خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

brankooo9843

برانکو لیست خط خوردهای پرسپولیس در سفر به عربستان را اعلام کرد.
در میان نفراتی که سرخپوشان را همراهی نمی‌کنند، نام فرناندو گابریل و مهرداد کفشگری به چشم می‌خورد که با آسیب‌دیدگی روبرو بودند.
بنا بر اعلام کادرفنی پرسپولیس، علاوه بر این بازیکن، رضا نوروزی ،میردورقی ، محمدرضا خانزاده و تادئو نیز نفراتی هستند که تیم را در این سفر همراهی نمی‌کنند.
دیدار برگشت پرسپولیس و الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه شب در ورزشگاه ملک فهد ریاض پایتخت عرربستان برگزار می شود.دیدار رفت با برتری یک به صفر سرخپوشان تهرانی خاتمه یافت و پرسپولیس درصورت کسب یک تساوی نیز به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود خواهد کرد.

پوری حسینی:به احتمال قوی گزینه سوم مزایده پرسپولیس کنار گذشاته می شود.
خبرگزاری تسنیم درخبری دراین باره نوشت:عبدالله پوری‌حسینی رویس سازمان خصوصی سازی در خصوص زمان اعلام نتیجه مزایده فروش باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال گفت:ظهر دوشنبه در نشستی خبری نتیجه مزایده سرخایی ها را اعلام خواهیم کرد.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا اولویت سازمان خصوصی‌سازی در واگذاری پرسپولیس و استقلال شرکت‌های خودروسازی است، اظهار داشت: من چنین چیزی را تأیید نمی‌کنم و تا الآن دو شرکت خودروسازی متقاضی تأیید نشده‌اند. البته ممکن است بعداً این اتفاق رخ دهد اما تا به این لحظه در خصوص شرکت‌های خودروسازی به جمع‌بندی نرسیده‌ایم.
پوری‌حسینی افزود: دو شرکت استیل آذین و بهنام پیشرو کیش دولتی نیستند اما بحث ما این است که نباید سهامداران این دو شرکت بدهی بانکی داشته باشند و بیشتر استعلامات ما روی این بحث است. به هر حال در خصوص تأیید و یا عدم تأیید اهلیت این شرکت‌ها باید تا ظهر فردا منتظر بمانیم.

کی روش۳۴ بازیکن را به اردو فراخواند، دژاگه و جهانبخش در انتظار
کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران اسامی بازیکنان دعوت شده به مینی کمپ دوم را اعلام کرد.
سایت فدراسیون فوتبال دراین باره نوشت:پس از پایان مینی کمپ نخست تیم ملی، کارلوس کی روش۳۴ بازیکن دعوت شده به اردوی دوم این تیم در تهران را اعلام کرد. این اردو پنجم خرداد آغاز و در روز هشتم همین ماه به پایان می رسد.
اسامی بازیکنان به این شرح است: سجاد شهباززاده، خسرو حیدری، محسن فروزان، یعقوب کریمی، هاشم بیک زاده، امید ابراهیمی (استقلال)، سروش رفیعی، اسماعیل شریفات، علیرضا سلیمی (فولاد خوزستان)، فرزاد حاتمی، سید حسین حسینی، عزت الله پورقاز، محمد حسین کنعانی زادگان (ملوان)، محمدرضا اخباری، مهدی ترابی، وحید محمدزاده (سایپا)، میلاد محمدی، رامین رضاییان (راه آهن)، جلال علی محمدی، روزبه چشمی (صبا)، محمد نژاد مهدی (پدیده)، وریا غفوری، مهدی شریفی، علی کریمی، احسان حاج صفی (سپاهان)، آندرانیک تیموریان، سامان نریمان جهان، فرشاد احمدزاده (تراکتورسازی)، جابر انصاری (گسترش فولاد)، سید جلال حسینی (العربی قطر)، پژمان منتظری (ام صلال قطر)، رضا قوچان نژاد (الوکره قطر)، مسعود شجاعی (الشحانیه قطر) و سعید عزت اللهی (اتلتیکو مادرید)
همچنین سوشا مکانی، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، مهدی طارمی (پرسپولیس)، علیرضا بیرانوند، امین حاج محمد، وحید امیری، ارسلان مطهری (نفت تهران)، قاسم حدادی فرد، مسعود حسن زاده، هادی محمدی، مهرداد قنبری، محمد رشید مظاهری، کاوه رضایی (ذوب آهن)، میثم مجیدی، مهدی مومنی (استقلال خوزستان)، سردار آزمون (روستوف روسیه)، علیرضا حقیقی (پنافیل پرتغال)، مرتضی پورعلی گنجی (تیان جین چین)، کریم انصاری فرد (اوساسونا اسپانیا)به دلایل وظایف باشگاهی و اشکان دژاگه و علیرضا جهانبخش به دلایل پزشکی در لیست انتظار حضور دارند.

پایان اردوی تیم ملی والیبال در جمهوری چک و اعزام به لس آنجلس برای دیدار با آمریکا در لیگ جهانی
سرمربی تیم ملی والیبال با اشاره به اردوی این تیم در جمهوری چک گفت: از عملکرد بازیکنان ایران برابر جمهوری چک در دو مسابقه تدارکاتی راضی‌ام.
خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:اسلوبودان کواچ در پایان دومین مسابقه تدارکاتی تیم‌های ایران و جمهوری چک، ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: تیم ایران در این مسابقه جدی‌تر بازی کرد. بازیکنان ایران لحظاتی را در زمین بسیار تماشایی بازی کردند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره مسابقه با آمریکا در چارچوب لیگ جهانی والیبال هم اظهارداشت:سعی کردیم این تیم را به خوبی آنالیز کنیم. آمریکا تیم قدرتمندی است و می‌دانیم که سرویس‌های پرشی خوبی دارد.
تیم ملی والیبال ایران در دو مسابقه دوستانه و تدارکاتی با جمهوری چک به برتری سه بر صفر دست یافت. این تیم صبح یکشنبه پراگ را به مقصد لس آنجلس آمریکا ترک کرد تا در هفته سوم لیگ جهانی دو مسابقه با تیم ملی آمریکا برگزار کند.

نمایش خیرکننده تیم آکادمی کیا در اروپا
تیم آکادمی کیا، که با مدیریت مهدی مهدوی کیا کاپیتان سابق تیم ملی ایران و سرمربیگری علی دوستیی مهر در تورنمنت بین‌المللی کوردیال کاپ اتریش شرکت کرده، با کسب نتایج درخشان تحسین مربیان و تیم های حاضر را برانگیخته است.
این تیم در ۵ بازی به مصاف حریفان خود رفت که حاصل آن ۴ برد و یک مساوی بوده است که باعث صعود آکادمی کیا به مرحله دوم شده است. در این مرحله که ۴۸ تیم حضور داشتند، رقابت‌ها در ۸ گروه برگزار شد و تیم کیا در گروه خود در رتبه نخست قرار گرفت و به همراه تیم فنلاندی به جمع ۱۶ تیم برتر صعود کرد.
بدین ترتیب در پایان رقابت های یکشنبه، تیم آکادمی کیا با کسب ۱۳ امتیاز در گروهش اول شد و تیم فنلاندی با ۱۱ امتیاز به عنوان تیم دوم گروه، به جمع ۱۶ تیم برتر رقابتها صعود کرد. نکته جالب اینکه بایرن مونیخ تیم مشهور آلمانی با ۱۰ امتیاز در رده سوم قرار گرفت و از راهیابی به مرحله دوم بازماند. در حقیقت شکست بایرن مونیخ برابر آکادمی کیا منجر به حذف این تیم شد. در دیدار تیم کیا و بایرن مونیخ، مربی این تیم آلمانی بعد از گل سومی که تیمش دریافت کرد، بسیار عصبانی شد و به داخل زمین و سر بازیکناش فریاد کشید.
تیم فوتبال آکادمی کیا فردا در مرحله دوم به مصاف تیم ویدتون اف‌سی مجارستان می‌رود و در صورت برتری به جمع ۸ تیم برتر مسابقات صعود خواهد کرد. در صورت شکست هم مسابقات را برای کسب رده نهم تا یازدهم ادامه خواهد داد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*