خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

lairoeikoim5847uytr

پرسپولیس -الهلال، برد شیرین سرخپوشان با گل ثانیه های پایانی در آزادی
در ادامه بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر سه شنبه در منطقه غرب، پرسپولیس تهران در حضور بیش از یکصدهزار تماشاگر ورزشگاه آزادی میزبان الهلال عربستان بود که این بازی حساس و سرنوشت ساز با گل ثانیه های تلف شده مدافع برزیلی الهلال که روی ضربه هوشیارانه مهدی طارمی به اشتباه دروازه خودی را باز کرد به سود سرخپوشان پایتخت خاتمه یافت، تا این تیم با کسب یک برد شیرین خانگی با روحیه ای مضاعف خود را برای بازی برگشت در ریاض عربستان آماده کند.دیدار برگشت هفته آینده در عربستان برگزار خواهد شد.
دردیگر بازی این مرحله، عصر چهارشنبه نفت تهران پذیرای تیم الاهلی عربستان است.

مزایده چهارم سرخابی ها برگزارشد، پرسپولیس سه خریدار و استقلال یک خریدار دارند
مزایده چهارم ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس برای واگذاری به بخش خصوصی سه شنبه در محل سازمان خصوصی برگزار شد که طی آن پس از باز کردن پاکت‌های پیشنهادی مشخص شد، شرکت سرمایه گذاری سمند برای خرید استقلال پاکت داده است.
نماینده این شرکت در مزایده حضور ندارد. این شرکت سهامی خاص است و سپرده آنها هم مشکلی ندارد. رقم پیشنهادی این شرکت دویست و نود میلیارد و پانصد میلیون تومان است.
شرکت‌های استیل آذین ایرانیان، بهنام پیش‌روی کیش و توسعه و صنعتی نیوان ابتکار برای پرسپولیس پاکت داده اند.
شرکت توسعه و صنعتی نیوان ابتکار با همان قیمت پایه یعنی ۲۹۰ میلیارد تومان پیشنهاد داده است.
قیمت پیشنهادی شرکت بهنام پیش روی کیش ۳۲۹ میلیارد تومان است که البته در ادامه آخرین رقم پیشنهادی خود چندین عدد ۸ گذاشته است.
پیشنهاد شرکت استیل آذین هم حدود ۳۳۶ میلیارد تومان است.
اولین اهلیتی که بررسی می شود شرکت استیل آذین ایرانیان است.
قرار است سازمان خصوصی‌سازی تا چهارشنبه و نهایتا هفته آینده شرکت برنده در مزایده را معرفی کند.

نخستین مدال تکواندو زنان جهان برای ایران بدست آمد.کیمیا علیزاده تاریخ ساز شد.
در ادامه آخرین روز بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان درچلیابینسک روسیه، دوشنبه کیمیا علیزاده تکواندوکار وزن ۵۷- کیلوگرم ایران که با اقتدار راهی مرحله نیمه نهایی شده بود در این مرحله به مصاف مایو هامادا ژاپنی، نایب قهرمان دوره قبل مسابقات قهرمانی جهان قرار گرفت و ۵-۲ مغلوب ابن حریف شد و نخستین مدال برنز رقابتهای قهرمانی جهان بانوان در تاریخ تکواندوی زنان ایران را به گردن آویخت.

مقانلو بهترین مربی تکواندو جهان شد.
سایت فدراسوین تکواندو نوشت:در پایان بیست و دومین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی جهان، بی‍ژن مقانلو سرمربی موفق تیم ملی ایران، به عنوان بهترین مربی دنیا در بخش مردان انتخاب شد.
پرونده بیست و دومین دوره این مسابقات پس از ۷ روز رقابت ۸۷۵ تکواندوکار از ۱۴۴ کشور دوشنبه در سالن تراکتور شهر چلیابینسک روسیه بسته شد و تیم ملی تکواندوی ایران در بخش مردان با ۳ مدال طلا و یک برنز و با ۶۵ امتیاز برای دومین بار بر سکوی قهرمانی جهان ایستاد و در پایان این پیکارها، بی‍ژن مقانلو بعنوان بهترین مربی در بخش مردان انتخاب شد.

مجیدی در اینستاگرام طوفان به پا کرد:به زودی بی کفایت ترین کادر فنی استقلال می رود.
فرهاد مجیدی کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال تهران با انتشار پیام انتقادی در اینستاگرام خود به شدت به کادر فنی و هیئت مدیره استقلال حمله کرد و نوشت: به زودی بی کفایت ترین کادر فنی و هیئت مدیره استقلال می‌رود.
خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:درحالیکه هیئت مدیره باشگاه استقلال دوشنبه در جلسه خود با امیر قلعه‌نویی قطع همکاری کرد، فرهاد مجیدی هم با انتشار پیامی عجیب روی اینستاگرام خود، به شدت به کادر فنی و هیئت مدیره حمله کرد و به صورت ضمنی از احتمال بازگشتش به استقلال و خلق نماد جدیدی در این تیم خبر داد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*