خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

قهرمانی و رکوردشکنی سیامند رحمان در رقابت های وزنه برداری معلولین قهرمانی آسیا و اقیانوسیه
در پنجمین و آخرین روز این مسابقات که در آلماتی قزاقستان برگزار می شود، پنجشنبه، دو نماینده ایران در دسته فوق سنگین مدالهای طلا و نقره گرفتند.
در پیکارهای دسته به اضافه ۱۰۷ کیلوگرم، سیامند رحمان در حرکت سوم با مهار وزنه ۲۹۵ کیلوگرم، ضمن شکستن دوباره رکورد جهان، گردن آویز طلا را از آن خود کرد و عنوان قوی ترین مرد دارای معلولیت جهان را مجددا از آن خود کرد.
احمد امین زاده، دیگر نماینده ایران در این دسته هم با بلند کردن وزنه ۲۲۸ کیلوگرم، به نشان نقره و عنوان نایب قهرمانی دست یافت و نماینده چین با رکورد ۲۲۸ کیلوگرم به نشان برنز رسید.
بدین ترتیب درپایان این مسابقات، کاروان ایران با ۴ نشان طلا و ۳ مدال نقره وکسب ۷۰ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت.

asd00+-6as9d+-a

کفاشیان:کی روش به پیشنهاد هیچ کشوری فکر نمی کند.
علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه شنیده می‌شود فدراسیون فوتبال مکزیک به کارلوس کی‌روش برای سرمربی‌گری این تیم پیشنهاد داده است، گفت: کی‌روش از ایران رضایت دارد و همچنان تحت قرارداد با تیم ملی است ضمن این که او به مسابقات و برنامه‌های آینده تیم ملی فکر می‌کند نه به پیشنهاد برای سرمربی‌گری هیچ کشوری از جمله مکزیک.
وی تصریح کرد:ما با او در ارتباط هستیم و سرمربی تیم ملی به زودی به ایران باز خواهد گشت ضمن اینکه برنامه‌های تیم ملی نیز در مدت غیبت او در ایران با هماهنگی‌هایی که انجام می‌دهد در حال برگزاری است و پس از بازگشت کی‌روش مقدمات برای برپایی اردوی تیم ملی برای ادامه حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه فراهم خواهد شد.

قرارداد مهاجم هندوراسی پرسپولیس ثبت شد.
سایت باشگاه پرسپولیس اعلام کرد، جری بنگستون، مهاجم هندوراسی و جدید این باشگاه پنجشنبه با حضور درهیئت فوتبال استان تهران قرارداد یک ساله خود را با سرخپوشان پایتخت به طور رسمی ثبت کرد و به این ترتیب این مهاجم پرسپولیس را در رقابت های این فصل لیگ برتر فوتبال ایران همراهی خواهد کرد.

در اثر تصادف و واژگون شدن خودرو، ملی پوشان کاراته از مرگ حتمی نجات یافتند.
پس از پایان دوازدهمین مرحله اردوی تیم ملی کاراته ایران در کرمانشاه در حالی که ملی پوشان برای استراحتی چند روزه اردو را ترک کردند، ابراهیم حسن‌بیگی، حسین سمندر و ذبیح‌الله پورشیب سه کاراته کا تیم ملی ایران در مسیر کرمانشاه به تهران بر اثر برخورد شدید یک خودرو با خودروی آن‌ها دچار سانحه و واژگونی خودرو شدند اما خوشبختانه هیچ صدمه‌ای به ملی‌پوشان وارد نشده است.
در این حادثه راننده خودرویی که در اثر خواب‌آلودگی با اتومبیل ملی‌پوشان برخورد کرده جان خود را از دست داده و یکی از سرنشینان آن خودرو هم به کما رفته است.

گالیانی:جدایی پیرلو بزرگترین اشتباه من بود.
آدریانو گالیانی معاون باشگاه میلان ایتالیا یکی از اصلی ترین عوامل جدایی پیرلو از میلان در سال ۲۰۱۱ به مقصد یوونتوس بود. انتقالی که تاثیر زیادی در تقویت خط هافبک یوونتوس و افت شدید میلان در بعدها داشت.
وی در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت گفت:بزرگترین اشتباهی که در نقل و انتقالات انجام دادم، این بود که اجازه جدایی پیرلو را دادم، هر چند که دیگران نیز در این اشتباه شریک هستند، از من نپرسید چه کسانی.
گالیانی درباره احتمال جذب زلاتان گفت: زلاتان تا سال آینده با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و من چیز دیگری نمی‌توانم بگویم.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*