خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

vvbg80---po90-0

ال موندو دپورتیوو:سردار جانشین دایی در آسیا
روزنامه ال موندودپورتیوو اسپانیا با بررسی شرایط لیگ ایران از سردار آزمون به عنوان علی دایی فوتبال ایران نام برد.
این روزنامه دراین باره نوشت:برای مثال سردار آزمون مهاجم جوان که شباهت زیادی به علی دایی دارد، در تیم روبین کازان روسیه فعالیت می‌کند. او با ۲۰ سال سن به ترکیب تیم ملی ایران رسید و توانست درخشش کم‌نظیری از خود نشان دهد و بار گلزنی تیم ملی ایران و باشگاهش در روسیه در سال‌های آینده روی دوش او خواهد بود. از این بازیکن جوان نه تنها باید به عنوان ستاره آینده فوتبال ایران که باید به عنوان ستاره فوتبال آسیا نام برد.
ال موندو دپورتیوو تصریح کرد:درخشش سردار آزمون پس از جام جهانی ادامه داشت و این باعث نرمش کارلوس کی‌روش برای جام ملت‌های آسیا شد و این بازیکن جوان را به اردوی تیم ملی ایران دعوت کرد. آزمون بهترین گلزن ایران در استرالیا بود و توانست قبل از جام ملت‌ها، در بازی دوستانه برابر کره جنوبی گلزنی کند و باعث پیروزی ایران شود. او دو گل نیز در جام ملت‌های آسیا به ثمر رساند.

سیاسی:به گذشته بازگردیم دوباره دایی را برکنار می کنم.
حمیدرضا سیاسی مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس درباره حضور دوباره دراین باشگاه گفت: من به صورت موقت اینجا هستم و در جلسه اخیر هیئت مدیره استعفای خود را تقدیم اعضا کردم و قرار شد مجمع در خصوص آینده من در باشگاه پرسپولیس تصمیم نهایی را بگیرد. هر دستوری که آنها صادر کنند برای من قابل احترام است.
وی افزود: با هدف بزرگی به پرسپولیس آمدم و به دنبال موفقیت زیادی بودیم اما یکسری مشکلات به وجود آمد که امکان این امر را فراهم نکرد. 
سیاسی در پاسخ به این سوال که اگر به گذشته برگردیم باز هم تصمیم به برکناری علی دایی می‌گیرد یا نه، به تسنیم گفت: اگر به گذشته برگردیم و دایی با پرسپولیس همان نتایج را بگیرد قطعا من نیز همان تصمیم را خواهم گرفت. 
وی در مورد اینکه دقیقا به چه دلیل بازداشت شد، اظهار داشت: دلیل بازداشت من «انتقال منافع مال غیر» بود اما در حین بازداشت مسائل امنیتی در خصوص سفرم به مادرید به پرونده‌ام اضافه شد و باعث شد که این شرایط به وجود بیاید.

اولتیماتوم هیئت مدیره به قلعه نویی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا
بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال تهران درخصوص دیدار با قلعه‌نویی گفت: گزارش‌هایی از مسائل فنی به هیئت مدیره ارائه شد و همان طور که تا به حال با قلعه‌نویی ادامه داده‌ایم در ادامه راه هم از او حمایت خواهیم کرد. تاکید شده است که به لطف خدا بتوانیم کسب سهمیه کنیم. از اول هم شیوه ما حمایت بوده است و از این به بعد هم با توجه به سیستم از او حمایت خواهیم کرد تا موفق شود.
افشارزاده در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که آیا اولتیماتومی برای قلعه‌نویی تعیین کرده‌اند، اظهار کرد: قرار شده است که چنانچه نسبت به کسب سهمیه موفق نباشند، ‌تصمیم ویژه‌ای اتخاذ شود. وقتی نتیجه گرفته نمی‌شود طبیعتا تصمیم ویژه‌ای را باید اتخاذ کنیم. توقع ما این است که حداقل سهمیه را کسب کنیم. البته از او انتظار داریم که قهرمان لیگ شویم ولی حداقل باید بتوانند سهمیه را کسب کنند.

پاویچوویچ سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران شد.
فدراسیون بسکتبال دوشنبه اعلام کرد:لوکا پاویچویچ، سرمربی ۴۶ ساله و سابق تیم ملی مونته نگرو به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران انتخاب شد. وی سابقه مربیگری در لیگ فرانسه را هم در کارنامه دارد.
علی دولو، سرپرست فدراسیون بسکتبال از ورود چندروز آینده این مربی به ایران برای امضا قرارداد خبر داد.

اورا:سرالکس فرگوسن گفت که در آینده مربی بزرگی می شوم
پاتریس اورا بازیکن فرانسوی یوونتوس ایتالیا و سابق منچستر یونایتد انگلیس با اعتراف به این موضوع که می‌خواهد به توصیه مربی‌ای که هفت فصل زیر نظرش بازی کرد، عمل کند، به شبکه کانال پلاس فرانسه گفت: فرگوسن قبل از بازنشستگی‌اش از دفترش با من تماس گرفت و گفت:می‌خواهم نکته بسیار مهمی را به تو بگویم. در تیم ما دو بازیکن هستند که پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به مربیانی موفق در آینده دارند. یکی از آنها رایان گیگز است و دیگر تو.
وی افزود: با شنیدن حرف‌های فرگوسن، زمانی که هنوز در منچستریونایتد بودم، بخشی از دوره‌های مربیگری را طی کردم و حالا می‌خواهم مدرک مربیگری‌ام را بگیرم و ببینیم بعد از این چه اتفاقاتی می‌افتد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*