چلسی در لیگ برتر باشد. تری تصریح کرد: اگر روزی احساس کنم که چلسی دیگر به من نیازی ندارد یا خودم دیگر چیزی برای ارائه به این تیم ندارم، اما هنوز هم می‌توانم بازی کنم و برای ادامه دادن به دوران بازیگری‌ام هم انگیزه داشته باشم، کارم را ادامه می‌دهم، اما قطعاً به یک تیم لیگ برتری دیگر نخواهم پیوست.

سرخیو رومرو به منچستر یونایتد انگلیس پیوست.
دروازه‌بان ۲۸ ساله‌ تیم ملی آرژانتین و باشگاه سامپدوریا ایتالیا به عنوان بازیکن آزاد به منچستر یونایتد پیوست
رومرو پس از پیوستن به شیاطین سرخ گفت:خیلی خوشحالم که به منچستر یونایتد آمدم. بازی کردن برای بزرگترین تیم دنیا رویایی بود که محقق شد. لویئس فان خال مربی بسیار بزرگی است و من برای شروع این چالش جدید زندگی ام لحظه شماری می‌کنم.
سرخیو رومرو پیش از این هم در آ.زد. آلکمار هلند بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ تحت رهبری فان خال بازی کرده است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*