خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

ads55025asd1443-9

هدایتی با وعده جذب ستاره ها وارد مزایده خرید پرسپولیس شد.
درحالی که چهارشنبه نهم اردیبهشت مزایده دو باشگاه سرخابی پایتخت در سازمان خصوصی سازی برگزار خواهد شد، حسین هدایتی جدی‌ترین مشتری پرسپولیس برای خرید این باشگاه در بورس است و در حال ارائه پیشنهاد و پاکت رسمی خود به مسوولان است.هدایتی البته بعد از خرید باشگاه برنامه‌های ویژه‌ای برای تقویت این تیم دارد و قرار است ستاره‌های فوتبال ایران را در آن جمع کند. یکی از ستاره‌های مدنظر هدایتی برای حضور در پرسپولیس که صحبت‌های ابتدایی نیز با او انجام شده و به توافقاتی نیز دست یافته‌اند گلر سابق تیم ملی و باشگاه استقلال است. مهدی رحمتی که بعد از جدایی از استقلال در پیکان حضور دارد با پیشنهاد دوستان هدایتی از سوی او برای حضور در پرسپولیس ۹۴ مواجه شده و هنوز پاسخی به این پیشنهاد اغوا کننده نداده است.
باید دید در فاصله یک روز مانده به زمان مزایده، هدایتی می‌تواند با مالکیت این باشگاه برنامه‌های خود را در پرسپولیس پیش ببرد یا بار دیگر اتفاق دیگری رخ خواهد داد.

برانکو پیام صادقیان را اخراج کرد.
سرمربی تیم پر‌سپولیس پیام صادقیان را به باشگاه واگذار کرد.
برانکو ایوانکوویچ پس از اتفاقات رخ داده در دیدار پرسپولیس برابر سایپا و بی‌نظمی روی نیمکت به سرپرست باشگاه اعلام کرده که به تخلفات پیام صادقیان در باشگاه رسیدگی کند.
برانکو همچنین گفته صادقیان تا زمانی که تکلیفش مشخص نشود و به تخلفاتش رسیدگی نشود، حق حضور در تمرینات را ندارد.

خانزاده تا اطلاع ثانوی از حضور در پرسپولیس محروم شد.
پس از جلسه‌ای که دوشنبه بین محمد حسین نژاد فلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس و محمدرضا خانزاده بازیکن تیم فوتبال این باشگاه در باشگاه پرسپولیس برگزار شد، ضمن کسر کردن ۳۰ درصد از قرارداد این مدافع خاطی، وی تا اطلاع ثانوی هم حق حضور در تمرینات سرخپوشان را ندارد.
در این جلسه که کریم باقری هم حضور داشت، خانزاده با ابراز پشیمانی نسبت به رفتار ناشایستش در درگیری با یکی از هواداران پرسپولیس پس از بازی با لخویا از تخلفات انجام شده عذرخواهی کرد.
در پایان این جلسه نژادفلاح اعلام کرد خانزاده تا اطلاع ثانوی حق شرکت در تمرین‌ها را ندارد و ۳۰ درصد نیز از قرارداد وی به عنوان جریمه کسر خواهد شد.

علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری شد.
با رای اعضا مجمع فدراسیون وزنه برداری، علی مرادی به مدت چهار سال به عنوان رییس این فدراسیون انتخاب شد.
مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه برداری دوشنبه در آکادمی ملی المپیک برگزار شد که طی آن، علی مرادی با کسب ۲۴ رای به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شد.
احمد سعادتمند در این انتخابات ۸ رای داشت و کوروش باقری صاحب ۵ رای شد.
برای برگزاری مجمع انتخاباتی ۱۰ نفر کاندیدا شده بودند که روز گذشته حسین رضازاده به دلیل استعفا ندادن از شورای شهر از حضور در انتخابات انصراف داد.

بکن باوئر:بایرن مونیخ می تواند کلوپ را جانشین گواردیولا کند.
فرانتس بکن باوئر رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ آلمان درخصوص احتمال نشستن یورگن کلوپ روی نیمکت بایرن به شبکه اسکای اسپرت گفت:البته که می توانیم کلوپ را جانشین گواردیولا کنیم.زمانی که من رئیس باشگاه بودم اغلب درمورد مربیگری کلوپ صحبت می‌کردیم و بر این باور بودیم که او پتانسیل لازم برای مربیگری بایرن‌مونیخ را دارد.
وی افزود: به طور حتم یورگن کلوپ یکی از گزینه‌های بایرن‌مونیخ است، تنها سئوال اینجاست که گواردیولا قصد دارد تا چه زمانی در مونیخ بماند؟ البته امیدوارم پپ برای مدت زمان بیشتری در بایرن بماند ولی کلوپ هم مد نظر ما خواهد بود. با این همه تصور نمی‌کنم که گواردیولا در سال ۲۰۱۶ از جمع ما جدا شود چون او عاشق مونیخ است. پپ با بایرن به موفقیت‌هایی رسیده و می‌داند که می‌تواند با این تیم به دستاوردهای بیشتری در آینده برسد. او هر چه که بخواهد در اینجا در اختیار دارد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*