خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

برانکو گفته های منتصب به خود درباره دلال خواندن مردم تهران را تکذیب کرد.
دوشنبه در یکی از روزنامه‌های ورزشی به نقل از برانکو نوشته شده بود که از ۱۶ میلیون تهرانی، ۱۰ میلیون نفر آنهادلال هستند.برانکو در واکنش به این موضوع گفت:حتی نیازی نیست که دراین موضوع صحبت کنیم، چون هیچ وقت چنین نقل قولی از خودم را تایید نمی کنم و این مسئله کاملا کذب است و من چنین چیزی نگفته ام.
سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس درباره جذب محسن مسلمان نیز، تصریح کرد: من هیچ وقت درباره اسامی تا زمانی که قراردادی نبسته باشند صحبتی نمی‌کنم، اما حالا که می‌گویید قراردادش را ثبت کرده به او خوش آمد می‌گویم. او از الان به بعد بازیکن پر‌سپولیس است و من به او خوش آمد می گویم و انتظار دارم که بتوانم از مسلمان به صورت مفید استفاده کنم.
برانکو درباره عدم حضور کریم باقری در اردوی ترکیه نیز گفت: من از این موضوع اطلاع داشتم و مشکلی از این بابت وجود ندارد. کریم باقری به خاطر مشکلاتی که داشت نتوانست ما را در این اردو همراهی کند، اما امیدوارم که هر‌ چه‌ سریع‌تر به ما ملحق شود.

asd996520a2sd36-5asd65a

محسن مسلمان قراردادش را با پرسپولیس ثبت کرد.
به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محسن مسلمان که برای حضور در جمع سرخپوشان پایتخت، مذاکراتی را با مسوولان باشگاه پرسپولیس انجام داده بود، برای دریافت رضایت‌نامه‌اش به باشگاه ذوب آهن مراجعه کرد و پس از اخذ آن، رضایت‌نامه خود را تحویل باشگاه پرسپولیس داد.
این بازیکن دوشنبه به همراه نماینده باشگاه پرسپولیس، راهی هیأت فوتبال استان تهران ‌شد و قرارداد خود را با این باشگاه به ثبت رساند و امروز راهی ترکیه می‌شود تا به جمع سرخپوشان بپیوندد.

دایی قید ملوان را زد.
در شرایطی که روز گذشته مالک جدید باشگاه ملوان بندرانزلی مذاکرات تازه ای را با علی دایی برای حضور او روی نیمکت این تیم شمالی آغاز کرده بود ، اما این مربی با توجه به شرایط موجود راهی ملوان نخواهد شد.
یکی از شروط دایی یارگیری بر اساس نظرات وی بوده اما با توجه به روند مذاکرات با بازیکنان فصل قبل و جذب نزهتی و شهاب کرمی بدون اطلاع شهریار، باید حضور این مربی در ملوان را منتفی دانست. این در حالی است که بهشتی خواستار برگزاری جلسه نهایی با دایی تا پایان هفته شده و تلاش داشت در آن جلسه قرارداد را امضا کند.

سرانجام رئال مادرید تسلیم کاسیاس شد.
باشگاه رئال مادرید سرانجام تصمیم گرفت خداحافظی رسمی با کاپیتان فصل گذشته تیمش داشته باشد.
ایسنا دراین باره نوشت:ایکر کاسیاس پس از ۲۵ سال حضور در باشگاه رئال مادرید پس از توافق دوجانبه با سران این باشگاه راهی پورتو پرتغال شد. او در کنفرانسی خبری به تنهایی حضور یافت و با چشمانی گریان، صحبت هایی کرد و رفت.
سران رئال مادرید اما نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند. آنها سرانجام اعلام کردند قرار است برای ایکر کاسیاس مراسم خداحافظی رسمی گرفته شود. قرار شده است این مراسم، امروز (دوشنبه) و از ساعت یک بعد از ظهر به وقت محلی اسپانیا آغاز شود تا هواداران رئال مادرید نیز بتوانند به شکل رسمی با اسطوره باشگاه‌شان خداحافظی کنند.کاسیاس قرار است امروزدر ورزشگاه دراگائو به شکل رسمی به هواداران پورتو معرفی شود و سپس به اردوی این تیم در هلند ملحق شود.
موافقت لیورپول با انتقال استرلینگ به منچستر سیتی
باشگاه لیورپول در بیانیه ای اعلام کرد که با پیشنهاد ۴۹ میلیون پوندی منچستر سیتی برای انتقال رحیم استرلینگ به این تیم موافقت کرده است.
دو پیشنهاد ابتدایی سیتی توسط لیورپولی ها رد شد، اما اکنون سایت گل ادعا کرد که آخرین پیشنهاد سیتی، ۴۴ میلیون پوند به اضافه ۵ میلیون براساس عملکرد بازیکن، مورد موافقت مدیران لیورپول قرار گرفته است.البته ۲۰ درصد از حق انتقال استرلینگ، نصیب باشگاه قبلی او، کوئینزپارک رنجرز می شود. این بند در زمان انتقال او به آنفیلد در قرارداد او گنجانده شده بود.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*