خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

امیر قلعه نویی سرمربی ملوان انزلی شد.
پس از جلسه پنجشنبه امیر قلعه‌نویی با داریوش بهشتی مالک باشگاه ملوان، وی رسما به عنوان سرمربی ملوان انزلی انتخاب شد.
امیر قلعه‌نویی ظرف یکی ـ دو روز آینده به انزلی می‌رود تا برنامه‌های تمرینی خود را اجرا کند.

asdghalenoeeed

تمجید برانکو از عملکرد شاگردانش مقابل کنچلربیرلیی ترکیه
برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس تهران با ستودن عملکرد بازیکنانش مقابل کنچلربیرلیی اظهارداشت:در نیمه اول این بازی تحت تاثیر بازی خوب حریف بودید و چند بار دروازه‌مان تحت فشار قرار گرفت، اما با آنالیز خوبی که در بین دو نیمه از بازی حریف داشتیم شرایط در نیمه دوم متفاوت شد.
وی با تقدیر از عملکرد شاگردانش در نیمه دوم این مسابقه، خطاب به آنها تاکید کرد:در نیمه دوم با اعتماد به نفس بیشتری بازی کردید و حتی در دقایقی از بازی از حریف بهتر بودید. در این بازی نشان دادید که از حریف قدر ترکیه‌ای چیزی کم ندارید و از شما می‌خواهم همین روند را در بازی‌های لیگ ادامه دهید تا به اهداف بزرگی که داریم، برسیم.

باکستر:کی روش الماس گرانبهای فوتبال ایران است، از استقلال پیشنهاد جدی نداشتم
استوارت بکستر سرمربی تیم کنچلربیرلیی ترکیه، درباره بازی دوستانه مقابل پرسپولیس گفت:پرسپولیس تیم خوبی بود که نشان داد اصول حرفه‌ای را رعایت می‌کند. ما نمی‌خواستیم به تیم‌مان فشار زیادی بیاوریم و در بازی با پرسپولیس اصلاً نتیجه برای ما مهم نبود هرچند فکر می‌کنم برای حریف‌مان هم چنین شرایطی وجود داشت. امیدوارم ارتباط گنچلربیرلیی و پرسپولیس به همین بازی محدود نشود.
وی درباره پیشنهاد استقلال تهران هم گفت:هیچ‌وقت پیشنهاد استقلال به من رسمی نشد و از این باشگاه دعوت‌نامه رسمی به دست من نرسید. در همین حال پیشنهاد گنچلربیرلیی جدی بود و به این تیم آمدم.
بکستر با تمجید از سرمربی تیم ملی کشورمان گفت: فوتبال ایران الماس گرانبهایی به اسم کارلوس کی‌روش را در اختیار دارد که باید قدر آن‌ را بداند. شاید بعد از کی‌روش هیچ مربی‌ای مانند او به ایران نیاید. با کی‌روش در ژاپن کار کردم و هنگامی که در تیم جوانان انگلستان بودم با کی‌روش که در منچستر بود ارتباط داشتم.

با ادعای سایت گل ویدال در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ قرار گرفت.
باشگاه بایرن مونیخ آلمان با مبلغ درخواستی یوونتوس برای انتقال آرتورو ویدال موافقت کرد.
پنجشنبه هر سه نشریه معتبر ایتالیا یعنی گاتزتا دلو اسپورت، کوریره دلو اسپورت و توتو اسپورت، از تمایل یووتتوس برای انتقال ویدال به تیمی دیگر خبر دادند و اینکه ویدال به زودی راهی بایرن خواهد شد.
وبسایت گل نیز در راستای این اخبار و در گزارشی ادعا کرده است که در پی ملاقات ایجنت این ستاره شیلیایی با مدیران دو باشگاه، سرانجام بایرن مونیخ با درخواست ۴۰ میلیون یورویی یوونتوس برای انتقال ویدال موافقت کرده و پیش بینی می شود که تا عصر پنجشنبه این انتقال عملی شود.
یووه قصد دارد با انتقال ویدال، زمینه برای جذب یک هافبک بازی ساز را فراهم کند. از اسکار، گوتزه و ایسکو، به عنوان گزینه های اصلی یوونتوس نام برده شده است.

نامزدهای جایزه بهترین بازیکن اروپا اعلام شد.
نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن سال اروپا اعلام شدند که نام چند بازیکن از یوونتوس در آن دیده می شود.
ایسنا دراین باره نوشت: در آستانه شروع فصل جدید لیگهای اروپایی طبق هر سال، یوفا نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن سال اروپا را اعلام کرد.
براین اساس، جان لوئیجی بوفون، پل پوگبا، آندره آ پیرلو، کارلوس توس و آرتورو ویدال همگی از یوونتوس ایتالیا، ادن هازارد از چلسی انگلیس، لیونل مسی، نیمار و لوئیس سوارس از بارسلونا اسپانیا و کریستیانو رونالدو درفهرست انتخاب بهترین بازیکن اروپا جای دارند.
جایزه بهترین بازیکن اروپا روز ۲۸ آگوست در مراسم قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به بازیکن منتخب اهدا خواهد شد. لیونل مسی (۲۰۱۱)، آندرس اینیستا (۲۰۱۲)، فرانک ریبری (۲۰۱۳)، کریستیانو رونالدو (۲۰۱۴) دوره های گذشته این عنوان را کسب کرده اند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*