خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

با حکم کمیته استیناف، راه آهن در لیگ برتر ماندنی شد و پیکان به لیگ یک سقوط کرد.
کمیته استیناف فدراسیون فوتبال چهارشنبه رای قطعی خود درباره تجدید نظرخواهی باشگاه راه آهن مبنی بر سقوط به لیگ دسته اول به خاطر استفاده غیرمجاز از موتومبا را اعلام کرد که بر این اساس، رای قبلی نقض و راه آهن در لیگ برتر ماندنی شد و پیکان که با رای قبلی استیناف به لیگ برتر بازگشته بود دوباره راهی لیگ یک شد.

sd00++320s

پایان اردوی پرسپولیس در ترکیه، قرمزپوشان به تهران بازگشتند.
برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس که برای آماده سازی تیمش قبل از لیگ پانزدهم اردوی ۱۰ روزه ترکیه را در نظر گرفته بود با انجام ۱۵ جلسه تمرین و سه بازی دوستانه در این کشور، پنجشنبه به تهران بازگشت.
احتمالا پرسپولیسی ها تا پیش از آغاز لیگ یک بازی دوستانه دیگر نیز در تهران برگزار خواهند کرد تا برانکو هماهنگی های لازم برای اجرای تاکتیک موردنظرش در این فصل را بین بازیکنان تیمش به دست آورد.

امیر حسین صادقی به صبای قم پیوست
تکلیف آخرین بازیکن کنار گذاشته استقلالی ها نیز مشخص شد و کاپیتان فصل گذشته آبی ها بعد از مذاکره با مسوولان صبا با این تیم به توافق اولیه دست یافته و به زودی قراردادش را با قمی ها به امضا خواهد رساند.
امیرحسین صادقی جایگزین هادی شکوری خواهد شد که موفق نشده نظر علی دایی را به خود جلب کند.

با قراردادی ۳۲.۵ میلیون پوندی کریستین بنتکه رسما به لیورپول پیوست.
کریستین بنتکه مهاجم بلژیکی تیم فوتبال استون ویلا سرانجام با حضور در کمپ لیورپول قرارداد خود را با قرمزهای آنفیلد نهایی کرد.
بنتکه پس از توافق دو باشگاه لیورپول و استون ویلا و موفقیت در آزمایش های پزشکی، به جمع شاگردان برندان راجرز پیوست.
بر اساس اعلام دیلی میل، ارزش قرارداد این بازیکن، ۳۲.۵ میلیون پوند اعلام شده است. تیم لیورپول بعد از جدایی رحیم استرلینگ توانست در رقابت با منچستر یونایتد بر سر خرید بنتکه موفق عمل کند.

آرتورو ویدال به طور رسمی به بایرن مونیخ پیوست.
در حالی که تقریبا انتقال ویدال به بایرن قطعی شده بود، سران باشگاه بایرن مونیخ پنجشنبه به این موضوع رسمیت بخشیدند و انتقال ستاره شیلیایی را به این باشگاه تایید کردند. بایرن برای به خدمت گرفتن ویدال، ۴۰ میلیون یورو به یووه پرداخت کرده و او جانشین شواین اشتایگر در قلب خط هافبک بایرن خواهد شد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*