خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

ad220a1d233242trg2ed334

صعود ایران به رده سی و هشتم رده بندی برترین های فیفا
جدیدترین رده بندی تیم های ملی فوتبال دنیا در ماه جولای پنجشنبه از جانب فیفا اعلام شد که تیم ملی ایران با ۷۱۳ امتیاز و سه پله صعود نسبت به ماه گذشته در رده سی و هشتم جهان و نخست قاره آسیا قرار گرفت.
دراین فهرست، ژاپن، کره‌جنوبی و استرالیا در مکان‌های دوم تا چهارم قاره کهن ایستاده‌اند.
در صدر این رده‌بندی نیز، آرژانتین، نایب‌قهرمان کوپا آمه‌ریکا با ۱۴۷۳ امتیاز با صعود به رده نخست دنیا، جای آلمان قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴ را گرفت و باعث شد ژرمن ها در رده دوم قرار گیرند.
در فهرست فیفا، تیم های بلژیک وکلمبیا سوم و چهارم هستند.

برانکو:متاسفانه هنوز کامل نشده ایم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت تمرینات این تیم اظهار کرد: خیلی از نحوه تمرین بازیکنان راضی هستم. از عملکرد آنها راضی‌ام زیرا بازیکنانم با تمام وجود در تمرینات تلاش می‌کنند اما متاسفانه هنوز تیم ما کامل نشده است. این موضوع باعث می‌شود که تیم بالانس نباشد.
برانکو ایوانکوویچ در ادامه درباره این که پرسپولیس هنوز در پست دفاع چپ بازیکنی جذب نکرده است، گفت: کماکان به دنبال جذب بازیکن هستیم. این موضوع مرا نگران می‌کند که تیم دیر بسته می‌شود اما شرایط همین‌گونه است.
وی همچنین درخصوص برگزاری اردوی پرسپولیس در ترکیه هم گفت: امیدواریم در آنجا تیم‌مان کامل بشود. حداقل در دوره اردو تیم کاملی را در اختیار داشته باشیم تا بازیکنان هر چه سریع‌تر با تیم هماهنگ شوند.

فرگوسن بهترین مربی تاریخ لیگ برتر شد.
اسکای اسپورت، ۱۰ مربی برتر لیگ برتر انگلیس بر اساس امتیازهای کسب شده در هر بازی، تعداد بازی‌های تحت هدایت و عناوین کسب شده معرفی کرد که براین اساس، سر آلکس فرگوسن با یازده عنوان کسب شده به عنوان بهترین مربی معرفی شد. منچستریونایتد ۸۱۰ بازی تحت هدایت او بود که از هر بازی ۲.۱۶ امتیاز گرفت.مربی بعدی آرسن ونگر است. سرمربی فرانسوی آرسنال با ۷۱۴ بازی و میانگین ۱.۹۹ امتیاز که با کسب ۳ عنوان قهرمانی در لیگ برتر همراه بود در جایگاه دوم قرار دارد.
سرمربی چلسی در رتبه سوم این رده‌بندی قرار دارد. ژوزه مورینیو در طی دوران حضورش در تیم لندنی ۳ بار موفق به کسب جام شد. چلسی ۱۹۶ بازی تحت هدایت این مربی بوده که از هر بازی ۲.۲۹ امتیاز را به دست آورده است.

چاک بلیزر مادام العمر از حضور در فیفا محروم شد.
فیفا اعلام کرد که چاک بلیزر، عضو پیشین کمیته اجرایی این سازمان و دبیرکل پیشین کنفدراسیون فوتبال آمریکای شمالی، مرکزی و حوزه دریای کارائیب (کونکاکاف) را به دلیل محرز شدن فسادش تا پایان عمر از هرگونه فعالیت در دنیای فوتبال محروم است.در این بیانیه آمده است:دپارتمان بازرسی کمیته اخلاق فیفا به مدیریت هانس یواخیم اکرت، تصمیم گرفته است که چاک بلیزر، عضو پیشین کمیته اجرایی فیفا و دبیرکل پیشین کونکاکاف را از انجام هرگونه فعالیت فوتبالی در سطح ملی و بین‌المللی محروم کند. این تصمیم براساس تحقیقات صورت گرفته توسط دپارتمان تحقیقات کمیته اخلاقی فیفا و در پاسخ به گزارش کمیته تمامیت کونکاکاف و نیز حقایق افشا شده اخیر توسط دفتر وکلای آمریکای در حوزه شرق نیویورک، اتخاذ شده است. آقای بلیرز مرتکب تخلفات مدیریتی بسیار و متنوعی در دوران مدیریت خود در فیفا و کونکاکاف شده است.

نیمار:هدفمان کسب شش گانه است.
ستاره برزیلی بارسلونا اسپانیا معتقد است که تیمش به این ۳ جام رضایت نمی‌دهد و به دنبال ۳ جام بعدی یعنی سوپرکاپ اسپانیا، سوپرکاپ اروپا و جام باشگاه‌های جهان است.
نیمار افزود:هیچگاه عطشم را از دست ندادم. فصل گذشته فوق‌العاده بود ولی همیشه بیشتر می‌خواهم. هیچگاه راضی نمی‌شوم. عطش زیادی برای کسب قهرمانی در لالیگا، چمپیونزلیگ و کوپا دل ری دارم.سه گانه کلمه ی جذابی است ولی من یک کلمه ی دیگر یاد گرفته ام: شش گانه. این هدف ماست و باید برای رسیدن به آن تلاش کنیم.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*