خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

4rt566y-po

امضا ۱۳۵ نماینده مجلس برای جلوگیری از برگزاری مزایده چهارم سرخابی های پایتخت
فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با گرفتن ۱۳۵ امضا از نمایندگان برای تغییر مکانیزم واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی، آن را تقدیم رئیس مجلس کرد.
مقداد نجف‌نژاد رئیس فراکسیون ورزش با اعلام این خبر اظهارداشت: می‌توانستیم بیش از ۱۳۵ امضا از نمایندگان بگیریم، اما فرصت کافی نداشتیم. نمایندگان با تغییر مکانیزم واگذاری پرسپولیس و استقلال موافقت کردند که بر این مبنا، ۴۹ درصد سهام باشگاه به هواداران و ۵۱ درصد به بخش خصوصی واگذار شود.
این در حالی است که وزیر ورزش و جوانان در تاریخ هفدهم اردیبهشت اعلام کرده بود با توجه به اینکه مدت کمی تا مزایده چهارم استقلال و پرسپولیس باقی مانده بعید است طرح دو فوریتی مجلس به نتیجه برسد و ابراز امیدواری کرده بود در مزایده چهارم دو باشگاه به فروش برسند.

قهرمانی مقتدرانه تیم ملی هاکی سالنی ایران در آسیا
تیم ملی هاکی سالنی ایران قهرمان ششمین دوره جام ملتهای آسیا در سال ۲۰۱۵ شد.
به گزارش ایسنا، دیدار نهایی این مسابقات در قزاقستان برگزار شد که طی آن، تیم ملی ایران به مصاف تیم میزبان رفت و در یک بازی کاملا برتر مقابل این تیم به برتری قاسع ۹-۲ رسید وبرای ششمین بار پیاپی برسکوی قهرمانی ایستاد.

رونامه بیلد:مهدوی کیا مربیگری را در هامبورگ آغاز می کند.
روزنامه بیلد آلمان از بازگشت مهدی مهدوی کیا به فوتبال آلمان و مربیگری او در هامبورگ خبر داد.
ایسنا دراین باره به نقل از بیلد نوشت:کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران به زودی کار خود را در عرصه مربیگری آغاز خواهد کرد و به عنوان مربی در تیم جوانان هامبورگ مشغول به کار خواهد شد.
مهدوی‌کیا که سابقه بازی در بوندسلیگا و پوشیدن پیراهن تیم‌هایی چون بوخوم، هامبورگ و اینتراخت فرانکفورت را در کارنامه دارد، قرار است به هامبورگ بازگردد و هدایت تیم جوانانش را بر عهده بگیرد.
مهدوی‌کیا که ۸ سال در این تیم آلمانی توپ زده و از محبوبیت بالایی نزد هوادارانش برخوردار است، درباره فعالیتش در هامبورگ به روزنامه بیلد گفت: از این سمت بسیار خوشحالم و دوست دارم فعالیتم را در مربیگری آغاز کنم.
به نوشته این روزنامه آلمانی، مهدوی کیا ۳۷ ساله از ابتدای فصل آینده به عنوان مربی در تیم سوم هامبورگ مشغول به کار خواهد شد اما پیش از آن باید گواهی‌نامه مربیگری خود را دریافت کند.

گواردیولا:منتظر استعفای من نباشید.
سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ می‌گوید از سمتش استعفا نخواهد داد و فصل بعد نیز سرمربی همین تیم خواهد بود.
ایسنا دراین باره نوشت:پس از باخت ۲-۱ بایرن مقابل فرایبورگ در بوندسلیگا که سومین شکست قرمزهای باواریا دراین فصل را درپی داشت، پپ گوآردیولا، گفت: شکست خیلی بدی را متحمل شدیم.
وی درباره احتمال استعفا از بایرن مونیخ و رفتن به تیمی دیگر هم گفت: منتظر استعفای من نباشید، چراکه سال آینده نیز در بایرن هستم و هنوز از قراردادم با این تیم باقی مانده است.

راجرز:جرارد تکرارنشدنی است.
شنبه شب استیون جرارد آخرین حضورش در آنفیلد را سپری کرد و با هواداران این تیم، در شکست ۳-۱ مقابل کریستال پالاس خداحافظی کرد. هافبک ۳۴ ساله که از ۱۷ سالگی در لیورپول بوده، در پایان فصل راهی لوس آنجلس گلکسی خواهد شد و راجرز عنوان کرد که پیدا کردن جایگزین برای او غیرممکن است.
سرمربی قرمزهای آنفیلد دراین باره گفت:همیشه گفته ام که او شخصیت و بازیکنی است که با استاندارهای بالایی که دارد، که غیرقابل جایگزین است . باید در تابستان ، خرید‌هایی داشته باشیم و این چالش پیش روی ماست. در دوره ی حضور من، بازیکنان بزرگی مثل کرگر و جرارد را از دست داده ایم. این دو بازیکنان بسیار موثری در تیم بودند. همچنین بازیکن کلاس جهانی مثل سوارز را به این‌ها اضافه کنید و مسلم است که کار سختی داشته ایم ولی دوباره برای چالش‌های پیش رو، آماده خواهیم بود.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*