خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

پلاتینی رسما کاندیدای ریاست فیفا شد.
اتحادیه فوتبال اروپا – یوفا چهارشنبه به طور رسمی نامزدی میشل پلاتینی رئیس فرانسوی این اتحادیه برای انتخابات ریاست فیفا را اعلام کرد.
انتخاب رئیس جدید فیفا، روز ۲۶ فوریه ۲۰۱۶ درنشست فوق‌العاده مجمع عمومی این نهاد بین المللی ورزشی در زوریخ سوئیس برگراز می شود. این اتفاق پس از آن رخ می‌دهد که سپ بلاتر سوئیسی چند روز پس انتخاب مجددش از ریاست این ثروتمندترین سازمان بین‌المللی جهان کناره‌گیری می‌کند.
غیر از پلاتینی،‌ تنها کسی که به طور رسمی نامزدی‌اش را اعلام کرد، چونگ مونگ از کره جنوبی است که سابقاً نایب‌رئیس فیفا بوده است.

asd000+632+-966as5s6

حدادی به سیچوان چین پیوست.
حامد حدادی بهترین بازیکن بسکتبال آسیا به طور رسمی با تیم سیچوان چین قرارداد امضا کرد.
حدادی دو فصل قبل هم پیراهن این تیم را بر تن کرده بود و برای بار دومین بار با سیچوان در لیگ بسکتبال چین به میدان خواهد رفت.
ارزشمندترین بسکتبالیست آسیا سال گذشته با تیم چین دائو عملکرد خوبی داشت و تا مرحله نیمه نهایی لیگ این کشور پیش رفت.

مهاجم هندوراسی مدنظر پرسپولیس در تهران
جری ریکاردو بن سون بودن، مهاجم مد نظر برانکو ایوانکویچ در تست پزشکی باشگاه پرسپولیس شرکت کرد، تا در صورت موفقیت در این تست به جمع سرخپوشان بپیوندد.
خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:این مهاجم ۲۸ ساله تیم ملی هندوراس که در عضویت تیم ملی المپیک این کشور نیز بود با سابقه بیش از ۵۰ بازی ملی برای پیوستن به تیم فوتبال پرسپولیس، سه‌شنبه شب وارد تهران شد و از صبح چهارشنبه تست‌های پزشکی وی در حال انجام است. آخرین باشگاه‌های این بازیکن در فصل گذشته تیم‌های نیوانگلند در لیگ ام ال اس آمریکا و بلگرانو عضویت داشت.
برانکو ایوانکوویچ پس از مشاهده فیلم بازی‌های این بازیکن و سوابق حرفه‌ای او، از باشگاه خواست نسبت به جذب این بازیکن اقدام شود. این بازیکن در صورتی که مراحل تست پزشکی را با موفقیت انجام دهد، نسبت به عقد قرارداد با وی اقدام خواهد شد.

با برکناری خلیلیان، باقریان مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان شد.
با رای اعضای هیئت مدیره باشگاه سپاهان اصفهان، مهرزاد خلیلیان از سمت مدیرعاملی این باشگاه برکنار و اصغر باقریان جانشین وی در این تیم اصفهانی شد.
مدیرعامل جدید سپاهان دراین باره گفت:از حدود دو ماه پیش در موارد اجرایی اختلافاتی میان هیئت مدیره به وجود آمد که در این مقطع زمانی گاها خوب و بد شد. در نتیجه هیات مدیره برای اینکه لطمه‌ای به روند سپاهان وارد نشود تصمیم گرفت تا به این موضوع خاتمه دهد و صلاح را بر این دیدند که از یکدیگر جدا شوند.
وی درباره‌ی برنامه‌هایش در دوران مدیرعاملی سپاهان گفت: برنامه‌ها از پیش مصوب شده و برای امروز و فردا نیست. برای این برنامه بیش از ۵ ماه بررسی کرده‌اند و مدیرعامل شرکت سپاهان هم در جریان این برنامه‌ریزی بوده است.

رومنیگه:مولر برای همیشه در بایرن خواهد ماند.
کارل هاینس رومنیگه مدیر باشگاه بایرن مونیخ آلمان با رد شایعات مبنی برفروش توماس مولر به منچستر یونایتد انگلیس گفت:بایرن قصد فروش مولر را ندارند.
وی افزود:احساس می‌کنم توماس برای همیشه در بایرن خواهد ماند و این تیم را ترک نخواهد کرد. وقتی یک روز فوتبالش تمام شود، در باشگاه در پستی دیگر شروع به همکاری خواهد کرد. او در مونیخ خیلی راحت است. فکر نمی‌کنم جای نگرانی برای هوادارانمان وجود داشته باشد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*