خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

بائرمن سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران شد.
جلسه معارفه سرمربی جدید تیم ملی ایران صبح دوشنبه در محل فدراسیون بسکتبال برگزار شد.
دیرک بائرمن پس از ورود به فدراسیون بسکتبال گفت:تمام توانم را برای رسیدن به المپیک ریو به کار خواهم گرفت،بازی های ایران در مسابقات جام جهانی اسپانیا را دیدم ،تیم ملی ایران بازیکنانی دارد که تا سر حد توان می جنگند و مثل کشور آلمان که کار تیمی معنای خاصی دارد همکاری گروهی خیلی خوبی با هم دارند. برای رسیدن به المپیک ریو نیازمند کار تیمی هستیم از طرفی نیز انجام برنامه هایی که برای تحقق این هدف در نظر دارم، حمایت ۱۰۰ درصد شما را می طلبد. قبول کردن هدایت تیم ملی ایران با توجه به ۲ ماه زمانی که در اختیار ماست ریسک بزرگی است اما پتانسیل بالای بازیکنان ایران باعث شد تا این مسئولیت را قبول کنم و اعتقاد دارم رسیدن به المپیک ریو دور از دسترس نیست.

iranbasketballleri34

با ادعای خبرگزاری مهر، آندو تیموریان به ام الصلال قطر پیوست.
خبرگزاری مهر در خبری اختصاصی دراین باره نوشت:آندارنیک تیموریان بازیکن فصل قبل تراکتورسازی تبریز و کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران که با چند پیشنهاد تیم‌های داخلی نیز مواجه شده بود از میان سه مشتری خود در قطر با ام‌صلال به توافق رسید و تا چند ساعت دیگر با این تیم در قطر قراردادش را منعقد خواهد کرد.
تیموریان روی یک بند از قرارداد با باشگاه ام‌صلال اختلاف داشت که نهایتا با آنها به توافق رسید. مبلغ قرارداد تیموریان با این باشگاه قطری در حدود یک میلیون و دویست هزار دلار است.

همسر سابق کی روش درگذشت.
روز شنبه بود که علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اعلام کرد که یک اتفاق غم انگیز برای کارلوس کی‌روش افتاده که او مرخصی اش را تمدید کرده است. این خبر درگذشت همسر سابق سرمربی تیم‌ملی در پرتغال است. اتفاقی که باعث شده کارلوس کی‌روش وقت خود را صرف مراسم خاکسپاری وی کند.

قرارداد ماریچ و عالیشاه با پرسپولیس ثبت شد.
لوکا ماریچ، مدافع اهل کرواسی که شنبه با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده بود دوشنبه با حضور در هیئت فوتبال استان تهران قرارداد خود را با سرخپوشان به طور رسمی ثبت کرد.همچنین امید عالیشاه بازیکن میانی پرسپولیس هم پس از توافق با مسئولان پرسپولیس قرارداد یک ساله اش را با این تیم به ثبت رساند.

جرارد:امیدوارم در گالکسی جام های جدیدی کسب کنم.
کاپیتان سابق لیورپول در مراسم معارفه خود در تیم لس‌آنجلس گالکسی آمریکا شرکت کرد و به هواداران این تیم معرفی شد.
جرارد در مراسم معارفه خود گفت: از حضور در اینجا خوشحالم. هیجان زده‌ام و بیشتر از این نمی‌توانم آماده شروع بازی‌ها و بازی کردن مقابل شما بمانم. مردم در لس‌آنجلس رفتار خوبی با من داشته‌اند و این برای من و خانواده‌ام هیجان‌انگیز بوده است. آرزو داشتم که می‌توانستم امشب بازی کنم. به داشتن آینده‌ای موفق در این باشگاه خوشبین‌ام. بروس آره‌نا مربی تیم و بازیکنان استقبال گرمی از من به عمل آوردند.
جرارد ادامه داد: احساس خوبی دارم و برای بازی با آنها آماده‌ام. تیمی خوب، پر از بازیکنان با استعداد داریم و امیدوارم کیفیت‌هایی جدید به تیم اضافه کنم. صحبت‌های خوبی پیش از پیوستن با دیوید بکام و رابی کین انجام دادم و آنها به من گفتند که این شانسی خوب برای من و خانواده‌ام است. همه زندگی‌ام در لیورپول گذشته است اما اینجا، جای خوبی برای ایجاد تغییر و لذت بردن از فوتبال بود. امیدوارم جام‌هایی دیگر به مجموعه‌ام اضافه کنم.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*