خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

das-9as8d569as8-5a

کفاشیان:سرمربیگری شمسایی در تیم ملی فوتسال ایران را رد کرد.
علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه افتخاری رئیس کمیته فوتسال اعلام کرد شمسایی سرمربی موقت تیم ملی شده است، گفت: صحبت در مورد فرد خاصی نشده است. روال این بود که خسوس برگردد و تمدید قرارداد کند اما این اتفاق نیفتاد. در مجموع کمیته فنی و توسعه گزینه‌های مورد نظر را بررسی کرده و به هیئت رئیسه می‌دهد و پس از آن هیئت رئیسه سرمربی را مشخص خواهد کرد و شمسایی هم می تواند جز این گزینه ها باشد.

خادم:وزارت ورزش دخالتی در واگذاری استقلال و پرسپولیس ندارد.
امیررضا خادم معاون وزیر ورزش و جوانان درباره مزایده دوتیم سرخابی پایتخت گفت:در دور چهارم مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس سه خریدار جدی پیشقدم شدند که سازمان خصوصی سازی اوایل هفته آینده در این زمینه اطلاع رسانی می کند. تشخیص فرد یا شرکت دارای صلاحیت خرید و مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بر اساس تصمیمات گرفته شده برآمده از شورای واگذاری است و هرگونه دخالت وزارت ورزش و جوانان در این زمینه برآمده از شایعات است.

ادعای دیل میل:یحیی توره با اینتر سه ساله بست.
ستاره ساحل عاجی منچستر سیتی با عقد قراردادی سه ساله به اینتر پیوست. این خبری بود که روزنامه دیلی میل انگلیس آن را منتشر کرد.
این روزنامه انگلیسی نوشت: قرارداد توره با اینتر ۳ است و این بازیکن ساحل عاجی سالانه ۶.۷ میلیون دلار خالص بدون پرداخت مالیات دریافت خواهد کرد. توره دوست داشت با اینتر قرار داد بلند مدت امضا کند و سران این باشگاه ایتالیایی به او قول داده اند که اگر عملکرد خوبی در فصل بعد داشته باشد یک سال دیگر قرارداد او را تمدید خواهند کرد.

جدایی ژاوی و بارسلونا پس از ۱۷ سال
هافبک آبی اناری‌ها جدایی‌اش از بارسلونا و پیوستنش به السد قطر را تایید کرد و به این ترتیب بازی بارسلونا برابر دپورتیوو لاکرونیا در هفته پایانی لیگ، آخرین حضور ژاوی با پیراهن بارسلونا در لیگا است.
ژاوی یکی از محصولات آکادمی لاماسیاست که نزدیک به دو دهه پیش به این آکادمی پیوست و از آن زمان تاکنون در تیم‌های مختلف باشگاه بارسلونا فعالیت کرد.
وی در نشست خبری خود گفت: این تصمیم قطعی است و من فصل آینده در لیگ قطر بازی خواهم کرد. تصمیم خیلی آسانی نیست ولی در زمان مناسبی دارم از بارسلونا جدا می‌شوم. من هنوز حس می‌کنم که برای باشگاه مفید هستم اما فکر می‌کنم که بروم بهتر است. در واقع قلبم می‌گوید در بارسا بمان ولی ذهنم می‌گوید بهتر است در پایان فصل بروم.

زیدان:دوست داشتم کنار جرارد بازی کنم.
زین الدین زیدان، اسطوره فرانسوی فوتبال دنیا، در مصاحبه با شبکه تلویزیونی باشگاه لیورپول انگلیس درباره جدایی استیون جرارد از جمع قرمزهای آنفیلد گفت:جرارد بازیکنی است که بسیار مرا به فکر واداشته و همواره او را تحسین کرده ام. بازیکنان زیادی وجود ندارند که من در مورد آنها اینگونه صحبت کنم. چرا از او اینقدر خوشم می آید؟ شاید چون او مرا از برخی جوانب به یاد خودم می اندازد.
جرارد از آن جمله بازیکنانی است که ترجیح می دهد درون زمین صحبت کرده و جواب منتقدانش را آنجا بدهد. او با روحیه جنگجو و برتری طلبش و توانایی های منحصربه فردش در بازی با توپ، تفاوت ها را در هر بازی رقم می زند. من بسیار دوست داشتم تا در کنار جرارد بازی کنم ولی او همیشه به لیورپول وفادار ماند. این باشگاه در قلب او جای دارد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*