خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

مصاف سرنوشت ساز والیبالیست های ایرانی مقابل روسیه در آزادی
هفته پایانی رقابت های لیگ جهانی والیبال روزهای جمعه و شنبه برگزار خواهد شد که طبق برنامه در گروه دوم، تیم ملی ایران که در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد جمعه شب در نخستین دیدار که در سالن دوازده هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود به مصاف روسیه قعرنشین خواهد رفت.
ملی پوشان والیبال ایران که رقابت نزدیکی با لهستان برای صعود به دور بعد دارند برای زنده نگه داشتن امیدهای خود در جهت راه یابی به مرحله نهایی باید در هر دو مسابقه از سد روسیه گذشته و منتظر ناکامی لهستانی ها مقابل آمریکا باشند، تا دراین صورت به عنوان تیم دوم به دور بعد صعود کنند.

sdfy744443mmjhu7564

رضا عنایتی به سیاه جامگان ابومسلم پیوست.
کاپیتان فصل قبل تیم استقلال تهران پس از توافق با مسئولان باشگاه سیاه جامگان، قرارداد خود را برای فصل آینده با این تیم به امضا رساند.
عنایتی پیش از این از تیم‌های مختلفی در لیگ برتر پیشنهاد داشت که در نهایت تصمیم گرفت این فصل را زیر نظر رسول خطیبی فعالیت کند.

ژاپن با شکست انگلیس به دیدار نهایی جام جهانی فوتبال زنان راه یافت.
دومین دیدار مرحله نیمه نهایی این بازی ها در کانادا چهارشنبه شب دوتیم، ژاپن و انگلیس به مصاف هم رفتند که این بازی جذاب و دیدنی با برتری ۲-۱ چشم بادامی ها خاتمه یافت، تا این تیم ضمن کسب برد ارزشمند، حریف آمریکا در مسابقه نهایی شود.
این دیدار در حالی که تا دقایق پایانی یک بر یک مساوی جریان داشت، در وقت‌های اضافه و با گل به خودی انگلیسی‌ها به سود ژاپن به پایان رسید.
پیش از این نیز، آمریکا با برتری مقابل آلمان راهی دیدار نهایی شد.
دیدار فینال یکشنبه آینده بین دوتیم آمریکا و ژاپن برگزار خواهد شد و تیم های آلمان و انگلیس برای کسب مقام سوم در دیدار رده بندی رودرروی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

اسپورت:توران با ۳۵ میلیون یورو بارسایی شد.
روزنامه‌های اسپانیایی از پیوستن آردا توران به بارسلونا در ازای ۳۵ میلیون یورو خبر دادند.
روزنامه اسپورت چاپ ایالت کاتالونیا از نهایی شدن توافق آبی-اناری‌ها با آردا توران بازیکن ترک تبار اتلتیکو مادرید خبر داد و اعلام کرد که او با رقم ۳۵ میلیون یورو به بارسلونا پیوست و فصل آینده را با پیراهن بارسلونا به میدان خواهد رفت.
توران در چند سال حضورش در آتلتیکو مادرید بازی‌های درخشانی را به نمایش گذاشت و توجه تیم‌های سرشناس اروپایی را به خود جلب کرده است. آتلتیکو مادرید علاقمند بود که توران قرارداد خود را تمدید کند اما او به جدایی از این تیم علاقمند بود و در نهایت هم بارسلونا را انتخاب کرد.

بلیند:زود است قول قهرمانی در یورو بدهم
سرمربی جدید تیم ملی فوتبال هلند اولین هدف خود را صعود به جام ملت‌های اروپا عنوان کرد.
دنی بلیند پس از انتخاب به عنوان سرمربی جدید هلند گفت: به خوبی می‌دانم در چه شرایطی قرار داریم، اما این شرایط بحرانی نیست. از همین امروز باید سخت تلاش کنیم تا بتوانیم امتیازهای از دست رفته را جبران و به یورو ۲۰۱۶ صعود کنیم. 
بلیند درباره قول قهرمانی درباره یورو ۲۰۱۶ گفت: فعلا فقط به صعود به یورو ۲۰۱۶ فکر می‌کنم و اصلا به این فکر نمی‌کنم که در این جام به چه عنوانی برسیم. زود است که بخواهم درباره قهرمانی در یورو قول بدهم. یک سال تا آغاز این رقابت‌ها فرصت داریم و تغییر و تحولات زیادی اتفاق می‌افتد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*