خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

sf-s5f6-sf0sf-0s5fs

کی روش راهی ترکیه شد.
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران برای انجام هماهنگی‌های لازم قبل از اردوی تیم ملی در ترکیه، به این کشور رفت.
ایسنا دراین باره نوشت:قرار است تیم ملی ایران از تاریخ ۱۲ خرداد به مدت یک هفته اردویی را در ترکیه به منظور آماده‌سازی پیش از شروع رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برگزار کند.
تیم ملی فوتبال ایران به احتمال فراوان در این اردوی یک هفته‌ای یک دیدار را مقابل یکی از تیم‌های ملی برگزار خواهد کرد هرچند هنوز این دیدار قطعی نشده است اما تیم ملی فوتبال ایران از سوی کنیا پیشنهادی را برای انجام بازی دوستانه دریافت کرده است.

سبحانی:مزایده چهارم استقلال و پرسپولیس پرشورتر خواهد بود.
سید جعفر سبحانی مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی در خصوص مزایده چهارم برای واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی و شرایط آن اظهار داشت: تا پایان روز ۲۸ اردیبهشت نمی‌توانیم تعداد پاکت‌هایی که برای خرید استقلال و پرسپولیس رسیده است را اعلام کنیم و این موضوع از خطوط قرمز ما محسوب می‌شود.در واقع قرار نیست کسی از تعداد و کسانی که قرار است در مزایده شرکت کنند مطلع شود.
وی افزود:با این حال ما حدس می‌زنیم با توجه به مذاکرات زیادی که صورت گرفته مزایده چهارم پرشورتر از مزایده سوم برگزار شود. در مزایده سوم بسیاری از موارد مشخص نبود اما در مزایده چهارم حداقل می‌دانیم دو شرکت استیل‌آذین و بهنام پیشرو سپرده خود را نگرفته و قصد دارند به هر ترتیب در مزایده چهارم نیز شرکت کنند. البته معظمی‌نیا نیز اظهار کرده است که با بالاترین رقم در انتخابات شرکت خواهد کرد.

نجف نژاد:تا پایان دربی پایتخت درخدمت قلعه نویی هستیم
رئیس هیئت مدیره استقلال درباره اینکه منصور پورحیدری معتقد است قلعه‌نویی یک‌سال دور از استقلال باشد، گفت: ما تا روز آخر از قلعه‌نویی حمایت می‌کنیم. قرار نیست برای یک مربی هر سال موفقیتی کسب شود اما باید از امسال درس بگیریم. اگر قرار باشد قلعه‌نویی برود، باید حرمتش حفظ شود. ما تا پایان دربی در خدمت قلعه‌نویی هستیم.

ادن هازارد جایزه اتحادیه نویسندگان انگلیسی را هم برد.
هافبک بلژیکی چلسی موفق شد جایزه اتحادیه نویسندگان فوتبال در انگلیس را هم بدست آورد.ایسنا دراین باره نوشت:در رای گیری که در آن بیش از ۳۰۰ ورزشی‌نویس انگلیسی شرکت کرده بودند، ادن هازارد موثرترین بازیکن چلسی دراین فصل موفق شد با کسب ۵۳ درصد آرا بالاتر از هری کین، مهاجم تاتنهام و جان تری، کاپیتان چلسی جایزه اتحادیه نویسندگان انگلیسی را از آن خود کند.
این بازیکن ۲۴ ساله به سومین بازیکن چلسی بدل شد که توانسته است این جایزه را از آن خود کند. جان‌فرانکو زولا در سال ۱۹۹۷ و فرانک لمپارد در سال ۲۰۰۵ نیز این جایزه را کسب کرده بودند.

فان خال درپی فروش فان پارسی
رابین فان پرسی مهاجم هلندی تیم منچستر یونایتد به علت مصدومیت های پی درپی در فصل جاری درخششی برای شیاطین سرخ نداشته و بیشتر از روی سکوها بازی‌ها را دنبال کرده است.همین موضوع، باعث عصبانیت فان خال شده و سرمربی هلندی قصد دارد هم‌وطنش را به فروش برساند. قرارداد فان پرسی با یونایتد تا سال ۲۰۱۶ اعتبار دارد و شیاطین سرخ نمی‌خواهند به عنوان بازیکن آزاد او را از دست بدهند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*